abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39746708
veel mensen die een relatie hebben hetzij voor lange tijd als voor korte tijd en het gaat even niet lekker hetzij van 1 kant of van beide zijden nemen een break in een relatie. nu vraag ik mij af, zijn hier mensen die hier positieve of negatieve ervaringen mee hebben?

mijn ervaring is dat ik een break nam toen ik het uit wilde maken met mijn ex dat ik helder na kon gaan denken en heb ik uiteindelijk toch de knoop doorgehakt.

een vriendin van mij haar vriend die wilt een weekje alleen zijn om na te denken, hij zegt zelf dat het wel weer goed komt maar zij zit in de stress. ik denk niet dat dit dan ook een goede oplossing is, hoe denken jullie erover?
Haters gonna hate.
pi_39746825
mijn vriendin is onlangs na een pauze van een 3 weken weer teruggekeerd en ons is het erg goed bevallen. zij is een tijdje naar haar ouders gegaan met onze dochter (jaar oud) en ik ben in ons huis blijven wonen. het gevoel was aan beide kanten nagenoeg weg .. toen we elkaar moesten missen beseften we pas hoe goed we het hadden (huisje, boompje, beestje etc.)
na een aantal uitgebreide gesprekken hebben we elkaar aangegeven waar de knelpunten zitten en wat we eraan denken te gaan doen. we praten nu veel meer, zijn veel liever naar elkaar toe ..

gaat tot dusver dus prima!
pi_39746893
zijn jullie niet bang dat het na verloop van tijd dan toch mis gaat? dat is een afweging die ik heb genomen toen ik het uitmaakte met mijn ex, hij beloofde het anders te doen en hij deed het elke keer maar even en dan verviel hij weer terug in zijn oude rol.
en hoe ging je ermee om, had je geen stress dat het t einde was?
Haters gonna hate.
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:02:46 #4
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_39747021
bij ross en rachel werkte het uiteindelijk toch ook goed ?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_39747022
quote:
op woensdag 12 juli 2006 10:58 schreef cyclinggirl het volgende:
zijn jullie niet bang dat het na verloop van tijd dan toch mis gaat? dat is een afweging die ik heb genomen toen ik het uitmaakte met mijn ex, hij beloofde het anders te doen en hij deed het elke keer maar even en dan verviel hij weer terug in zijn oude rol.
en hoe ging je ermee om, had je geen stress dat het t einde was?
ik was helemaal over de zeik .. ze zou ook "voorgoed" weggaan maar twijfelde zo sterk dat toen haar ouders haar en haar spullen op kwamen halen, ze naar me toe kwam en me vertelde dat ze na een poosje wel weer terug zou komen. natuurlijk ben ik bang dat het weer fout gaat, maar ik wil het voor mijn dochter alleen al nog wel 20 keer proberen, komt bij dat ik ook nog veel van mijn vriendin hou. we hebben een moeilijke tijd achter de rug (dochter heeft ags, koophuis: vriendin en ikzelf ontslagen etc.) we vertrouwen erop dat het vanaf nu beter gaat, meer kun je niet doen denk ik.
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:12:27 #6
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_39747295
even tijd nemen om te denken is ok... maar in veel situaties is het al bekeken, en wil de partij
die t voorstelt gewoon wat tijd om het doordhakken van de knoop minder plotseling te maken...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_39747372
een break is een slap excuus om het daarna uit te kunnen maken of buiten de deur te gaan neuken.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_39747427
quote:
op woensdag 12 juli 2006 11:15 schreef deetch het volgende:
een break is een slap excuus om het daarna uit te kunnen maken of buiten de deur te gaan neuken.
ik neem altijd een break als ik zonder vriendin op vakantie ga
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  † In Memoriam † woensdag 12 juli 2006 @ 11:19:59 #9
135486 Manu82
How you doin'?
pi_39747522
quote:
op woensdag 12 juli 2006 11:02 schreef jpg97 het volgende:
bij ross en rachel werkte het uiteindelijk toch ook goed ?
we were on a break
Some memories are best forgotten
Room 23
  † In Memoriam † woensdag 12 juli 2006 @ 11:21:47 #10
135486 Manu82
How you doin'?
pi_39747581
quote:
op woensdag 12 juli 2006 10:54 schreef kakakoka het volgende:
mijn vriendin is onlangs na een pauze van een 3 weken weer teruggekeerd en ons is het erg goed bevallen. zij is een tijdje naar haar ouders gegaan met onze dochter (jaar oud) en ik ben in ons huis blijven wonen. het gevoel was aan beide kanten nagenoeg weg .. toen we elkaar moesten missen beseften we pas hoe goed we het hadden (huisje, boompje, beestje etc.)
na een aantal uitgebreide gesprekken hebben we elkaar aangegeven waar de knelpunten zitten en wat we eraan denken te gaan doen. we praten nu veel meer, zijn veel liever naar elkaar toe ..

gaat tot dusver dus prima!
kan dus wel werken, maar weet niet hoe groot jullie problemen waren. denk redelijk aangezien je ook met bijzaken rekening diende te houden. het probleem dat ik er mee heb is dat je iemand nogal snel mist waarmee je een lange relatie hebt (gehad) en dat al snel verward met liefde.....
Room 23
pi_39747704
bij een kort relatie kun je dus niet het missen verwarren met gewend zijn van iemand om je heen.
ik vind trouwens een break nemen om buiten de deur te neuken erg slap.

in mijn geval destijds wilde ik het echt nog met m proberen maar het ging echt gewoon niet meer.

maar jullie hebben idd veel problemen gehad, die vriendin van mij heeft niet zoveel problemen alleen wat meningsverschillen naar wat ik eruit begreep.
Haters gonna hate.
pi_39747791
zolang je maar niet voor de kinderen bij elkaar blijft, dat is natuurlijk nooit goed.
verder zal de tijd het leren, zelf denk ik ook dat een "break" nemen een excuus is om het later alsnog uit te maken / scheiden (whatever) of om,zoals eerder gezegd, buiten de deur te neuken, zodat het misschien minder hard aankomt, wat natuurlijk meestal niet het geval is. de tijd zal het leren...
Wie het laatst lacht, lacht ook!
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:30:22 #13
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_39747829
quote:
op woensdag 12 juli 2006 11:19 schreef manu82 het volgende:

[..]

we were on a break
" we were on a break!!!! "

PieAir
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:31:33 #14
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_39747864
PieAir
  † In Memoriam † woensdag 12 juli 2006 @ 11:32:04 #15
135486 Manu82
How you doin'?
pi_39747875
quote:
op woensdag 12 juli 2006 11:29 schreef beul het volgende:
zolang je maar niet voor de kinderen bij elkaar blijft, dat is natuurlijk nooit goed.
verder zal de tijd het leren, zelf denk ik ook dat een "break" nemen een excuus is om het later alsnog uit te maken / scheiden (whatever) of om,zoals eerder gezegd, buiten de deur te neuken, zodat het misschien minder hard aankomt, wat natuurlijk meestal niet het geval is. de tijd zal het leren...
ik geloof er meer in als je kinderen hebt, getrouwd bent, een break wel een oplossing kan zijn. de meeste beslissingen die worden genomen zijn impulsief en die zijn meestal niet altijd de beste.....

sometimes you have to clear your thoughts
Room 23
pi_39748798
dat ben ik met je eens bij elkaar blijven voor kinderen is niet goed. hetzelfde als bij elkaar blijven uit medelijden dat werkt gewoon niet.
ik denk dat een break vaak uitstel van executie is.
Haters gonna hate.
  † In Memoriam † woensdag 12 juli 2006 @ 12:12:48 #17
135486 Manu82
How you doin'?
pi_39749083
quote:
op woensdag 12 juli 2006 12:02 schreef cyclinggirl het volgende:
dat ben ik met je eens bij elkaar blijven voor kinderen is niet goed. hetzelfde als bij elkaar blijven uit medelijden dat werkt gewoon niet.
ik denk dat een break vaak uitstel van executie is.
ik zeg alleen dat je alles wat mee speelt in een relatie moet mee nemen en dat het tijdens een korte relatie vaak minder gevolgen heeft. als je partner na 7 jaar bijvoorbeeld iemand anders leuk vind en je hebt kinderen samen, is het misschien verstandig om beiden even een break te nemen om er goed over na te denken wat je beiden wilt. en dat wil dus niet zeggen dat hij/zij dan buiten de deur moet gaan neuken, want dan is het over lijkt me.

soms heb je gewoon even tijd nodig om alles op een rijtje te zetten en als je een lange relatie hebt is de stap om het uit te maken echt gigantisch groot en als je die impulsief neemt komt er meestal niets goeds van......
Room 23
  woensdag 12 juli 2006 @ 12:16:46 #18
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39749181
mijn ex-vriend wilde een break van twee maanden. in die tijd realiseerde hij zich dat ie toch wel wel graag bij me wilde blijven. ik realiseerde me dat ik bij hem niet mezelf kon zijn en heb de relatie verbroken.

zie je dat positief of negatief? in mijn geval positief.
soms heb je even tijd nodig om je relatie van een afstand te bekijken. je bent een setje, maar je bent ook nog altijd een individu. dat is iets wat mensen nog wel eens vergeten. op 't moment dat je als individu niet meer gelukkig bent in een relaite, dan wordt het eens tijd om na te gaan denken.
(Un)masking for the greater good.
  † In Memoriam † woensdag 12 juli 2006 @ 12:18:03 #19
135486 Manu82
How you doin'?
pi_39749224
quote:
op woensdag 12 juli 2006 12:16 schreef natalie het volgende:
mijn ex-vriend wilde een break van twee maanden. in die tijd realiseerde hij zich dat ie toch wel wel graag bij me wilde blijven. ik realiseerde me dat ik bij hem niet mezelf kon zijn en heb de relatie verbroken.

soms heb je even tijd nodig om je relatie van een afstand te bekijken. je bent een setje, maar je bent ook nog altijd een individu. dat is iets wat mensen nog wel eens vergeten. op 't moment dat je als individu niet meer gelukkig bent in een relaite, dan wordt het eens tijd om na te gaan denken.
hoe lang had je dan al een relatie? een break van 2 maanden vind ik nogal drastisch nl......
Room 23
pi_39749261
quote:
op woensdag 12 juli 2006 12:16 schreef natalie het volgende:

hahha., wat zuur, zeg

[ Bericht 0% gewijzigd door milagro op 12-07-2006 12:24:49 ]
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 12 juli 2006 @ 12:22:41 #21
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39749357
quote:
op woensdag 12 juli 2006 12:19 schreef milagro het volgende:

[..]

hahha., wat zuu, zeg
neuh, zo zie ik het niet. uiteindelijk kies ik voor mezelf en mijn eigen geluk. als ik niet gelukkig ben in een relatie dan stap ik eruit. ben niet iemand die aan een ander blijft plakken uit medelijden ofzo.
je ziet soms dat het anders gaat... dan ben ik toch liever eerlijk
  woensdag 12 juli 2006 @ 12:23:49 #22
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39749391
quote:
op woensdag 12 juli 2006 12:18 schreef manu82 het volgende:

[..]

hoe lang had je dan al een relatie? een break van 2 maanden vind ik nogal drastisch nl......
2 jaar.
pi_39749412
quote:
op woensdag 12 juli 2006 12:22 schreef natalie het volgende:

[..]

neuh, zo zie ik het niet. uiteindelijk kies ik voor mezelf en mijn eigen geluk. als ik niet gelukkig ben in een relatie dan stap ik eruit. ben niet iemand die aan een ander blijft plakken uit medelijden ofzo.
nee, zuur voor hem

dat bedoel ik, hij doet een voorstel , waarbij hij dacht degene te zijn die de beslissing gaat nemen uiteindelijk, is het voor jou ineens een eye opener en kon hij wieberen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 12 juli 2006 @ 12:29:39 #24
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39749567
quote:
op woensdag 12 juli 2006 12:24 schreef milagro het volgende:

[..]

nee, zuur voor hem

dat bedoel ik, hij doet een voorstel , waarbij hij dacht degene te zijn die de beslissing gaat nemen uiteindelijk, is het voor jou ineens een eye opener en kon hij wieberen
ah zo! ja.. best zuur inderdaad. nooit zo bedoeld overigens. 't is nooit leuk als het zo loopt. voor beide niet.

zover ik weet is hij intussen gelukkig met een ander, en heb ook ik een lieve man getroffen
  † In Memoriam † woensdag 12 juli 2006 @ 12:31:29 #25
135486 Manu82
How you doin'?
pi_39749624
quote:
op woensdag 12 juli 2006 12:24 schreef milagro het volgende:

[..]

nee, zuur voor hem

ja idd, maar als je zelf al voorsteld om een break van 2 maanden te houden na 2 jaar, gaat dat volgens mij nooit werken
Room 23
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')