Die regel is al jaren oud tochquote:Op donderdag 9 november 2006 17:07 schreef thijsdetweede het volgende:
- De nieuwe startregel, waarbij als er 1 van de 2 een valse start maakt de ander ook op scherp staat.
OMGquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:37 schreef Falco het volgende:
"Zo vlak als een liniaal"
Ohja Maril: Gefeliciteerd! Ik roep jou uit tot grootste Herbert-prono'er.
Ja. Sneu, niet waar?quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:43 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die regel is al jaren oud toch![]()
OMFGquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:37 schreef wimderon het volgende:
Herbert met vriendin (en Breezer)
[afbeelding]
Wat een kutfotograaf inderdaad.quote:
Ik erger me aan mensen die nu pas doorhebben dat er een TDF-forum is.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:32 schreef WaStEd het volgende:
Het is zo stil hier over Herbert, ik irriteer me toch al weer dagen.
Herbert hoort niet in het TDF forum.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik erger me aan mensen die nu pas doorhebben dat er een TDF-forum is.
Ik vrees dat we dit dus nog 3 jaar moeten aanhoren totdat het daadwerkelijk een dak op de Medeobaan zit.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:06 schreef Perico het volgende:
Herbie is er al vroeg bij in het schaatsseizoen en bracht het nieuws meteen in een onbeduidende 1000 meter rit van de vrouwen in Salt Lake City:
"De legendarische Medo baan in Alma Ata (KAZ) gaat nu echt overdekt worden, in 2010".
Dit roept hij nu al voor het tiende jaar op rij, zelfs tijdens de Tour de France heeft hij het erover. Hij wil het ontzettend graag, maar in hoeverre je dit bericht serieus kunt nemen, gezien het feit dat hij het ieder jaar roept...![]()
En als de bouw wat vertraagd, nog een jaartje langer.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:16 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vrees dat we dit dus nog 3 jaar moeten aanhoren totdat het daadwerkelijk een dak op de Medeobaan zit.![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En als de bouw wat vertraagd, nog een jaartje langer.
Of gewoon zijn stem kwijt is.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:50 schreef Wombcat het volgende:
Hij klinkt een beetje verkouden, dus misschien is 'ie morgen wel ziek![]()
Zie het al helemaal voor mij in de redactie vergadering Herbert steekt ze hand op die wordt ondersteunt door zijn andere hand, en vraagt of hij de mannen diet keer mag verslaan"ik wil ook een wereldrecord verslaan"Frank Snoeks die weet dat vrouwen over het algemeen meer wereldrecords rijden is Calgery zegt"prima hoor jongen doe jij maar de mannen"quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:14 schreef Remzz het volgende:
En een wereldrecord is hem ook vandaag niet gegunt, terwijl vriend Frank Snoeks nu bij de vrouwen zijn 4e wereldrecord van het seizoen incasseert.
Daar werden we vorige week ook mee doodgegooidquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:51 schreef Ericr het volgende:
Dankers wil astronaut worden, toch wel nieuws van Herbie.
Herbert heeft gisteren wel punten bij me gescoord ja. Hij viel me dit keer 100% mee. Was een mooi interview.quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:00 schreef wimderon het volgende:
Herbert was vandaag bij Pauw en Witteman. Wat een verhalen had ie![]()
![]()
Hij miste de elfstedentocht in 1985 omdat hij nog niet ingeschreven was, in 1986 was hij als wielrenner in Cuba, omdat het toch maar een kwakkelwinter was. Had twee weken geen contact kunnen hebben met Nederland en belde op de terugreis tijdens een tussenlanding naar z'n vader. Die meldde doodleuk dat hij gezellig naar de elfstedentocht zat te kijken. In 1997 was hij net gestopt als actief schaatser en miste hij hem dus weer.
Ook het bruggenverhaal kwam nog langs. Nadat hij dus tegen die brug aan was geknald en verzorgd was had hij een paar pillen van de dokter gekregen, op de weg naar de redactie veroorzaakte hij een aanrijding: hij botste tegen een busje aan, waar twee politieagenten inzaten. Die stapten uit en troffen Herbert met pillen op en bebloede tulband aan
Cultheld is het ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 01:00 schreef wimderon het volgende:
Herbert was vandaag bij Pauw en Witteman. Wat een verhalen had ie![]()
![]()
Hij miste de elfstedentocht in 1985 omdat hij nog niet ingeschreven was, in 1986 was hij als wielrenner in Cuba, omdat het toch maar een kwakkelwinter was. Had twee weken geen contact kunnen hebben met Nederland en belde op de terugreis tijdens een tussenlanding naar z'n vader. Die meldde doodleuk dat hij gezellig naar de elfstedentocht zat te kijken. In 1997 was hij net gestopt als actief schaatser en miste hij hem dus weer.
Ook het bruggenverhaal kwam nog langs. Nadat hij dus tegen die brug aan was geknald en verzorgd was had hij een paar pillen van de dokter gekregen, op de weg naar de redactie veroorzaakte hij een aanrijding: hij botste tegen een busje aan, waar twee politieagenten inzaten. Die stapten uit en troffen Herbert met pillen op en bebloede tulband aan
Absoluutquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Herbert heeft gisteren wel punten bij me gescoord ja. Hij viel me dit keer 100% mee. Was een mooi interview.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:31 schreef ASroma het volgende:
Herbert, Mooie kerel!wordt altijd helemaal warm van binnen als ie zijn verhalen weer verteld!
Je kunt idd ook te ver gaanquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:31 schreef ASroma het volgende:
Herbert, Mooie kerel!wordt altijd helemaal warm van binnen als ie zijn verhalen weer verteld!
Hij doet al én wielrennen én schaatsen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:26 schreef Art_Core het volgende:
Feit is dat we gisteren een andere Herbert zagen - en hoorden- dan Herbert de wielercommentator. Aardige verhalen en gevoel voor humor. Ik zeg: geef die man een wintercontract.
Herbert kan echt wel leuk vertellen, maar wij wieler/schaatsvolgers hebben alles al driehonderd keer gehoord.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:26 schreef Art_Core het volgende:
Feit is dat we gisteren een andere Herbert zagen - en hoorden- dan Herbert de wielercommentator. Aardige verhalen en gevoel voor humor. Ik zeg: geef die man een wintercontract.
Ik krijg net door dat Koen de reden is dat Martin gestopt is met tennissen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:56 schreef Perico het volgende:
Herbert net tijdens de 5000 meter rit van Koen Verweij, niet te filmen zeg...
"Koen sprong tijdens de pauze van het skeeler WK in Colombia van de 7 meter met een salto en dubbele schroef... Koen heeft spieren die niet te masseren zijn, zo sterk istie... Koen doet aan kickboksen, Koentje ging ook tijdens het WK skeeler naar de kermis in Cali... daar sloeg hij en passant een record, tegen de boksbal..."
![]()
Koen is de nieuwe Chuck Norris, eet zwarte gaten als ontbijt, en doneert bloed, met een emmer en een pistool.
Verweij gaat voor 5 medailles in Vancouver, en voor goud bij het duiken, schermen, wielrennen op de baan en boksen, in Londen!
Je zou bijna overschakelen naar de Belg. Maar Wuyts kijkt ook naar de NOS, want het is geen wielrennen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:58 schreef wimderon het volgende:
Inderdaad, die verhalen over Verweij![]()
Of 'Koentje' zoals Herbert zegt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |