Het gaat er dan ook niet om advies over welke keuze de TS moet nemen. Maar hoe ze erachter kan komen wat de beste beslissing is.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:38 schreef ShaoliN het volgende:
[..] Advies vragen over welk bier je het beste kan drinken, of welk poeder je het beste door je neus kan jagen, ja daar kan ik inkomen. Maar hier kan niemand iets zinnigs over zeggen. Dat kan je alleen zelf beslissen. Of evt iemand die dicht bij je staat.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind je het gek? Een vriend die een tijd lang 2 relaties heeft gehad en daarbij ook beiden zwanger heeft gemaaktWat voor studie zou hij gaan doen? Fysiotherapie ofzo?
Over het algemeen is dat geen probleem hoor...quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, denk je echt dat een jongen op zoveel bagage zit te wachten? Laat staan dat als hij niet op zn achterhoofd gevallen is doorheeft dat hij surrogaat vadertje aan het spelen is?
Ohhhh, dan is het goed.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:00 schreef Tarot het volgende:
[..]
Het gaat er dan ook niet om advies over welke keuze de TS moet nemen. Maar hoe ze erachter kan komen wat de beste beslissing is.
TS is Topic Starterquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:18 schreef Angela_m het volgende:
Ik ben 8 weken zwanger.
Sorry maar wat is TS?
Dat VBOK is alleen niet echt objectief wat de kweste wel of niet aborteren aangaat.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:22 schreef poemojn het volgende:
Ik wilde je ook de VBOK aanraden Angela. Je kunt hen gewoon bellen, 0900 – 202 10 88; 5 cent per minuut, http://www.vbok.nl/hulp.htm . Zij kunnen samen met jou bekijken wat de mogelijkheden zijn voor jou als je je kind zou willen houden of evt afstaan.
Veel sterkte.
TS=TopicStarter.
en al helemaal niet als je al 8 weken heen bent.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:23 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat VBOK is alleen niet echt objectief wat de kweste wel of niet aborteren aangaat.
Ja vooral, dat ik achteraf gewoon spijt heb...en altijd maar verdrietig ben enzo...quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:27 schreef Luchtbel het volgende:
Maar ja waar ben je bang voor? Dat je een arbotus niet aan kan ofzo?
Ja, desnoods om de voors en tegens naast elkaar op een lijstje op te schrijven.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:34 schreef Luchtbel het volgende:
Maar denk je dat dat een goede reden is om een kind op de wereld te zetten?
Wat zijn je gedachtes daarover? Als ik jou was zou ik dat even heel goed op een rijtje proberen te krijgen.
VBOK staat dan ook voor Vereniging ter Behoud van het Ongeboren Kindquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:23 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat VBOK is alleen niet echt objectief wat de kweste wel of niet aborteren aangaat.
Het was toch de Vereniging ter Bescherming van het Ongeboren Kind?quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
VBOK staat dan ook voor Vereniging ter Behoud van het Ongeboren Kind
Ze zijn dus regelrecht anti-abortus.
Spijt is wat de koe schijt, zei mijn oma altijd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:32 schreef Angela_m het volgende:
[..]
Ja vooral, dat ik achteraf gewoon spijt heb...en altijd maar verdrietig ben enzo...
Hoe dan ook, zoals ik al zei, ze zijn absoluut niet objectief.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:48 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het was toch de Vereniging ter Bescherming van het Ongeboren Kind?
Nee, dat zei ik toch ook.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:51 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hoe dan ook, zoals ik al zei, ze zijn absoluut niet objectief.
idd...... my bad... komt iig op t zelfde neer......quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:48 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het was toch de Vereniging ter Bescherming van het Ongeboren Kind?
Bescherming is wat anders dan behoud.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
idd...... my bad... komt iig op t zelfde neer......
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |