Misschien vind ze hier opmerkingen waar ze wat mee kanquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:10 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Tering, dit meen je serieus? Hoe kan iemand op internet in godesnaam zo'n beslissing voor je maken?
Doe ik niet tante Kut, ik geef gewoon mijn mening...quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:07 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Alleen abortus is een optie...........
Wie indoctrineert nu wie![]()
He-le-maal mee eensch...quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:42 schreef Moonah het volgende:
Je bent verliefd zeg je.... Op een sukkel die vreemd gaat en dan nota bene nog onveilig ook. Bovendien zeg je dat hij jou niet zou steunen als je het kind zou laten komen....
Lekkere vent om verliefd op te zijn.
Verliefdheid is tijdelijk, een kind voor het leven.
Je hebt geen stabiele omgeving waar je op terug kunt vallen.
Je bent zelf níet toe aan een kind.
Wat heb je een kind te bieden?
Rationeel gezien is de keuze erg makkelijk.
En soms moet je je ratio laten spreken boven je evt. gevoel.
Vind ik dan.
Succes!
Waarom niet? Je hoort 2 kanten van het verhaal als TS zijnde, die zelf al aangeeft door haar gevoelens het niet helder te zien. Juist dan kunnen objectieve discussies over abortus een beetje helderheid scheppen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:19 schreef mrien het volgende:
Ik denk dat TS maar weinig aan heeft aan de hele abortus discussie
Verder sluit ik me aan bij longinus
Nou, objectiever kan je ze niet krijgen volgens mij. Magoed.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:21 schreef mrien het volgende:
Tuurlijk kan ze wel wat aan deze discussie hebben, maar mijn inziens begint deze toch wel uit de hand te lopen en is het niet een geheel objectieve discussie
Kan dat ooit als het om zulke onderwerpen gaat?quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:21 schreef mrien het volgende:
Tuurlijk kan ze wel wat aan deze discussie hebben, maar mijn inziens begint deze toch wel uit de hand te lopen en is het niet een geheel objectieve discussie
Polletje neerpleurenquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:19 schreef DarkBlade het volgende:
TS zoekt gewoon wat advies, ze laat heus fok! niet voor haar beslissen..
Ik misschien ook welquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:19 schreef teh_m0nkey het volgende:
[..]
Doe ik niet tante Kut, ik geef gewoon mijn mening...
Als het advies is het kind te houden betalen de mensen die voor het houden van het kind stemden ieder een deel van de alimentatiequote:Op woensdag 12 juli 2006 11:26 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Ja, bij een 2/3 meerderheid, bindend advies.
Volgens mij zijn die zeer schaars...quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:28 schreef longinus het volgende:
Ze kan altijd een nieuwe vriend zoeken die het kindje accepteert.
Nou, denk je echt dat een jongen op zoveel bagage zit te wachten? Laat staan dat als hij niet op zn achterhoofd gevallen is doorheeft dat hij surrogaat vadertje aan het spelen is?quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:28 schreef longinus het volgende:
Ze kan altijd een nieuwe vriend zoeken die het kindje accepteert.
Nee. Een stel broekpoepers die advies geven over het wel of niet houden van een baby. Sorry, maar zoiets doe je nooit via internet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:19 schreef teh_m0nkey het volgende:
[..]
Misschien vind ze hier opmerkingen waar ze wat mee kan
[..]
Doe ik niet tante Kut, ik geef gewoon mijn mening...
Het idee was al in me opgeborreld en de opmerking hierboven heeft me het laatste zetje gegeven.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:34 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Het was maar een grapje, beetje jammer als je je mening laat beinvloeden door fokkers.
Advies vragen over welk bier je het beste kan drinken, of welk poeder je het beste door je neus kan jagen, ja daar kan ik inkomen. Maar hier kan niemand iets zinnigs over zeggen. Dat kan je alleen zelf beslissen. Of evt iemand die dicht bij je staat.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:36 schreef DarkBlade het volgende:
het nut van advies vragen op fok is nu wel gedaald naar - 0.0 - congratz people.. hahahah maar je, je kan ook niet ander verwachten.
Waarom zou hij weg moeten? Hoeft geen bindend advies te zijn, maar het kan wel aangeven hoe de gemiddelde FOKker er over denkt en gedurende de discussie krijgt TS genoeg adviesen volgens mij......quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:34 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Het was maar een grapje, beetje jammer als je je mening laat beinvloeden door fokkers.
Edit:
Banaal, dat was het woord dat ik zocht. Haal die poll maar weg, als je het aan mij vraagt.
Het gaat er dan ook niet om advies over welke keuze de TS moet nemen. Maar hoe ze erachter kan komen wat de beste beslissing is.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:38 schreef ShaoliN het volgende:
[..] Advies vragen over welk bier je het beste kan drinken, of welk poeder je het beste door je neus kan jagen, ja daar kan ik inkomen. Maar hier kan niemand iets zinnigs over zeggen. Dat kan je alleen zelf beslissen. Of evt iemand die dicht bij je staat.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind je het gek? Een vriend die een tijd lang 2 relaties heeft gehad en daarbij ook beiden zwanger heeft gemaaktWat voor studie zou hij gaan doen? Fysiotherapie ofzo?
Over het algemeen is dat geen probleem hoor...quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, denk je echt dat een jongen op zoveel bagage zit te wachten? Laat staan dat als hij niet op zn achterhoofd gevallen is doorheeft dat hij surrogaat vadertje aan het spelen is?
Ohhhh, dan is het goed.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:00 schreef Tarot het volgende:
[..]
Het gaat er dan ook niet om advies over welke keuze de TS moet nemen. Maar hoe ze erachter kan komen wat de beste beslissing is.
TS is Topic Starterquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:18 schreef Angela_m het volgende:
Ik ben 8 weken zwanger.
Sorry maar wat is TS?
Dat VBOK is alleen niet echt objectief wat de kweste wel of niet aborteren aangaat.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:22 schreef poemojn het volgende:
Ik wilde je ook de VBOK aanraden Angela. Je kunt hen gewoon bellen, 0900 – 202 10 88; 5 cent per minuut, http://www.vbok.nl/hulp.htm . Zij kunnen samen met jou bekijken wat de mogelijkheden zijn voor jou als je je kind zou willen houden of evt afstaan.
Veel sterkte.
TS=TopicStarter.
en al helemaal niet als je al 8 weken heen bent.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:23 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat VBOK is alleen niet echt objectief wat de kweste wel of niet aborteren aangaat.
Ja vooral, dat ik achteraf gewoon spijt heb...en altijd maar verdrietig ben enzo...quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:27 schreef Luchtbel het volgende:
Maar ja waar ben je bang voor? Dat je een arbotus niet aan kan ofzo?
Ja, desnoods om de voors en tegens naast elkaar op een lijstje op te schrijven.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:34 schreef Luchtbel het volgende:
Maar denk je dat dat een goede reden is om een kind op de wereld te zetten?
Wat zijn je gedachtes daarover? Als ik jou was zou ik dat even heel goed op een rijtje proberen te krijgen.
VBOK staat dan ook voor Vereniging ter Behoud van het Ongeboren Kindquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:23 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat VBOK is alleen niet echt objectief wat de kweste wel of niet aborteren aangaat.
Het was toch de Vereniging ter Bescherming van het Ongeboren Kind?quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
VBOK staat dan ook voor Vereniging ter Behoud van het Ongeboren Kind
Ze zijn dus regelrecht anti-abortus.
Spijt is wat de koe schijt, zei mijn oma altijd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:32 schreef Angela_m het volgende:
[..]
Ja vooral, dat ik achteraf gewoon spijt heb...en altijd maar verdrietig ben enzo...
Hoe dan ook, zoals ik al zei, ze zijn absoluut niet objectief.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:48 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het was toch de Vereniging ter Bescherming van het Ongeboren Kind?
Nee, dat zei ik toch ook.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:51 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hoe dan ook, zoals ik al zei, ze zijn absoluut niet objectief.
idd...... my bad... komt iig op t zelfde neer......quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:48 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het was toch de Vereniging ter Bescherming van het Ongeboren Kind?
Bescherming is wat anders dan behoud.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
idd...... my bad... komt iig op t zelfde neer......
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |