Me to.. ik hoop etquote:Op maandag 17 juli 2006 09:59 schreef Noli. het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd of TS al met mensen heeft gesproken hierover..
niet zo generaliseren, op elk potje past een deksel......quote:Op maandag 17 juli 2006 11:30 schreef Worldbeater het volgende:
Even geen compleet verhaal, maar wat losse denkbeelden.
1 keer vreemd gaan, is constant vreemd gaan.Aard van het beesie.
Het nu gevoel is zo confuus door de gedachte hoe over * vul in hoeveel tijd* hoe voel ik me danquote:Op maandag 17 juli 2006 11:33 schreef milagro het volgende:
ja lullig voor je ex vriendin, maar dat geldt uiteraard niet voor iedereen, hè, niet iedereen heeft er moeite mee achteraf, en al helemaal niet zo lang.
de stel dat's kunnen nooit een argument zijn, het gaat om wat je NU voelt.
Och, ondertussen zijn er ook 2 vrouwen aanwezig geweest die zich zwanger laten prikken hoorquote:Op maandag 17 juli 2006 11:35 schreef zhe-devilll het volgende:
Mannen die dat flikken moeten ze ophangen aan de hoogste boom!!!!!!!!!
..sorry hoor.....
hoi pa!![]()
Alsof die vrouwen weten dat de vent vreemdgaat!quote:Op maandag 17 juli 2006 11:41 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Och, ondertussen zijn er ook 2 vrouwen aanwezig geweest die zich zwanger laten prikken hoor
Een beetje eigen verantwoordelijkheid is ook niet teveel gevraagd.
* Kiteless zwaait naar zhe-devilll's moeder![]()
Wat heeft dat te maken met voorbehoedsmiddelen ?quote:Op maandag 17 juli 2006 11:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Alsof die vrouwen weten dat de vent vreemdgaat!
Ik zalhaar zeggen dat je zwaaide trouwens![]()
Dromen zijn op lange termijn bedrog.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:34 schreef Manu82 het volgende:
niet zo generaliseren, op elk potje past een deksel......![]()
Wat dus nog een grotere kutstreek is, voor hetzelfde geld krijgt ze er aids bij cadeau.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:25 schreef Kiteless het volgende:
Dat ie vreemd ging is een kutstreek, maar dat heeft niks te maken met het wel of niet gebruiken van voorbehoedsmiddelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |