Ik had het alleen over het gele briefje wat je onder je ruitenwisser vindquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En klopt het wat ik zei? of heb je het alleen over het briefje waarvan je het kopietje als kennisgeving onder de ruitenwisser hebt gestopt nog mag wijzigen op het bureau?
Dan ben je en een leugenaar en een sneu figuurquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:00 schreef TiepJoop het volgende:
Stel, ik zie dat ik een boete heb, en ik vraag van iemand anders die wegrijdt zijn parkeerkaartje.
En ik claim achteraf gewoon dat ik betaald heb ... wat dan ?
Ow, en hij kan het niet mis hebben ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan ben je en een leugenaar en een sneu figuur![]()
En je zal het verliezen..want de agent heeft op dat moment geconstateerd dat er geen zichtbare parkeerkaart aanwezig was![]()
Op dat moment niet want jij bent toch de boel aan het besodemieterenquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:01 schreef TiepJoop het volgende:
[..]
Ow, en hij kan het niet mis hebben ?
Kom eens van je paard af moraalridder en denk gewoon eens hypothetisch mee jah?quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op dat moment niet want jij bent toch de boel aan het besodemieteren![]()
![]()
Als ik het goed heb geldt de reden niet meer dat je een kaartje moet overhandigen.. Hij moet ZICHTBAAR geplaatst zijn en dat was die niet. Jij hoort er voor te zorgen dat deze zichtbaar is.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:00 schreef TiepJoop het volgende:
Stel, ik zie dat ik een boete heb, en ik vraag van iemand anders die wegrijdt zijn parkeerkaartje.
En ik claim achteraf gewoon dat ik betaald heb ... wat dan ?
Oke ik zal het je heel zwart wit zeggen: Een agent heeft een belofte of eed afgelegd.. Dus zijn weerwoord zal het eigenlijk altijd winnen. Of er moeten zoveel getuigen in jouw voordeel zijn. Maar bij deze casus heb jij geen enkele kansquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:04 schreef TiepJoop het volgende:
[..]
Kom eens van je paard af moraalridder en denk gewoon eens hypothetisch mee jah?
Ehm.. dat kunnen wij ook van jou zeggen..quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:04 schreef TiepJoop het volgende:
[..]
Kom eens van je paard af moraalridder en denk gewoon eens hypothetisch mee jah?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |