Zelfs ik. Maar ik heb je nog niet herkend.quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wat.. jij ook? Ga je me herkennen als je me ziet?
Jij ook? Welke wijk woon je? Voetbal je?quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:30 schreef bofneger het volgende:
[..]
Zelfs ik. Maar ik heb je nog niet herkend.
Go on!quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:30 schreef tong80 het volgende:
Ik ga slapen zal ik een moeilijke vraag stellen ?
Doe eens gek. Niet te moeilijk.quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:30 schreef tong80 het volgende:
Ik ga slapen zal ik een moeilijke vraag stellen ?
Ik ook, maar ik herken je vast niet. Wees gerust.quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wat.. jij ook? Ga je me herkennen als je me ziet?
Tuinwijk. En heb de kleuren van Lycurgus, Forward en Knickerbock verdedigd. Allemaal blauw. En jij?quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Jij ook? Welke wijk woon je? Voetbal je?
Cool.. ik heb bij Lycurgus gespeeld, ben er jeugdtrainer en ga er volgend jaar weer spelen. Afgelopen 3 seizoen Knickerbockers.quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:32 schreef bofneger het volgende:
[..]
Tuinwijk. En heb de kleuren van Lycurgus, Forward en Knickerbock verdedigd. Allemaal blauw. En jij?
Opgegroeid als voetballer bij VV Ezingequote:Op woensdag 12 juli 2006 03:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Cool.. ik heb bij Lycurgus gespeeld, ben er jeugdtrainer en ga er volgend jaar weer spelen. Afgelopen 3 seizoen Knickerbockers.Forward heb ik wel eens gefloten.
Best moeilijk, maar ik denk wel dat ik hem ken. Het moet haast wel een Brabander/Limburger zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:35 schreef tong80 het volgende:
Welke reserve keeper van welke club is tegenwoordig soigneur bij de beroeps-wielrenners ?
Niet te moeilijk toch ?
Amsterdam is zo ver iedere zaterdag.quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:36 schreef tong80 het volgende:
Jullie zijn wel echtye studenten zeg met die clubs van jullie. Waarom niet Blauw Wit ?
Is dat bij Owios enzo daar hebben wij dit jaar moeten spelenquote:Op woensdag 12 juli 2006 03:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat ken ik dan weer niet..Ik kom uit regio Deventer oorspronkelijk.
Dan kan je net zo goed op rugby gaan inderdaad.quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Amsterdam is zo ver iedere zaterdag.
Nee, nee.. Koninklijke UD is Deventer, Owios is Veluwe volgens mij.quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat bij Owios enzo daar hebben wij dit jaar moeten spelen
Gelijk goed.quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat moet Ton van Engelen zijn. Oud-Feyenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |