Ik vrees topografie.quote:
Slaap lekkerquote:
Dan vullen we elkaar perfect aan.quote:
Ok, volgende keer zal ik daarover een inspirerende vraag stellen. Voor nu echter:quote:
Ik vrees jouw vraag inderdaadquote:Op woensdag 12 juli 2006 03:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Moehaha.. dat gaat wel erg makkelijk.. wat schattig..
ja zeg, we maken er niet allemaal een hele roman vanquote:Op woensdag 12 juli 2006 03:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Moehaha.. dat gaat wel erg makkelijk.. wat schattig..
Met Herman van Veenquote:Op woensdag 12 juli 2006 03:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ok, volgende keer zal ik daarover een inspirerende vraag stellen. Voor nu echter:
Met wie tourde Mathilde Santing het afgelopen theaterseizoen?
Whaha.. ik heb haar net gemaild.. dat geouwehoer maakt dat ik haar onwijs mis..quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja zeg, we maken er niet allemaal een hele roman van![]()
![]()
quote:
Nee.quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:26 schreef the_disheaver het volgende:
the New Traditions
quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nee, die tourde met prinses Irene.
Dat is een hint?quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben geweest toen zij met haar tourpartner De Oosterpoort aandeed en het was fantastisch.
Wat.. jij ook? Ga je me herkennen als je me ziet?quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:28 schreef Soempie het volgende:
Nog iemand uit Groningen![]()
veel mensen uit Groningen op FOK!
Zelfs ik. Maar ik heb je nog niet herkend.quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wat.. jij ook? Ga je me herkennen als je me ziet?
Jij ook? Welke wijk woon je? Voetbal je?quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:30 schreef bofneger het volgende:
[..]
Zelfs ik. Maar ik heb je nog niet herkend.
Go on!quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:30 schreef tong80 het volgende:
Ik ga slapen zal ik een moeilijke vraag stellen ?
Doe eens gek. Niet te moeilijk.quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:30 schreef tong80 het volgende:
Ik ga slapen zal ik een moeilijke vraag stellen ?
Ik ook, maar ik herken je vast niet. Wees gerust.quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wat.. jij ook? Ga je me herkennen als je me ziet?
Tuinwijk. En heb de kleuren van Lycurgus, Forward en Knickerbock verdedigd. Allemaal blauw. En jij?quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Jij ook? Welke wijk woon je? Voetbal je?
Cool.. ik heb bij Lycurgus gespeeld, ben er jeugdtrainer en ga er volgend jaar weer spelen. Afgelopen 3 seizoen Knickerbockers.quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:32 schreef bofneger het volgende:
[..]
Tuinwijk. En heb de kleuren van Lycurgus, Forward en Knickerbock verdedigd. Allemaal blauw. En jij?
Opgegroeid als voetballer bij VV Ezingequote:Op woensdag 12 juli 2006 03:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Cool.. ik heb bij Lycurgus gespeeld, ben er jeugdtrainer en ga er volgend jaar weer spelen. Afgelopen 3 seizoen Knickerbockers.Forward heb ik wel eens gefloten.
Best moeilijk, maar ik denk wel dat ik hem ken. Het moet haast wel een Brabander/Limburger zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:35 schreef tong80 het volgende:
Welke reserve keeper van welke club is tegenwoordig soigneur bij de beroeps-wielrenners ?
Niet te moeilijk toch ?
Amsterdam is zo ver iedere zaterdag.quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:36 schreef tong80 het volgende:
Jullie zijn wel echtye studenten zeg met die clubs van jullie. Waarom niet Blauw Wit ?
Is dat bij Owios enzo daar hebben wij dit jaar moeten spelenquote:Op woensdag 12 juli 2006 03:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat ken ik dan weer niet..Ik kom uit regio Deventer oorspronkelijk.
Dan kan je net zo goed op rugby gaan inderdaad.quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Amsterdam is zo ver iedere zaterdag.
Nee, nee.. Koninklijke UD is Deventer, Owios is Veluwe volgens mij.quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat bij Owios enzo daar hebben wij dit jaar moeten spelen
Gelijk goed.quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat moet Ton van Engelen zijn. Oud-Feyenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |