Laatste bezoek: 342 dagen, 21 uur geleden.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:11 schreef AnthonyZeus het volgende:
Waarom zou ik met je gaan vechten dan? Ik heb het over een training van Pro-Wrestling...Dat je eens kan zien wat het in houdt. Alvorens je je vooroordelen klaar hebt liggen.
In dit geval zegt Topicstarter genoegquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:26 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Topictitel zegt al genoeg.
Was die ene racist met een string fetisj toch?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
In dit geval zegt Topicstarter genoeg
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
kijk, zie je wel dat je niet altijd in een badpak hoeft te lopen.
zo'n lange broek staat je beter![]()
Ik vond het wel heel erg grappigquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:35 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Godsamme wat ben jij grappiiiiiiiggggg!!!!
Waarvan zo'n 9 nachtelijk i assumequote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:30 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ik ben een man en heb gemiddeld 10x per dag een stijve. Dus ook op het naaktstrand zou kunnen. Maar dat zou niemand zien. Er een parade mee lopen of strandvolleybal vind ik ietwat te gek.
Niet?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:33 schreef Diverse_Reality het volgende:
Of iemand er mee in het gezicht slaan.
![]()
Badpakken heldquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 342 dagen, 21 uur geleden.
en toch was iedereen best aardig tegen hem !![]()
Ook alleen in de grote steden aan het strand hoor..quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:07 schreef menininha het volgende:
[..]
Je moest is weten waar ze in Brasil op het strand allemaal mee lopen...
En jij maar pompen....quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:58 schreef minkuukel het volgende:
Ik heb ook wel eens een stijve gezien op het strand.
Maar die vent was wel dood.![]()
en het was allemaal jouw schuld !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:17 schreef gebruikersnaam het volgende:
Whahaha een jaar later hebben we het nog steeds hier over die worste laars in badpak.
Toch benieuwd onder welke naam die nu hie rop fok zit, en hoet het verder met hem en zijn milf is afgelopen.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
je moet je hond ook niet meenemen naar het strand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |