Een vrouw met een stijve lul is dan wel weer minder natuurlijk.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:27 schreef TwyLight het volgende:
Een vrouw die flink geil is is natuurlijk wel oké, maar een man
quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Een vrouw met een stijve lul is dan wel weer minder natuurlijk.
Stijve tepels is weer wel![]()
Het is maar de vraag of ie opgewarmd is door de zon natuurlijk. ??quote:Op woensdag 12 juli 2006 07:18 schreef vingerplantjuhh het volgende:
ik vrouw en zal er zeker niet van wegkijken![]()
het mooiste om te zien is toch wel de halfstijve leuter. beetje opgewarmd door de zon en hangt nog steeds, alleen maakt hij wat meer indruk op me dan zo`n klein koud wurmpje![]()
je moet je hond ook niet meenemken naar het strandquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:39 schreef bonke het volgende:
toen ik voor et eerst op een naakstrand lag kreeg ik ook een stijve
maar dat kwam mede door degene die naast me lag en ermee begon te spelen
quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
je moet je hond ook niet meenemken naar het strand
dat vind je wel lekker hequote:Op woensdag 12 juli 2006 09:58 schreef minkuukel het volgende:
Ik heb ook wel eens een stijve gezien op het strand.
Maar die vent was wel dood.![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
je moet je hond ook niet meenemken naar het strand
Je moest is weten waar ze in Brasil op het strand allemaal mee lopen...quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:34 schreef dborhem het volgende:
Ik vond het eens heel gek dat een man gewoon aan kwam lopen terug uit zee bij het 'paviljoen' met een slurf in zijn STRAKKEtanga,dat ik niet wist waar ik kijken moest.
Nadat hij ongeveer 10 minuten NAAST zijn ligstoel bleef staan op een manier van 'iedereen heeft het gezien?!' begon hij ook nog met de vrouw naast hem te flikflooien![]()
Van dat moppie zou ik ook een stijve krijgenquote:
Nee, maar dat wil jij vast wel vertellen aan onsquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:07 schreef menininha het volgende:
[..]
Je moest is weten waar ze in Brasil op het strand allemaal mee lopen...
Half stijf en hangen, klinkt als een "vleeslul".quote:Op woensdag 12 juli 2006 07:18 schreef vingerplantjuhh het volgende:
ik vrouw en zal er zeker niet van wegkijken![]()
het mooiste om te zien is toch wel de halfstijve leuter. beetje opgewarmd door de zon en hangt nog steeds, alleen maakt hij wat meer indruk op me dan zo`n klein koud wurmpje![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |