ja, uva?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:51 schreef WeirdMicky het volgende:
Eerste jaars politicologie iemand? Mail me maar als je ze hebt.
Mail me maar welke je hebt, dan komen we vast wel tot een overeenkomst.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:02 schreef Lauder-Frost het volgende:
[..]
Op een paar na heb ik ze allemaal die weg mogen.![]()
hoiquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:05 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Mail me maar welke je hebt, dan komen we vast wel tot een overeenkomst.
Sorry, ik zal even reageren.quote:
Zit daar toevallig Brand Design enzo bij ? Die moet ik nl. hebben dit jaar.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:49 schreef Litso het volgende:
Ik ben ziek en lui vandaag, dus een uitgebreide lijst komt nog wel een keer, maar ik verkoop mijn boeken voor het eerste jaar CMD / Digitale Communicatie op de HAN (Arnhem)
Jep, die heb ikquote:Op zondag 23 juli 2006 14:09 schreef PimD het volgende:
[..]
Zit daar toevallig Brand Design enzo bij ? Die moet ik nl. hebben dit jaar.
Heb je al tijd gehad om een lijstje te maken ? Anders zoek ik verderquote:Op maandag 24 juli 2006 01:19 schreef Litso het volgende:
[..]
Jep, die heb ik
Ik zal morgen even een lijstje voor je maken.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:54 schreef PimD het volgende:
[..]
Heb je al tijd gehad om een lijstje te maken ? Anders zoek ik verder
Is het niet handiger/makkelijker om gewoon een centraal topic te maken in V&A? Daar zou ik dit topic eerder verwachten... (lange leve active topics, zo zie je nog eens iets nieuws!)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:57 schreef Renesite het volgende:
Voor wie studieboeken te koop heeft, zoekt of zélfs wil ruilen dit topic.
Dit loopt in samenwerking met V&A - dus die regels zullen jullie hier ook moeten volgen.
Ik vind dit topic wel op een goeie plek staanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:56 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Is het niet handiger/makkelijker om gewoon een centraal topic te maken in V&A? Daar zou ik dit topic eerder verwachten... (lange leve active topics, zo zie je nog eens iets nieuws!)![]()
Je bent een jaar te vroegquote:Op maandag 5 februari 2007 12:37 schreef Timmehhh het volgende:
Bestuurskundeboeken 1e jaar propedeuse Radboud universiteit
De volgende boeken worden alleen gebruikt bij de opleiding bestuurskunde
-Francis Fukuyama, Het bouwen van een staat
-Andries Hoogerwerf, Politiek als evenwichtskunst
-Wim Derksen & Linze Schaap, Lokaal bestuur
-Hoogerwerf, Herwijer, Overheidsbeleid "een inleiding in de beleidswetenschap""
-J-H. de Baas, Bestuurskunde in hoofdlijnen
-Neelen e.a. , De bestuurlijke kaart van Nederland
Deze boeken werden door alle studenten van de managementfaculteit van de RU gebruikt.
Filosofie -Martin van Hees e.a. Kerthema's van de filosofie
Economie ... - Koopmans e.a. Overheidsfinancien
OIM A Vennix, Theorie en praktijk van empirisch onderzoek 2005
OIM B Statistiek James T.Mcclave e.a. Statistiek "een inleiding voor het hoger onderwijs.
Inleiding Recht MR. J.W.P. Verheugt, Inleiding in het Nederlandse Recht
De meeste boeken zijn van de de meest recente druk. Ik zoek druk na als het noodzakelijk is. Tevens kan ik misschien nog foto's toevoegen indien er belangstelling voor is.
Personeelsmanagement heb ik voor je, alleen de 4e druk. Mocht je hem toch willen hoor ik het graag.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:55 schreef Emmy88 het volgende:
Gezocht:
- Leerboek personeelsmanagement (KIuytmans, 5e druk)
- Management van dienstverlenende bedrijven (W. van der AA en T. Elfring, 2e druk)
Ja ik heb ze al besteld, en er geldt bestellen = kopen. Helaasquote:Op zondag 15 april 2007 12:28 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Personeelsmanagement heb ik voor je, alleen de 4e druk. Mocht je hem toch willen hoor ik het graag.
Nieuw is die 44 euro (bij bol.com), doe maar een mooi bod als je interesse hebt.
je post is al wat langer geleden zie ik nu pas.
ik wacht even mn boekenlijst afquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:58 schreef Erik_84 het volgende:
Niemand belangstellend?
wie weet heb ik er een aantal, komen wel van de HAN boekenlijst maar wie weet komen er een aantal overeen, mailen of msn heeft de voorkeurquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:29 schreef Space-Chinees het volgende:
Gezocht:
Boekenpakket voor 1e jaars HBO Rechten (HvA).
Zit nu op me werk, heb dus de exacte boeken die ik nodig heb niet op papier staan. Kom er vanavond er later op terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |