Jij gaat het redden in deze wereld gozerquote:
Dan is het gewoon een kutstreek van je oudersquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:08 schreef SharQueDo het volgende:
Ik heb geld. Misschien niet genoeg om op mezelf te wonen maar ik kan prima vooruit de vakantie.![]()
Idd!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:10 schreef nikky het volgende:
[..]
Jij gaat het redden in deze wereld gozer.
Nu al geen ambities en geen instelling.
Wat een kutredenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:10 schreef nikky het volgende:
[..]
Een baan bij de politie iets voor TS?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:10 schreef nikky het volgende:
[..]
Forum Admin...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:10 schreef nikky het volgende:
[..]
Nee dus, ik lus geen donuts.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een baan bij de politie iets voor TS?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een baan bij de politie NS iets voor TS?
Ik had het niet tegen jou.quote:Op woensdag 12 juli 2006 06:52 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
nee
neem een krantenwijk!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:06 schreef SharQueDo het volgende:
Ik moet vanaf morgen van mijn ouders werk zoeken. Heb nu vakantie, en zij vinden dat ik maar extra moet gaan werken.![]()
Ik werk al 2 avonden per week bij de kut pauperC1000, wat binnenkort toch meer wordt.
Werken.![]()
Op je luie gat zitten fokken/gamen.![]()
probleem opgelost, zo lijkt het, na 28 minutenquote:
Kansloosquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:10 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat doe ik wel als ik mn school verprutst heb, als laatste middel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:50 schreef Zero2Nine het volgende:
Join the army.
Nee mèn, over 2 dagen pas.quote:
Fuck krantenwijk, ik ga s' ochtends niet voor 10 uur m'n nest uit in MIJN vakantie.quote:
We komen in grote getalequote:Op woensdag 12 juli 2006 12:59 schreef Maisnon het volgende:
Ik kom uit een dorp en ik kom uit een stad,
Ik heb ruimte zat,
Vooral als ik in de zomer een duik neem in het buitenbad!
Ga zwemmen, werken kan altijd nog, nu is het goed weer
Nooit jong geweest ? Dat is de beste instelling die je kunt hebben als je jong bent... Werken kan later nog !quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:10 schreef nikky het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nooit jong geweest ? Dat is de beste instelling die je kunt hebben als je jong bent... Werken kan later nog !
flugeltje moest even editen he.. hij had zeker werk voor emquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:04 schreef RainofDeath het volgende:
-edit: doe maar niet-
Haiku's zijn kut.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:59 schreef Maisnon het volgende:
Ik kom uit een dorp en ik kom uit een stad,
Ik heb ruimte zat,
Vooral als ik in de zomer een duik neem in het buitenbad!
Ga zwemmen, werken kan altijd nog, nu is het goed weer
12 is wel een beetje overdreven, ik begon met werken toen ik 13/14 was, En dat was nog illegaal. Dus legaal vakantie werk zit er met 12 jaar echt niet in als ik het goed heb.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Echte mannen (zoals moi natuurlijk.... :-) ) begonnen al met (vakantie)werk op hun twaalfde.
TS= luie donder
wie zegt dat het legaal wasquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:35 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
12 is wel een beetje overdreven, ik begon met werken toen ik 13/14 was, En dat was nog illegaal. Dus legaal vakantie werk zit er met 12 jaar echt niet in als ik het goed heb.( ik ben nu 16 met een zeer lekker baantje, veel meer als het minimumloon
)
Ja dat wil ik dus ook he, heb me al aangemeld 2 weken geleden alleen is elke wijk al bezet hier in de buurt anders had ik allang iets gehoord.Die tering paupers moeten stoppen voor mijquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:37 schreef Sjibble het volgende:
1. Verpruts je sollicitatie
2. Lukt niet? Zorg dat je word ontslagen
3. Doe alsof je werkt zoekt
4. Zeg na een tijd dat ze je niet moeten
5. Neem een ochtendwijk ofzo
6. Werk een half uur langer bij de C1000 en die geen moer :p
Zo kan ik er nog wel bedenken
Ik heb een ochtendwijk
6 uur opstaan > 6:10 weg, 6:20 kranten opgehaald > 6:30 in wijk > 7:00 klaar > 7:10-15 thuis
60 kranten, elke dag behalve zondag en verdien 200 euro
Ik vind het wel mooi. Dan heb je wat van je dag, alleen het nadeel dat je wel eens moe kan worden, maar dan slaap je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |