Hahaha ik kwam er elk jaar tot voor paar jaartjes geleden toen k nog met mijn ouders meeging, woon je toevallig in de buurt van Ouddorp??quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:17 schreef vencodark het volgende:
Ja joh, Zeeland is hartstikke leuk. Ruikt er lekker naar mosselen enzo![]()
weet je zeker dat je het alleen bij vrouwen wilt houden? hahahaquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, heb uiteraard ook wel vrouwen gehad die er in eerste instantie behoorlijk door verrast waren.
Immers, de meeste mannen zien de seks echt als iets behoorlijks plastisch, bij wijze van spreken als een plattegrond (de meeste vrouwen ook wel, maar dat terzijde) die gevolgd dient te worden.
1. Zoenen
2. Voorspel
3. Beffen/Vingeren
4. Pijpen/trekken
5. Pompen! Pompen! Nonstop neuken naar het hoogtepunt toe!
6. (in enkele gevallen) Naspel
6. Roken en slapen
And that's about it.
De meeste vrouwen zijn dan ook nogal verbaasd als het "anders" gebeurt, uiteraard ook weleens op een negatieve manier, maar dat zijn meestal de vrouwen die net een langdurige relatie achter de rug hebben en dus helemaal vastgeroest zijn in een bepaald patroon.
Bij mij is het dan ook eerder een soort van puzzeltocht
1. Naspel
2. Pompen!
3. Roken en gepijpt worden
4. Vrouw die geneukt wordt terwijl ze een peuk opsteekt
5. Af te wisselen met een beetje beffen en vingeren en eventueel tegelijkertijd trekken en pijpen
6. Beetje lullen (eventueel over seks; "Hé, wat lijkt jou nog lekker om te doen?." )
7. Voorspel
8. Pompen! Hardhandig, vrouw op haar buik, handen op haar rug gevouwen, arm om haar nek.
9. Hé fuck, ik heb het echt teringwarm... Mên, ik ben ook uitgeput, peukie doen? Goed plan.
10. Tegen elkaar aanrijden
11. Beetje pijpen/beffen/trekken/vingeren, maar dan op een relaxte spelerige manier
12. Lullen
13. Voorspel
14. Pompen!
15. Passioneel zoenen
16. Hardcore pijp/bef/vinger actie
17. (Eventueel) Klaarkomen
18. Afkoelen (dus ook absolúút niet tegen elkaar aankruipen)
19. Dom lullen / Peukie doen
20. Zoenen
21. Afgekoeld zijn
22. Tegen elkaar aankruipen, haar hoofd op mn borst, m'n hand die haar lijfje kriebelt en dan lekker in slaap vallen.
En dat dan vrijwel iedere keer in een andere @random volgorde.
Niet precies nee. Ik zit op Zuid-Beveland, bij Goes enzo. Mijn oma heeft jaren een caravan gehad op Ouddorp dus kwam er vroegâh wel, nu nooit meer.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:22 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hahaha ik kwam er elk jaar tot voor paar jaartjes geleden toen k nog met mijn ouders meeging, woon je toevallig in de buurt van Ouddorp??
Damn, jij hebt er echt over nagedacht ej.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, heb uiteraard ook wel vrouwen gehad die er in eerste instantie behoorlijk door verrast waren.
Immers, de meeste mannen zien de seks echt als iets behoorlijks plastisch, bij wijze van spreken als een plattegrond (de meeste vrouwen ook wel, maar dat terzijde) die gevolgd dient te worden.
1. Zoenen
2. Voorspel
3. Beffen/Vingeren
4. Pijpen/trekken
5. Pompen! Pompen! Nonstop neuken naar het hoogtepunt toe!
6. (in enkele gevallen) Naspel
6. Roken en slapen
And that's about it.
De meeste vrouwen zijn dan ook nogal verbaasd als het "anders" gebeurt, uiteraard ook weleens op een negatieve manier, maar dat zijn meestal de vrouwen die net een langdurige relatie achter de rug hebben en dus helemaal vastgeroest zijn in een bepaald patroon.
Bij mij is het dan ook eerder een soort van puzzeltocht
1. Naspel
2. Pompen!
3. Roken en gepijpt worden
4. Vrouw die geneukt wordt terwijl ze een peuk opsteekt
5. Af te wisselen met een beetje beffen en vingeren en eventueel tegelijkertijd trekken en pijpen
6. Beetje lullen (eventueel over seks; "Hé, wat lijkt jou nog lekker om te doen?." )
7. Voorspel
8. Pompen! Hardhandig, vrouw op haar buik, handen op haar rug gevouwen, arm om haar nek.
9. Hé fuck, ik heb het echt teringwarm... Mên, ik ben ook uitgeput, peukie doen? Goed plan.
10. Tegen elkaar aanrijden
11. Beetje pijpen/beffen/trekken/vingeren, maar dan op een relaxte spelerige manier
12. Lullen
13. Voorspel
14. Pompen!
15. Passioneel zoenen
16. Hardcore pijp/bef/vinger actie
17. (Eventueel) Klaarkomen
18. Afkoelen (dus ook absolúút niet tegen elkaar aankruipen)
19. Dom lullen / Peukie doen
20. Zoenen
21. Afgekoeld zijn
22. Tegen elkaar aankruipen, haar hoofd op mn borst, m'n hand die haar lijfje kriebelt en dan lekker in slaap vallen.
Ik mis eigenlijk een beetje de volgende punten:quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:19 schreef kastanova het volgende:
Kzal eens navragen waar mijn vrienden dat huisje hebben.. ik ben eens in Goes geweest.. is daar niet is met klokken ofzoquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet precies nee. Ik zit op Zuid-Beveland, bij Goes enzo. Mijn oma heeft jaren een caravan gehad op Ouddorp dus kwam er vroegâh wel, nu nooit meer.![]()
In Goes hebben ze vast wel klokkenquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:32 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Kzal eens navragen waar mijn vrienden dat huisje hebben.. ik ben eens in Goes geweest.. is daar niet is met klokken ofzozou schitterend zijn als ze ergens op zuid-beveland zaten
hmmm naja nevermind, maar tis een beetje erg offtopic het gaan eh.. als k meer weet hoor je het welquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
In Goes hebben ze vast wel klokkenMaar weet niet specifiek waar je op doelt. Het ligt in omgeving Kapelle, Wemeldinge, Yerseke, Arnemuiden. Nu wijk ik beetje verder af.
![]()
Tja, de meeste vrouwen geilen nou niet echt op wurgseks HL, heb er notabene nog maar 1 meegemaakt...quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:30 schreef HighLander het volgende:
En ik vind je wat soft geworden.
Ik bedoel, alleen maar polsjes op de rug of een arm om d'r nek,
had jou toch wel als een potentiele sadist ingeschat.
Haha, ja maar de neiging van offtopic gaan heb ik vrij snel. Weet ook niet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:37 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
hmmm naja nevermind, maar tis een beetje erg offtopic het gaan eh.. als k meer weet hoor je het wel
Naja, je kent het hele masturberen aan de galg gebeuren toch wel? Ook niet mijn ding, ik krijg er slechts koppijn van, maar er schijnen liefhebbers te zijnquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:42 schreef HighLander het volgende:
Hmm was dat niet iets met nymfomanes en het tot een vervelend, saai en eentonig klusje maken ofzo? Ach beetje verrassing is ook niets mis mee maar ze moeten het niet overdrijven.
Ik had het ook niet specifiek over wurgseks, dat worden die relaties zo kortstondig van.
Tss waar zie je me voor aan.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:44 schreef kastanova het volgende:
Naja, je kent het hele masturberen aan de galg gebeuren toch wel? Ook niet mijn ding, ik krijg er slechts koppijn van, maar er schijnen liefhebbers te zijn.
haha, heb je geen msn trouwens?? dat praat wat makkelijker zonder offtopic te gaanquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:43 schreef vencodark het volgende:
Is dat eigenlijk nog wel ontopic? Hoe je seks hebt/had met iemand?
anders had ik je ook niet om je msn gevraagdquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:53 schreef vencodark het volgende:
Nee, die vraag was niet specifiek naar jou maar naar de gesprekken van Kastanova en highlander.![]()
Heb wel msn indd, beetje gewoon praten is prima, ik ben geen seksbeluste maniakke omdat ik nu toevallig dit topic opende.![]()
![]()
Voorlopig nog wel ff, ze hebben nu eenmaal meer gaten en dus mogelijkheden dudequote:Op woensdag 12 juli 2006 00:24 schreef Ramjet het volgende:
weet je zeker dat je het alleen bij vrouwen wilt houden? hahaha![]()
Naja, tot nu toe gaf het alleen maar problemen met de reeds eerder genoemde vrouwen die dus al vastgeroest zaten in een bepaald vast en slaapverwekkend saai patroon...quote:maaruhm ik denk ook dat ze terecht raar opkeken ... die originele volgorde zit er nouw eenmaal in ... en daar willen ze het vast ook wel meestal bij houden ... maar voor vrouwen die van afwisseling houden, ben je vast een goede keuze![]()
Goeie vraag, hoe maak ik jou mijn mailadres bekend zonder dat iedereen dat hier ziet?quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:55 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
anders had ik je ook niet om je msn gevraagdmaaruh hoe voeg k je toe??
mail je e-mail ff naar me zussie... ohja en overige fokkers ga der aub niet lastig vallen met hitsige gesprekken anders ben k straks weer de schuldigequote:Op woensdag 12 juli 2006 00:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goeie vraag, hoe maak ik jou mijn mailadres bekend zonder dat iedereen dat hier ziet?![]()
Doe dan ook ff editten.....quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:59 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
mail je e-mail ff naar me zussie... ohja en overige fokkers ga der aub niet lastig vallen met hitsige gesprekken anders ben k straks weer de schuldige![]()
zusjevanTazdrmail@hotmail.com
uno momentoquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |