Volgens mij vinden een hoop mensen het alleen maar leuk, een paar van die buitenlanders...quote:Op maandag 11 september 2006 00:58 schreef laffer het volgende:
wat ik wel jammer vindt is dat er over de ruggen van arme mensen ( de locals) een programma wordt gemaakt waar NET5 veel geld aan verdient.![]()
samen met Pieter....quote:Op maandag 11 september 2006 19:13 schreef Ambrosius het volgende:
Hanna zometeen in De Wereld draait door.
Jij snapt het natuurlijk wel allemaal?quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zwaar irritant programma, zowel de VIP als de gewone versie, typisch iets voor westerse nOObs die geen reet van die landen en mensen snappen.![]()
![]()
te goed, helaas. Het draait niet om de landen, de cultuur of de mensen, die worden gebruikt als decor voor een nietszeggend spelletje.quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Jij snapt het natuurlijk wel allemaal?![]()
Pieter Storms gedraagd zich exact hetzelfde daar als in nederland , namelijk irritant en afdwingend. Dat hij in nl en India hetzelfde resultaat mee bereikt heeft niks met arme mensen schofferen in India te maken, dat doet ie namelijk in nederland ook.quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
te goed, helaas. Het draait niet om de landen, de cultuur of de mensen, die worden gebruikt als decor voor een nietszeggend spelletje.
Kijk maar eens wat Pieter Storms flikte in India en hoe grappig en onschuldig de westerse mensen dat vinden. Ach moet kunnen even wat arme mensjes schofferen![]()
In NL had het mss nog wel een functie en kan ik me er iets bij voorstellen. Maar dan nog: er is een heel groot verschil tussen een rijke westerling en mensen die aan het overleven zijn, te schofferen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:28 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Pieter Storms gedraagd zich exact hetzelfde daar als in nederland , namelijk irritant en afdwingend. Dat hij in nl en India hetzelfde resultaat mee bereikt heeft niks met arme mensen schofferen in India te maken, dat doet ie namelijk in nederland ook.
Het is wel grappig: jouw reactie illustreert nou juist mijn puntquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:24 schreef babette21 het volgende:
@ RobertoCarlos: jij hebt duidelijk nog nooit gekeken... Die mensen vinden het juist allemaal geweldig om mee te maken, van die westerlingen in huis enzo. Dat zij soms hun weinige eten delen is voor hun heel gewoon en totaal vrijwillig. De westerlingen hebben het hier juist vaak moeilijk mee, maar slaan zo'n aanbod uit beleefdheid niet af. Als zo'n (in dit geval) Indiër iets niet wil, dan doen ze het heus niet hoor...
De deelnemers hebben nog nooit iets afgedwongen wat zo'n inwoner kan schaden (goh, voordringen in een rij, alsof het uitmaakt of er 400 of 402 mensen voor je staan), ze hebben nog nooit iets gestolen of iemand persoonlijk leed aangedaan, en al met al verdiend zo'n land meer aan een programma als dit dan dat het kwijtraakt (denk aan alle kosten die de productie daar maakt).
Dat je niet kijkt moet jij weten, maar je kritiek is zo ongegrond als wat...
Die reactie had ik verwacht.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:57 schreef k_man het volgende:
Wat maakt jou dan zo'n Indië expert RC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |