Kom op zeg, tegen een derdeklasser moeten zelfs Tom de Mul en Michael Krohn-Dehli goed spelen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:02 schreef Messenga het volgende:
Roger en Gabri speelden trouwens erg goed.
Klopt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kom op zeg, tegen een derdeklasser moeten zelfs Tom de Mul en Michael Krohn-Dehli goed spelen.
Ik wil weer zwart worden! | # 3quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:17 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Klopt.
Waarom ben ik nog steeds "oranjefan" trouwens...
Daar gaat et niet om. Ik kijk vrij professioneel ( positie, hoe gedraagt een speler zich etc..) en daarin vielen me vooral de 2 spanjaarden erg op.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kom op zeg, tegen een derdeklasser moeten zelfs Tom de Mul en Michael Krohn-Dehli goed spelen.
Gabri wel, Garcia nog niet... Heeft ook niet voor niets een prestatiecontract...quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:41 schreef Pritt het volgende:
Tsja ik denk dat dat ook twee dragende spelers gaan worden van het eftal.
Idd, dat lijkt mij ook de bedoeling.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:03 schreef Pritt het volgende:
Sneijder gaat zich op de centrale positie richten en Roger op links half dus ik zie het probleem niet.
Zelfs met een troepcoach zie ik zeker mogelijkheden. Als Hiddink ook was gebleven was het wel heel sneu voor de rest geworden...quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Jup, AZ en Ajax hebben kickass ingekocht. p$v kan nog een beetje teren op oude glorie maar die hebben nu een troepcoach![]()
ik denk dat dit seizoen feyenooit definitief tot subtopper wordt gedegradeerd.
mooi zo, kan Huntelaar er weer een paar inleggen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:12 schreef Trancelocator het volgende:
Vanavond alweer een oefenwedstrijd tegen De Lutte en morgenavond tegen HHC Hardenberg.Wist ik niet.
Sinds wanneer zijn jullie psv'ers zo arrogant? Ik dacht dat die arrogantie alleen bij ons hoordequote:Op woensdag 12 juli 2006 12:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zelfs met een troepcoach zie ik zeker mogelijkheden. Als Hiddink ook was gebleven was het wel heel sneu voor de rest geworden...
quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:23 schreef devv05 het volgende:
Ik ga weer voor 1-1, werkte de vorige keer goed.
Zolang Hiddink nog nooit een grote prijs gepakt heeft zal het allemaal wel meevallen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zelfs met een troepcoach zie ik zeker mogelijkheden. Als Hiddink ook was gebleven was het wel heel sneu voor de rest geworden...
0-6quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:12 schreef Trancelocator het volgende:
Vanavond alweer een oefenwedstrijd tegen De Lutte en morgenavond tegen HHC Hardenberg.Wist ik niet.
Euh...quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zolang Hiddink nog nooit een grote prijs gepakt heeft zal het allemaal wel meevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |