Dat gaat niet opquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:36 schreef Pritt het volgende:
[..]
Zal wel eerst uit zijn aangezien wij de geplaatste ploeg zijn.
Dat roepen jullie toch elk jaar?quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:59 schreef Doopy-X- het volgende:
Guess who's back!!!!!!!
Hoorde ik daar het woord kampioenschap vallen?
Kloptquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat roepen jullie toch elk jaar?
Maar als dan puntje bij paatje komt, blijkt er niks van waar te zijn...
En zo hoort het ook...
Het belooft ook wel erg spannend te worden dit jaar!quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:11 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
KloptTis wel een aantal jaren geleden dat ik zo'n zin heb gehad in de seizoensstart
![]()
Jup, AZ en Ajax hebben kickass ingekocht. p$v kan nog een beetje teren op oude glorie maar die hebben nu een troepcoachquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het belooft ook wel erg spannend te worden dit jaar!
Die zin in bij mij ook nog nooit zo groot geweest!quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:11 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
KloptTis wel een aantal jaren geleden dat ik zo'n zin heb gehad in de seizoensstart
![]()
Alleen als DK weggaat. Dat zou de genadeklap zijn denk ik.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Jup, AZ en Ajax hebben kickass ingekocht. p$v kan nog een beetje teren op oude glorie maar die hebben nu een troepcoach![]()
ik denk dat dit seizoen feyenooit definitief tot subtopper wordt gedegradeerd.
Ik zeg: 1-0 tegen Katwijk-uitquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:30 schreef devv05 het volgende:
[..]
Alleen als DK weggaat. Dat zou de genadeklap zijn denk ik.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:07 schreef Trancelocator het volgende:
Nog een foto:
[afbeelding]
Fotoverslag is nu te vinden op de Ajax-site.![]()
Zal wel weer een verrassende aankoop volgen, in de orde van Stein Huysegems, Joonas Kolkka en Theo Lucius. Feyenoord komt er echt wel bovenop, alleen zie ik het binnenkort niet gebeuren.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:30 schreef devv05 het volgende:
[..]
Alleen als DK weggaat. Dat zou de genadeklap zijn denk ik.
Wie speelden er niet goed?quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:02 schreef Messenga het volgende:
Roger en Gabri speelden trouwens erg goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |