Inderdaad. Ik denk dat Henk hem gaat proberen als 10.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:22 schreef jna het volgende:
Volgens mij is ten Cate nog wel wat van plan met Babel.
Ik ook. Ik vrees alleen dat 'ie komend seizoen niet zoveel zal spelen als dit seizoen, tenzij Charisteas inderdaad nog vertrekt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:22 schreef WEST het volgende:
[..]
ik heb vertrouwen in Markus Rosenberg dat vind ik een leuke speler om te zien.
Zijn invalbeurten zijn afgelopen seizoen wel meerdere malen van waarde geweestquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Euh tsja Babel en Rosenberg zijn er nog niet bij, dus die invalbeurten boeien nog geen fuck![]()
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:13 schreef jna het volgende:
[..]
Hey je kan ook wat anders posten![]()
Het blijft wel beperkt tot 1 woord maar je gaat al vooruit![]()
Ja, maar daar kijkt Henk niet veel meer naar denk ikquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:24 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zijn invalbeurten zijn afgelopen seizoen wel meerdere malen van waarde geweest
Als hij hem kan aannemenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:26 schreef Badabingea het volgende:
Als Babel aan de bal komt dan gebeurd er meestal wel wat.
Daar werkt ie aan hequote:
1 bal? Babel heeft ontzettend moeite om de bal in de lucht aan te nemen en dat weet je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:27 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Dat was 1 bal man, maak jij nooit een fout?
1 balquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:27 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Dat was 1 bal man, maak jij nooit een fout?
Op het WK kreeg hij geen fatsoenlijke ballen. Nee, Babel heeft best redelijk gespeeld de 2e seizoenshelft wanneer 'ie mocht invallen. Z'n aanname zal nog niet goed zijn, maar hij werkt eraan en dat is prima. Serieuze optie voor op links.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
1 bal. Zelfs op het WK lukte het hem niet fatsoenlijk een bal aan te nemen. Nee, hopelijk krijgt ie extra les van Henk.
Miteaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:33 schreef twi het volgende:
[..]
Op het WK kreeg hij geen fatsoenlijke ballen. Nee, Babel heeft best redelijk gespeeld de 2e seizoenshelft wanneer 'ie mocht invallen. Z'n aanname zal nog niet goed zijn, maar hij werkt eraan en dat is prima. Serieuze optie voor op links.
Mitea lijkt zich ook te herpakken ja. Ik zie ze beiden liever dan Perez op links. Laat Perez maar op 10, Sneijder op 8.quote:
Mee eens, maar ik denk dat Perez eerder op de bank zal zitten als backup voor Sneijder. Denk eigenlijk niet dat Henk hem als linksbuiten gebruikt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:36 schreef twi het volgende:
[..]
Mitea lijkt zich ook te herpakken ja. Ik zie ze beiden liever dan Perez op links. Laat Perez maar op 10, Sneijder op 8.
Op het WK kreeg hij weinig ballen, maar de ballen die voor hem bedoel waren liet ie weer over z'n voetje heen gaan. Ik wist 't meteen weer. En ik heb helemaal niks gezegd over zijn 2e seizoenshelft hoor.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:33 schreef twi het volgende:
[..]
Op het WK kreeg hij geen fatsoenlijke ballen. Nee, Babel heeft best redelijk gespeeld de 2e seizoenshelft wanneer 'ie mocht invallen. Z'n aanname zal nog niet goed zijn, maar hij werkt eraan en dat is prima. Serieuze optie voor op links.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:39 schreef ericajax het volgende:
kzie nog liever ivan gabrich met 1 been dan Babel
![]()
quote:De ervaren spelers geven het goede voorbeeld en zetten hun teamgenoten op scherp. Jaap Stam gaat vol overgave de duels aan, Gabri loopt zich de longen uit het lijf en Kenneth Perez moedigt zijn medespelers aan. Vooral Stam is indrukwekkend. Als de stoere verdediger in volle vaart op een tegenstander afstormt, moet je van goeden huize komen wil je de zenuwen in bedwang houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |