Hey je kan ook wat anders postenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:10 schreef Badabingea het volgende:
Foto's?
Ik heb wel vertrouwen in Charisteas als tweede spits, maar ik denk dat hij voortijdig wel verkocht zal worden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:13 schreef Jasza het volgende:
Jongens, wie denken jullie nou dat er 2e spits word komend seizoen?
Ik denk Babel of Rosenberg, ze zullen sowieso wel alle2 op de bank zitten denk ik. Ik ben zelf een Rosenberg fan, minder van Babel maarja.
ik denk eerder Babel dan Rosenberg, maar dan moet hij wel weer zo gaan spelen als in de jeugdquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:13 schreef Jasza het volgende:
Ik denk Babel of Rosenberg, ze zullen sowieso wel alle2 op de bank zitten denk ik. Ik ben zelf een Rosenberg fan, minder van Babel maarja.
Mwa ik vind Chari als breekijzer wel aardig maar hij verdient way to much.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb wel vertrouwen in Charisteas als tweede spits, maar ik denk dat hij voortijdig wel verkocht zal worden.
Waarop baseer je datquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:16 schreef twi het volgende:
Charisteas zal tweede spits worden. Babel zal zich op links richten, op die positie heeft 'ie bij Oranje ook meer kans.
Was natuurlijk te verwachtenquote:Jaap Stam aanvoerder van Ajax
Jaap Stam is door trainer Henk ten Cate aangewezen als de nieuwe aanvoerder van Ajax. De oefenmeester deelde dat de ervaren verdediger in het trainingskamp De Lutte mee na de wedstrijd tegen ABS. ,,Ik voel me vereerd", aldus Stam.
Jaap Stam kwam aan het begin van dit seizoen over van AC Milan en was daarvoor jarenlang speler van onder andere het Engelse Manchester United. ,,Daar ben ik ook wel eens aanvoerder geweest", sprak de Kampenaar na het met 0-11 gewonnen oefenduel tegen ABS. ,,Alleen nooit de vaste aanvoerder. Dat ik de aanvoerder van Ajax ben, vind ik een eer. Ajax is een grote club. En ik voel dat er dit seizoen iets moois kan groeien in deze groep."
,,Jaap is een grote speler", verklaarde Henk ten Cate zijn keuze voor Stam als nieuwe aanvoerder. ,,Als tweede aanvoerder heb ik Kenneth Perez genoemd, hij is de aanvoerder van de groep buitenlandse spelers en de derde aanvoerder voor komend seizoen is Klaas Jan Huntelaar. Zo zijn alle geledingen van de selectie vertegenwoordigd."
Op zijn invalbeurten en goals en 't feit dat Rosenberg prima via de vleugel kan komen. Daarnaast zoals ik zeg, denk ik dat Babel slim genoeg is om zich bij Ajax voorlopig op een rol op links te richten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Waarop baseer je datChari mocht toch juist weg, denk neit dat hij dan 2e spits word
![]()
ik heb vertrouwen in Markus Rosenberg dat vind ik een leuke speler om te zien.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:13 schreef Jasza het volgende:
Euh tsja Babel en Rosenberg zijn er nog niet bij, dus die invalbeurten boeien nog geen fuckquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:22 schreef twi het volgende:
[..]
Op zijn invalbeurten en goals en 't feit dat Rosenberg prima via de vleugel kan komen. Daarnaast zoals ik zeg, denk ik dat Babel slim genoeg is om zich bij Ajax voorlopig op een rol op links te richten.
Het is wel grappig dat de eerste 3 aanvoerders allemaal spelers zijn die aan het begin van vorig seizoen nog niet voor AJAX speelden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Perez voor de buitenlanders ook wel goed; spreekt alle talen volgens mij; Engels, Spaans, Duits en Nederlands.
Sympathieke kerel en ook al wat ervaren. Slim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |