Spelen uit voorzorg niet mee inderdaad.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:32 schreef Jasza het volgende:
Oh Hunter en Roger hebben lichte blessures.
quote:Ajax speelt vanavond werkt vanavond om 19.30 tegen SV De Lutte haar derde oefenwedstrijd af in het kader van de voorbereiding op het nieuwe seizoen.
Trainer Henk ten Cate heeft Dennis Gentenaar op het doel geposteerd. De ervaren doelman maakt zijn onofficiele debuut. Ten Cate heeft Roger en Huntelaar rust gegeven. Roger heeft last van een lichte blessure en zat vanmiddag al in de dug out. Huntelaar moet wat rust krijgen. Mogelijk heeft vermoeidheid van het EK van Jong Oranje er mee te maken.
Schilder start opnieuw als linksback. Ten Cate bekende tegenover Highlow.nl dat hij tevreden was over het spel van Schilder tegen ABS. Schilder zelf wil zich in de kijker spelen om niet verhuurd te worden. 'Het is natuurlijk belangrijk voor mij, om me goed te laten zien. Ik word er extra gretig door, maar niet nerveuzer dan anders', aldus de jonge Ajacied.
Je hebt toch gezien dat ie vanmiddag na de training al beweging heeft gehadquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:50 schreef Pritt het volgende:
Waarom zou Huntelaar nu al vermoeid zijn?
Hij heeft toch 3 weken vakantie gehad, nu moeten ze me niet wijs maken dat voetbal zoooo intensief beroep is.
Owja die Klaas zal er naar de training letterlijk en figuur helemaal "op los geknald" hebben.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:52 schreef jna het volgende:
[..]
Je hebt toch gezien dat ie vanmiddag na de training al beweging heeft gehad
quote:Grygera meldt zich vrijdag al bij Ajax
Woensdag 12 juli, door SV, Amsterdam, 19.19u GMT+01.00, Het Parool
Centrumverdediger Zdenek Grygera meldt zich aanstaande vrijdag bij de selectie van Ajax. De andere WK-gangers van Het Nederlands Elftal en Markus Rosenberg voegen zich maandag bij de groep.
Dat meldt Het Parool vanmiddag. De selectie is overigens op een blessure voor Michael Krohn-Dehli, wat vermoeidheid bij Klaas Jan Huntelaar en een lichte blessure voor Roger na nagenoeg fit. Krohn-Dehli kan nog niet spelen en hoopt halvewege augustus wedstrijdfit te zijn.
je moet die oefenwedstrijden niet meetellen manquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:58 schreef -Wolf- het volgende:
Heel veel scoren zou iedereen vermoeien.Jammer... vandaag geen extra punten voor de KJH/ Piet van Reenen-meter.
Op naar de dubbele cijfers dan maarquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:06 schreef Urquhart het volgende:
0-5 inmiddels
0.3 Kenneth Perez. 0-4 Rydell Poepon. 0-5 Tom de Mul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |