Denk dat dat niet zomaar mag.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:59 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Scan dat verhaal anders even van Ajax in VI
Ben net te laat voor de winkels
az is echt op de Ajax tour bezig hequote:In het kielzog van de Ajacieden beleggen ook AZ en FC Porto deze voorbereiding een trainingskamp in De Lutte, nabij de Duitse grens.
Scherp + 1quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:04 schreef Jasza het volgende:
Wtf doet Huntelaar op de bank bij het rondjes lopen, chickies regeleen
Dan ga je naar de supermarkt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:59 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Scan dat verhaal anders even van Ajax in VI
Ben net te laat voor de winkels
"He wijfie, ik loop 1 op 1 voor Ajax, wat vind je daar van?"quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:04 schreef Jasza het volgende:
)
Wat dan? Fok maakt ze automagisch kleiner, klik je, heb je ze in megagroot formaatquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:00 schreef Svensational het volgende:
Die mogen opzich best wat kleiner.
Ja, maar hij laadt wel ruim 1 MB per foto.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat dan? Fok maakt ze automagisch kleiner, klik je, heb je ze in megagroot formaat
Ja hallo, dan moet je maar niet in het Ajax topic komen hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar hij laadt wel ruim 1 MB per foto.
Jij loopt nog met een 14k4 modem lijntje rond?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar hij laadt wel ruim 1 MB per foto.
Wat staat erin? En weet iemand nog wat mooi leesvoer over Ajax? (online)quote:
vroeg ik me ook af.. zoiets:..?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:04 schreef Jasza het volgende:
TT change:quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij loopt nog met een 14k4 modem lijntje rond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |