Verdwijn uit m'n topikquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:11 schreef SuperwormJim het volgende:
dan maar een druiper
niets, maar als deze actie lukt sta jij weer onderaan...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:10 schreef NJ het volgende:
En wat heb ik trouwens met dit topic te maken?.
Je altijd opvallende manier van positief posten over Snakey, deed mij besluiten je in de disclaimer te zettenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:10 schreef NJ het volgende:
Whehehe, vóór de schermen wel, ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je altijd opvallende manier van positief posten over Snakey, deed mij besluiten je in de disclaimer te zetten![]()
![]()
Oe, vertel eenschquote:
Zullen we het eerst even hebben over het feit dat ik dankzij dit topic van jou weer laatste sta?quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:17 schreef NJ het volgende:
[..]
Zullen we het eerst even hebben over het feit dat ik dankzij dit topic van jou weer laatste sta?
NJ is eigenlijk ook beswel tofquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:17 schreef NJ het volgende:
[..]
Zullen we het eerst even hebben over het feit dat ik dankzij dit topic van jou weer laatste sta?
Moeten we er dan nog 4 makenquote:
Jazekertquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:32 schreef Snakey het volgende:
Een naamtopic van Snakey (thats moi) kan niet zonder tieten en bier uiteraard.
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Die loopt in SHO te spammen met dat linkje.quote:
Klopt, maar die optie staat er niet bij.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:34 schreef Kindervriend het volgende:
't Zijn allemaal kutmods, man.
Echt niet te geloven.
De vraagstelling zou ook eigenlijk moeten zijn "wie is de minst kutte"?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Klopt, maar die optie staat er niet bij.![]()
Deze poll komt op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:37 schreef NJ het volgende:
[..]
De vraagstelling zou ook eigenlijk moeten zijn "wie is de minst kutte"?
Deze poll is erger.quote:
Deed ie um eerst leegkloppen, of deed ie daar een handoek voor gebruikenquote:
Ik ben immers ook geen baggeraarquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:41 schreef NJ het volgende:
[..]
Deze poll is erger.
De baggeraars hebben dus als favoriete mod Bupatih. Die doet dus iets niet goed..
Jawel.quote:
Ik noem een Dromenvangerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:43 schreef NJ het volgende:
[..]
Jawel.
Wij zijn kutmods, jullie zijn baggeraars.
Ga het nou niet moeilijker maken door er allemaal extra soorten users aan toe te voegen.
Ja, okay, maar dan noem je ook iemand zeg.quote:
True, truequote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:45 schreef NJ het volgende:
[..]
Ja, okay, maar dan noem je ook iemand zeg..
Hij is al twee keer in het ONZ FB geplaatst. Dan gaat het hard.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:48 schreef Sebasser het volgende:
108 stemmen, en over de 1000 views van de poll..
Hij gaf me een wit briefje met z'n adres en een driecijferig nummerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Deed ie um eerst leegkloppen, of deed ie daar een handoek voor gebruiken![]()
Lengte van z'n piem0l in mm'ersquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hij gaf me een wit briefje met z'n adres en een driecijferig nummer.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:14 schreef jogy het volgende:
Ja verdomme! ik stond derde!
Nee hoor, die 4 uur waren heerlijk.quote:
Je hebt zeker op Snakey gestemd hè?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:27 schreef ehqo het volgende:
Kunnen die mods mijn IP nagaan?
Ik mezelf ook niet. Dus toch een beetje bedankt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:39 schreef NJ het volgende:
Ik vertrouwde het nog niet helemaal.
Ik weetquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hij staat stickie, je hoeft hem niet te schoppen.![]()
Hij kwam weer omhoog in myAT.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hij staat stickie, je hoeft hem niet te schoppen.![]()
En dan een topic voor Stofje maken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:50 schreef most_wanted het volgende:
Tijd voor mij om in te grijpen.
Had ik niet op je moeten stemmen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:35 schreef jogy het volgende:
Bedankt Purple. Nu ben ik gedeeld laatste met de rest van die pauperts.
quote:
Ach jongen, op jou kan ik helemaal niet boos zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:16 schreef jogy het volgende:
[..]. Toch wel. Sorrie dat ik aan je twijfelde
.
hoe vaak kom jij in ONZquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wie the fuck is Jogy ?
Nog nooit van gehoord. Zeker zo iemand die nooit aanwezig is maar wel zijn blauwe icoontje in stand houdt![]()
![]()
je ip-kloontjes?quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Alle 10 me kloontjes gebruikt om stofje te stemmen, snakey is sneaky![]()
TR zekerquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:02 schreef most_wanted het volgende:
Roep maar als ik weer moet ingrijpen.
Omdat u aids heeft. Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:44 schreef Qunix het volgende:
HEY!!!!! waarom ben ik zwart?????
quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:55 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Omdat u aids heeft. Gefeliciteerd.
Wat een kneuzenpoll.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:43 schreef Qunix het volgende:
Voor wie moet ik stemmen?
Laten we een poll maken!
Op wie moet Qunix stemmen?
» Bupatih
» Jogy
» NJ
» Snakey
» Stofje
» Geen, alle zijn kut mods
maak je eigen FOK! poll zelf!
Even naar de URL gekeken.quote:
quote:
Jaquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Even naar de URL gekeken.
Je weet dat je niet twee keer op dezelfde poll kan stemmen en dat iedereen die in dit topic komt waarschijnlijk al op de poll in de OP gestemd heeft?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:43 schreef Qunix het volgende:
Voor wie moet ik stemmen?
Laten we een poll maken!
Op wie moet Qunix stemmen?
» Bupatih
» Jogy
» NJ
» Snakey
» Stofje
» Geen, alle zijn kut mods
maak je eigen FOK! poll zelf!
quote:
Je likt je in bij de verkeerdequote:
Je moet bij Vonneponne zijn ( die laat zich graag inlikken), of een Nikky, Dagonetquote:
Dat was ik nietquote:
Dagonet en Nikky zie ik haast niet. Yvonne is wegquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je moet bij Vonneponne zijn ( die laat zich graag inlikken), of een Nikky, Dagonet![]()
Christenhondquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:10 schreef NJ het volgende:
Wat is dit voor een ramp? Als het niet sarcastisch was.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wie the fuck is Jogy ?
Nog nooit van gehoord. Zeker zo iemand die nooit aanwezig is maar wel zijn blauwe icoontje in stand houdt![]()
![]()
Kijk effe naar de url/naam van die foto.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:18 schreef Sjowhan het volgende:
Die feauteaux ziet eruit alsof hij een nachtje heeft gedraaid op Skyradio FM
Hij had een strakke onderbroek aanquote:Op zondag 16 juli 2006 01:18 schreef Sjowhan het volgende:
Die feauteaux ziet eruit alsof hij een nachtje heeft gedraaid op Skyradio FM
Die baggeraars die topic's kickenquote:Op zondag 16 juli 2006 01:20 schreef Snakey het volgende:
Kut...
http://fotoboek.fok.nl/userpics/58789/1moi.jpgquote:Op zondag 16 juli 2006 01:19 schreef Slangemans het volgende:
[..]
Kijk effe naar de url/naam van die foto.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |