abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:01:44 #1
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_39733442
is en dan ook nog opmerken

"ja want ik heb Loose Change" gezien

Op de FP bij de recensie van United 93;
quote:
Op zondag 2 juli 2006 @ 09:15 schreef rastatimekeeper het volgende:
BULLSHIT!!!! Film
Ten eerste kon men anno 2001 NIET mobiel bellen uit een vliegtuig op 3000m hoogte!!!!!!!!!!!!
Ten tweede zijn er geen terroristen aan boord!( check de passagierslijst)
Ten derde is er niet een drupel bloed gevonden, waar het betreffende vliegtuig zou zijn neergekomen!
Zomaar 3 feiten waar ik wel eens een gefundeerd antwoord op zou willen krijgen.
Geloof iedereen dit nu door een film uit hollywood????????
Wat kunnen mensen,ongeacht kleur komaf of reliegie,toch dom zijn!!!
Trap er maar weer allemaal in ......
quote:
Op maandag 3 juli 2006 @ 08:55 schreef ugghh het volgende:

[..]

Agree!

Maar vermakelijke fictie film tog? !

PS Ik hoorde dat Loose Change in september op TV komt (in Ned en een aantal andere landen) Weet iemand hier meer van?! Zou goed nieuws zijn!
en ook op Filmtotaal
quote:
Hoewel deze film dan wel niet over een van de twee vliegtuigen gaat, die in het WTC gevlogen zijn, ben ik toch van mening dat men (ook weer door deze film) een valse waarheid voorgeschoteld krijgt.

Bekijk de documentaire "Loose Change, 2nd Edition" maar eens, waarin niet vrijgegeven feiten en dubieuze handelingen van de Amerikaanse regering je doet twijfelen aan de waarheid van deze (en andere dergelijke) film over de aanslagen van 11 september.

Ik ben van mening dat deze film, met alle respect voor de hierbij (misschien) omgekomen passagiers, ertoe bijdraagt dat de echte waarheid en werkelijkheid van 11 september wederom onder het tapijt geschoven wordt en vervangen wordt door een heldhaftig optreden van de passagiers van vlucht 93...

Los van dit gegeven en gezien als een spannende thriller, losstaand van 11 september, is het een goede film.

Open je ogen voor de waarheid!
Op de "boards" op imdb is het bij elke 9/11 (TV) Film en Docu ook telkens raak. Deze film is nep, dit ia propaganda!!! Echt flauw word ik van dit soort gastjes met hun conspiracygeneuzel. Ze komen op mij over als UFO waarnemers die hele belangrijke aanwijzingen zien in stukjes vliegend oranje rijstpapier, mensen die in Robert van de Broeke en Char geloven en soortgelijke andre mensen die bij de chromosoom-teveelclub horen
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:04:19 #2
138448 PeZu
Suspended animation
pi_39733497
heb je loose change zelf ook al eens gezien?

ik was verbaasd....

maar je hebt gelijk, ze moeten niet zo pushen

laat iemand eerst maar eens loose change bekijken en daarna de discussie aangaan
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:04:54 #3
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_39733520
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 21:04 schreef PeZu het volgende:

ik was verbaasd....

laat iemand eerst maar eens loose change bekijken en daarna de discussie aangaan
ja gezien,mag ik weten waar je verbaasd over was?
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:05:03 #4
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_39733524
Ik word er ook heel moe van, maar dan nog klopt er een hoop niet aan de handelingen van de Amerikaanse overheid...
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:07:38 #5
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_39733606
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 21:05 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik word er ook heel moe van, maar dan nog klopt er een hoop niet aan de handelingen van de Amerikaanse overheid...
dr klopt ook een heleboel niet. Maar om nou overal te gaan roepen dat het de regering was/is geweest Zoals MikeyMo al in een ander topic zei : er zijn in dat geval,mocht het een iside job zijn,duizenden mensen bij betrokken. Hoe wil je die allemaal hun mond laten houden?

en ja,ik word er ook moe van
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:08:08 #6
138448 PeZu
Suspended animation
pi_39733617
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 21:04 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

ja gezien,mag ik weten waar je verbaasd over was?
over al die toevalligheden die er op zouden kunnen wijzen dat er meer is dan wij mogen weten...

was jij niet verbaasd dan?
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:09:59 #7
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_39733680
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 21:08 schreef PeZu het volgende:

[..]

over al die toevalligheden die er op zouden kunnen wijzen dat er meer is dan wij mogen weten...

was jij niet verbaasd dan?
Verbaasd is een groot woord. Ik ben zoals ik al eerder zei van mening dat er lang niet alles klopt. Vragen bij mij die rijsen zijn waarom is gebouw 7 neer gehaald,wat zat er in die grote blauwe bak bij het pentagon,waarom was het staal van het wtc zo snel weg ect.

Maar zoals ik al zei,stel het is idd een inside job,hoe wil je al die mensen dan hun mond laten houden
  Donald Duck held dinsdag 11 juli 2006 @ 21:10:10 #8
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_39733688
om ziek van te worden inderdaad, al die conspiracy mongolen
goh, ze hebben één filmpje gezien, vol met fouten en onwaarheden, en denken vervolgens alles te weten.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:11:38 #9
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_39733750
quote:

ik was verbaasd....

Yup, aanname, na aanname, na speculatie, na speculatie

Als je goed kijkt naar wat de overheid doet kun je als je wilt overal wel wat achter zoeken, zelfs dat Pim Fortuyn is vermoord vanwege de Joint Strike Fighter o.a.

Typerende aan conspiracie-mensen zijn dat ze wel dingen kunnen aanwijzen die er op wijzen dat er iets niet in de haak is, maar zelf kunnen ze geen enkele verklaring geven voor wat er dan wel is gebeurd én dat onderbouwen met keiharde bewijzen...

"Ja vlucht 93 is vervolgens geland op een vliegveld en alle mensen zijn toen naar een Nasa hal gebracht"

Geen enkele ooggetuige die we dat zien verklaren, en wat is er dan met die mensen gebeurd... vermoord door het leger?
[..]
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:11:39 #10
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_39733752
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 21:10 schreef __Saviour__ het volgende:
om ziek van te worden inderdaad, al die conspiracy mongolen
goh, ze hebben één filmpje gezien, vol met fouten en onwaarheden, en denken vervolgens alles te weten.
Idd,ik noem dan een loose change,een 9/11 truth inside ect
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:12:21 #11
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_39733772
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 21:05 schreef Rock-shocker het volgende:
elke overheid maakt foute beslissingen
[..]
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:13:13 #12
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_39733795
quote:

ik was verbaasd....
Ik was vooral verbaasd dat het zo'n overduidelijke mengeling van duidelijke leugens, halve waarheden en insinuaties was, en dat iedereen er toch maar mooi inloopt. Pure stemmingmakerij, in mijn ogen.

Zelfs het feit dat er helikopters rond de brandende WTC-torens cirkelden, was op een bepaald moment al "verdacht" in een van de versies van die docu. Nou nou... lijkt me nogal logisch dat daar een paar helikopters aanwezig zijn, hoe zouden ze anders al die live-beelden vanuit de lucht gemaakt hebben denk je?

En zo kan je dus uren doorgaan over alle belachelijke "bewijzen" uit Loose Change. Maar laten we dat dus hier maar niet doen.
---verdwijnt---
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:14:07 #13
138448 PeZu
Suspended animation
pi_39733822
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 21:09 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

Verbaasd is een groot woord. Ik ben zoals ik al eerder zei van mening dat er lang niet alles klopt. Vragen bij mij die rijsen zijn waarom is gebouw 7 neer gehaald,wat zat er in die grote blauwe bak bij het pentagon,waarom was het staal van het wtc zo snel weg ect.

Maar zoals ik al zei,stel het is idd een inside job,hoe wil je al die mensen dan hun mond laten houden
door ze dom te houden?

ik vindt dat er teveel toevalligheden en onjuistheden heden in het verhaal van de us regering zit om ze zomaar te geloven
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:14:18 #14
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_39733829
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 21:11 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

"Ja vlucht 93 is vervolgens geland op een vliegveld en alle mensen zijn toen naar een Nasa hal gebracht"

Geen enkele ooggetuige die we dat zien verklaren, en wat is er dan met die mensen gebeurd... vermoord door het leger?
Nee,ze waren naar die alien hall gebracht (ben de naam kwijt) en daar zouden ze zijn vermoordt
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:15:36 #15
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_39733870
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 21:14 schreef PeZu het volgende:

[..]

door ze dom te houden?

ik vindt dat er teveel toevalligheden en onjuistheden heden in het verhaal van de us regering zit om ze zomaar te geloven
Hoezo door ze dom te houden. De hele CIA/FBI zou er van moeten weten. Inclusief het hele fucking witte huis. Hoe wil je die dom houden? "ja jongens,wat we vorige week hebben besproken over die inside job doen we toch maar niet" en een week later knalt er iets in het wtc
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:15:46 #16
138448 PeZu
Suspended animation
pi_39733873
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 21:13 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Ik was vooral verbaasd dat het zo'n overduidelijke mengeling van duidelijke leugens, halve waarheden en insinuaties was, en dat iedereen er toch maar mooi inloopt. Pure stemmingmakerij, in mijn ogen.

Zelfs het feit dat er helikopters rond de brandende WTC-torens cirkelden, was op een bepaald moment al "verdacht" in een van de versies van die docu. Nou nou... lijkt me nogal logisch dat daar een paar helikopters aanwezig zijn, hoe zouden ze anders al die live-beelden vanuit de lucht gemaakt hebben denk je?

En zo kan je dus uren doorgaan over alle belachelijke "bewijzen" uit Loose Change. Maar laten we dat dus hier maar niet doen.
aah leugerns? en wie bepaald of dat nu leugens zijn?

ik sta er gewoon voor open dat er meer kan zijn....
  FOK!fotograaf dinsdag 11 juli 2006 @ 21:18:27 #17
13368 NiGeLaToR
pi_39733934
Geloof mij; die waarheid krijg je nooooit meer boven tafel.
Das het kloterige als iedereen de waarheid begint te vertellen :|
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:18:48 #18
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_39733941
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 21:15 schreef PeZu het volgende:

[..]

aah leugerns? en wie bepaald of dat nu leugens zijn?

ik sta er gewoon voor open dat er meer kan zijn....
hoe zou jij het dan willen omschrijven als je het geen leugens noemt? Nogmaals,de goverment heeft fouten gemaakt,en er is erg veel wat niet klopt,maar een inside job? Ik zou het knap vinden.

Overigens heb ik ook ergens in docu gezien dat het een hawk moest zijn geweest in het pentagon. Het idee alleen al je ziet de lijken op foto's liggen,de motoren en wrakstukken van een airliner,en dan is het een hawk
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:18:57 #19
138448 PeZu
Suspended animation
pi_39733945
het zo netjes instorten was op het moment toen al een punt van verbazing van mij

evenals het zo snel instorten....

maar goed ik ga hier geen ant bush praatjes houden of zo

er zijn gewoon veel onjuistheden in het hele verhaal....
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:19:41 #20
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_39733957
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 21:18 schreef NiGeLaToR het volgende:
Geloof mij; die waarheid krijg je nooooit meer boven tafel.
Das het kloterige als iedereen de waarheid begint te vertellen :|
krijg je ook niet. Ook al zou het wél een inside job zijn geweest. We zullen het WS nooit weten.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:21:02 #21
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_39733991
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 21:14 schreef PeZu het volgende:

[..]

door ze dom te houden?

maar er zitten nog meer onwaarheden in het verhaal van Loose Change... wie te geloven?

1. de regering, de boosdoener ten alle tijd
2. wat pubertjes die aan de hand van wat nieuwsbeelden menen te vertellen hoe het daadwerkelijk in elkaar zit
[..]
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:21:06 #22
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_39733994
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 21:18 schreef PeZu het volgende:
het zo netjes instorten was op het moment toen al een punt van verbazing van mij

evenals het zo snel instorten....

maar goed ik ga hier geen ant bush praatjes houden of zo

er zijn gewoon veel onjuistheden in het hele verhaal....
klopt. Is IMHO ook raar dat gebouw 7 zo controlled demolition instorte. En er zijn veel onjuistheden maar toch wil ik er niet aan dat het een inside job is. Waarom zou het inside moeten?

Voor de olie in irak? Zou bush daarvoor 100den mensen de dood in jagen?
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:21:22 #23
138448 PeZu
Suspended animation
pi_39734000
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 21:18 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

hoe zou jij het dan willen omschrijven als je het geen leugens noemt? Nogmaals,de goverment heeft fouten gemaakt,en er is erg veel wat niet klopt,maar een inside job? Ik zou het knap vinden.

Overigens heb ik ook ergens in docu gezien dat het een hawk moest zijn geweest in het pentagon. Het idee alleen al je ziet de lijken op foto's liggen,de motoren en wrakstukken van een airliner,en dan is het een hawk
ik heb veel fotos en video's gezien maar nergens lagen er lijken of motoren...

maar goed ik ga mijn tijd hier niet aan verdoen

iedereen heeft recht op zijn eigen waarheid
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:22:07 #24
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_39734012
ooh,en om even ontopic te gaan. Ik word ook ziek van gasten die (en das niet alleen op FOK) hun argumenten dmv plaatjes verkondigen
pi_39734013
Het is pas dom als je klakkeloos alles zou geloven ongeacht dit de amerikaans overheid of de consperencygelovers zijn.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')