Nee, ik fiets er wel dagelijks langs.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:55 schreef Isegrim het volgende:
Iemand al eens bij Prince of Persia aan de Schiekade geweest?
Ik tram er dagelijks langs als ik hier ben. Ik heb een keertje goddelijk lekker Perzisch gegeten in Berlijn, hoop dat het bij PoP ook zo lekker is.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, ik fiets er wel dagelijks langs.
Ik fiets er ook dagelijks langs en denk telkens dat ik daar wel eens een keer wil gaan etenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:55 schreef Isegrim het volgende:
Iemand al eens bij Prince of Persia aan de Schiekade geweest?
nou ik heb het nagevraagd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:03 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
hmm ik zal het even aan mijn schoonvader vragen, die werkt er, dus die zal het vast wel weten, want volgens mij (als ik het goed van hem heb begrepen kan je als leek niet naar binnen, maar is de trappenloop er nog wel.) maar ik zal het zaterdag aan hem vragen
enne ik meld me natuurlijk weer
2quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:03 schreef PeRi het volgende:
Iedereen die zegt dat Rotterdam niet mooi is, krijgt een mep..
Dat wordt netwerken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:35 schreef gothic-blackie het volgende:
hij zegt zelf: zorg dat je iemand kent binnen NN, en laat je aanmelden als bezoeker, dan kan je nog wel van het uitzicht genieten.
Bij mijn moeder in de leer gaanquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:25 schreef Isegrim het volgende:
Zou je ook een cursus kunnen doen om je Friese tongval te wijzigen in een Rotterdams accent?
In Rotterdam is het de kunst zo niet-Rotterdams te zijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:25 schreef Isegrim het volgende:
Zou je ook een cursus kunnen doen om je Friese tongval te wijzigen in een Rotterdams accent?
Geen idee. Jij vindt dat ik nauwelijks een Rotterdams accent hebt, dus ik vrees dat je zelf dan helemaal een lange weg te gaan hebt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:25 schreef Isegrim het volgende:
Vind't prima.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:26 schreef KcA het volgende:
EDIT: Tijd voor een FOK! Rotterdammers Meeting??
Of we gaan tussen alle families in het Zuiderpark zittenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:40 schreef Koewam het volgende:
Als 't niet past zetten we de BBQ gewoon binnen...
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:26 schreef KcA het volgende:
EDIT: Tijd voor een FOK! Rotterdammers Meeting??
De BBQ past wel lijkt me, maar of alle mensen passen is de vraag. Hoewel met een beetje passen en duwen er nog best aardig wat man passen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:40 schreef Koewam het volgende:
Als 't niet past zetten we de BBQ gewoon binnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |