freak.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:25 schreef skippy22 het volgende:
Och moet toch kunnen niks raars aan Ik zelf jat altijd de slipjes van me buurmeisje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijk die geur
![]()
![]()
![]()
![]()

Axh afwijkend... ik vind het eik best wel... nouja schattig ergens wel!! Is toch redelijk onschuldig?? Alhoewel ik mijn twijfels heb over in hoeverre een dameszadel idd ook ruikt naar de dame in kwestie, ik zal het eens uitproberen met mn eigen zadel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:05 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
noem me bekrompen maar ik vind het ziek....denk trouwens ook dat de dames dit nogal als afwijkend gedrag zien....correct me if i'm wrong ladies.
Zie het idd als die tampon verzamelaar.....afwijkend gedrag....nix mis mee als je er niemand mee lastig valt...en dat die de TS volgens mij niet.
dus veel plezier ermee zou ik zeggen...maar het is niet mijn ding. Hoop dat je er geen problemen mee krijg zoals die groninger.

Ja kom op FAP is heel wat anders dan aan zadels ruiken!!!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:04 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
zegt iemand met fapfapfapfap als onderschrift

ik vraag me af wat zieker is.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:59 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Ja kom op FAP is heel wat anders dan aan zadels ruiken!!!

dat was slechts de theorie ...........quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:12 schreef ellos het volgende:
milf flamoes tt tvo slotje fappen
weer wat nieuwe woorden en afk geleerd

quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Das al zo oud als de weg naar Rome. Neemt niet weg dat je een ranzig mannetje bent.

Voetenfetisj heeft een vriend van me. Die gaat altijd 's zomers op het strand aan tenen van vrouwen liggen snuffelen als ze liggen te zonnen. Dat hebben ze meestal niet door. Als ze het wel merken staat ie altijd vet hendig sjiek voor lul.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:32 schreef IshQ het volgende:
Gaat die geur erdoorheen dan? Nu maak je me nieuwschierig, kan het me nauwelijks voorstellen.
Anyway, geil zou ik er niet van worden. Vind het wel grappig eigenlijk, een voetenfetisj vind ik niet raarder eigenlijk. Fetisjen over het algemeen zijn raar, het zijn niet voor niets fetisjen.
Jij veel plezier met de jouwe

Hehehehehehe, ik weet nog wel een meisje die gek van neuzen was. Dat heb ik gemerktquote:Op zondag 16 juli 2006 18:39 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Voetenfetisj heeft een vriend van me. Die gaat altijd 's zomers op het strand aan tenen van vrouwen liggen snuffelen als ze liggen te zonnen. Dat hebben ze meestal niet door. Als ze het wel merken staat ie altijd vet hendig sjiek voor lul.

en hou had je dat gedach dan.quote:Op maandag 17 juli 2006 02:19 schreef Digi23 het volgende:
Of ik dit nou leuk vind te lezen.. een zadelsnuiverIk moet er niet aan denken dat dit bij mij gebeurt! Als ik er iemand op zou betrappen zou hij een klap in zijn gezicht kunnen verwachten.
![]()
Voor elke lady die in tunhout woont (zie ik in profiel) kijk eerst maar waar je jou fiets plaatst.. voor je het weet zit er een snuiver aan![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |