quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:05 schreef Stuiter_en_Co het volgende:noem me bekrompen maar ik vind het ziek....denk trouwens ook dat de dames dit nogal als afwijkend gedrag zien....correct me if i'm wrong ladies.
Zie het idd als die tampon verzamelaar.....afwijkend gedrag....nix mis mee als je er niemand mee lastig valt...en dat die de TS volgens mij niet.
dus veel plezier ermee zou ik zeggen...maar het is niet mijn ding. Hoop dat je er geen problemen mee krijg zoals die groninger.
Axh afwijkend... ik vind het eik best wel... nouja schattig ergens wel!! Is toch redelijk onschuldig?? Alhoewel ik mijn twijfels heb over in hoeverre een dameszadel idd ook ruikt naar de dame in kwestie, ik zal het eens uitproberen met mn eigen zadel.
Maar wat is er verder mis mee?? Als ik een man tegen kom die erg lekker ruikt wring ik me ook in bochten om een extra snuifje te nemen. Maakt het dan erg veel uit als je in de fietsenstalling even een snuifje neemt van het zadel van de fiets naast de jouwe??
En het vergelijk met die tamponverzamelaar gaat volgens mij niet, dat vind ik van een heel ander kaliber, vooral nogal smerig. Ten eerste neem je daadwerkelijk iets wég en ten tweede is het niet iets wat alleen maar beetje ruikt, maar waar de vloeistoffen echt in zitten en (ze worden uit de vuilniszakken gehaald) en die al min of meer aan het vergaan zijn.
Maar als ik kindervriend was, zou ik niet bij scholen de fietsenstalling induiken; hoe onschuldig ook, boze en bange papa's en mama's zijn dan denk ik niet zo snel te overtuigen van de onschuld van je fetisj.
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.