Dus ben je aan het glurenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:24 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik kijk naar buiten en zie ze.
Dat soort gluurmensen laat ik maar, ik negeer ze en neem me voor nooit zo te worden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:21 schreef Gluckskafer het volgende:
En let maar op: als de vrachtwagen straks weg is, zijn die dikke huismoeders ook weer naar binnen tv kijken.
Koffie?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:26 schreef nikky het volgende:
En nu?
Nee zo'n dik kakwijf met haar man met een scheiding in z'n haar en zo'n mannelijk uitziende vrouw.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
misschien zijn het wel glurinamers?
zit ze ook wel eens op fokquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:29 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Nee zo'n dik kakwijf met haar man met een scheiding in z'n haar en zo'n mannelijk uitziende vrouw.
Ik tel hier twee vrouwen en een man.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:29 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Nee zo'n dik kakwijf met haar man met een scheiding in z'n haar en zo'n mannelijk uitziende vrouw.
Wat raam. Wie heeft het over een raam?quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:52 schreef GekkeMat het volgende:
is toch haar raam ? moet ze zelf weten ofzo... maak je ergens anders druk om
..is Maikuuul stiekum eerder terug van vakantie ofzo?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:24 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik kijk naar buiten en zie ze. Boh gek boeit mij niks wat die lui sjouwen.
De lollern00bs zitten in mijn gezichtsveld. Dus ik tjeh, wtf bbq wat zijn jullie toch een stelletje gekken.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:24 schreef Gluckskafer het volgende:
De lollern00bs....tjeh, wtf bbq....stelletje gekken.
Maikuuul wanna bequote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:24 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik kijk naar buiten en zie ze. Boh gek boeit mij niks wat die lui sjouwen.
De lollern00bs zitten in mijn gezichtsveld. Dus ik tjeh, wtf bbq wat zijn jullie toch een stelletje gekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |