abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 juli 2006 @ 18:52:05 #1
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_39729211
Zoals op CNN, item inzake Materazzi en Zidane, toen noemde die sportpresentator onze Italiaanse vriend "Maserati". Het mag dan wel beide van Italiaanse origine zijn, maar hoe dom kun je zijn. De vuilak.

En wat te denken van Viktor Brand. De kerel die het roddelprogramma shownieuws presenteert bij SBS6, en het godverhoede programma 'Temptation Island'. Volgens mij heeft die gast zijn mbo nog niet eens afgemaakt.

Per slot van rekening laten ze deze roddelkoning ook nog eens de Formule 1 presenteren.
Trouwens wel logisch eigenlijk dat een pauperzender als SBS geen vakbekwame professionels in dienst kan krijgen. Olav Mol en Allar Kalf zouden wel gek zijn om naar sbs te gaan.

Het moge dus duidelijk zijn dat deze personen enkel om hun 'uiterlijk', dan wel het gebrek aan beter, maar vooral niet om hun kennis van de sport de programma's mogen presenteren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gluckskafer op 11-07-2006 18:59:13 ]
  dinsdag 11 juli 2006 @ 19:01:19 #2
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_39729502
Herbert Dijkstal
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  dinsdag 11 juli 2006 @ 19:07:34 #3
57086 Allantois
Vis een optie?
pi_39729716
En dan voetbalcommentaar van Guus Hiddink

Alsof hij er iets vanaf weet
Je moet pas oversteken als er niets aankomt.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 19:09:24 #4
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_39729791
quote:
En wat te denken van Viktor Brand. De kerel die het roddelprogramma shownieuws presenteert bij SBS6, en het godverhoede programma 'Temptation Island'. Volgens mij heeft die gast zijn mbo nog niet eens afgemaakt.
Over Temtation Island gesproken, Vlaanderen's eigen stoephoer Bianca, verklaarde in "De Rode Loper" het showbizz programma op TV1 in Augustus uit "de sector" te stappen....de geintresseerden moeten zich dus haasten
  dinsdag 11 juli 2006 @ 19:11:57 #5
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_39729904
Tsja, oude vakbekwame fossielen krijgen ze niet weg bij de publieke omroep (op een Jansma na). Geef de goodlooking jeugd een kans!

Maarre je hebt wel een beetje gelijk. Zal wel bij trekken in de loop der jaren.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_39730230
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 18:52 schreef Gluckskafer het volgende:
Trouwens wel logisch eigenlijk dat een pauperzender als SBS geen vakbekwame professionels in dienst kan krijgen. Olav Mol en Allar Kalf zouden wel gek zijn om naar sbs te gaan.
Olav mol is wel naar sbs6 gegaan hoor...allard kalf niet idd... de vraag is om olav nu weer terug komt naar rtl 5, maar dat is een andere discussie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')