PROESTquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eén keer Ouendan, maar toen zat er een haar in mn DS
Hoe krijg je dat voor elkaar o.O?!quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eén keer Ouendan, maar toen zat er een haar in mn DS
De vraag is ook wat voor een haar..... Noot's Nintendo fetish kan zieke vormen aannemen !quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:34 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar o.O?!
Een externe microfoon is alleen in combinatie met oordoppen te gebruiken. Dus een headset.. Een DS headset kent 2 mannetjes die in beide gaatjes worden gestopt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:56 schreef Maaark het volgende:
Nou... ik heb toch al krasjes op mn touchscreen...
Is de koptelefoon-out trouwens ook een microfoon-in of werken de microfoons met dat langwerpige ingangetje naast de koptelefooningang?
Jam with the band gebruikt geen micquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:44 schreef Maaark het volgende:
Hmm bedankt... toch jammer... een line-in was wel handig geweest voor dingen als Electroplankton, Jam with the band en Nitrotracker...
Jawel toch? je kan toch melodieen inzingen ofzo die ie dan convert naar noten? Een soort audio=>MIDI?quote:
2 stuks gekocht, 1 voor mij en een cadeautjequote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:19 schreef netto_m het volgende:
[..]
Ingeslagen voor de oorlog![]()
oft: assperine, jij kijkt that 70 show?
Ik heb hem voor 30 euro gekocht in Zwolle bij de Top 1 Toysquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:38 schreef ASSpirine het volgende:
Zo'n Nintendo USB ding, kost 45 euro...
Vind dat wel veel voor zoiets... Maar ik wil op internet spelen...
Stupid router, is echt iets mis mee...
als je daar nog es komt, zou ik zeggen, koop voor mij en stuur het opquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:41 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ik heb hem voor 30 euro gekocht in Zwolle bij de Top 1 Toys
PP bij mijn zus gespeeld maar dat is nog een verdomt leuk spelletjequote:Op woensdag 12 juli 2006 20:14 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik heb Princess Peach gered! Nu alleen nog in World 4 en 7 komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |