Mijn telefoon rekening te laat betaald!!! anders sluiten zie lijpe sjitt afquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Dan was het dus een verdachte banktransactie'. Geld overgemaakt naar Al Qaida ofzo?
Werken is kut studeren is mattiequote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:07 schreef Sjibble het volgende:
3 euro? Zoek een baan man _o_
Uhm Juist...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:55 schreef ketwiezel het volgende:
En de Rabobank maar geld incasseren bij mij Leyers daaro is niet mattie![]()
Inderdaad!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:03 schreef PumpingsoaB het volgende:
Daarom moet je ook bij de ABN Amro zitten.
Als je een huis en/of kinderen hebt telt elke euro, maar daar heb jij vast niks mee van doenquote:
Ik had vorige week ineens 15 euro weggeschreven van de RABO. 5x spoedopdrachten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:55 schreef ketwiezel het volgende:
Vorige week had ik een spoedopdracht te verwerken omdat ik iets nog niet betaald had, en het moest die dag betaald worden. Normaal als je bij de Rabobank iets met spoed moet verwerken kost je dat 3 Eypo als je het voor 4 uur en dan wordt het dezelfde dag verwerkt.
IKKE netjes voor 4 uur met spoed iets overboeken, en wat denk je 5 dagen erna staat het gewoon nog niet op de rekening van waar het heen moest
En de Rabobank maar geld incasseren bij mij Leyers daaro is niet mattie![]()
nee gelukkig nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:17 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Als je een huis en/of kinderen hebt telt elke euro, maar daar heb jij vast niks mee van doen![]()
Iets vertelt mij dat dat bij TS niet het geval is. Maar ik zou die 3 euro ook terugeisen, al is het alleen maar om het principe.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:17 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Als je een huis en/of kinderen hebt telt elke euro, maar daar heb jij vast niks mee van doen![]()
ja of je verdient gewoon niet genoegquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:17 schreef okkie-man het volgende:
[..]
vanav gaat de fik erin bij die rabobankquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik had vorige week ineens 15 euro weggeschreven van de RABO. 5x spoedopdrachten.
Maar alle 5 de keren duurde het de normale 3 dagen dat het overgeschreven werd![]()
![]()
Kun je die lijers mailen ??
Doe jij beetje benzine van mij kopen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:20 schreef ketwiezel het volgende:
[..]
vanav gaat de fik erin bij die rabobank
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:25 schreef Tarabass het volgende:
Praat eens normaal, mongool!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |