Techbaan?? Van mij??quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:41 schreef wOot_ het volgende:
Oldbie je techbaan is echt vet! normaal gesproken ben ik echt geen tech fan maar deze vond ik dus leuk, ik heb net 55.08 gereden geloof ik, maar kan wel sneller aangezien 1 oog totaal is dichtegevallen door me moeheid
singleplayer mode? ik deed singleplayer mag niet eens me tijd uploaden wat een nep![]()

Het team voor de clanrace tegen [z] (waarschijnlijk volgende week vrijdag). Wil je ook joinen in de teamrace?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:51 schreef AgentSteel het volgende:
wat is er met het team? ik ben net terug van vakantie

Ik hoorde hun leider praten over een wedstrijd tegen [Fok!] volgende vrijdag.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:55 schreef WinIT het volgende:
Hmz volgende weerk vrijdag lijkt me wel goed, weet natuurlijk niet of er nog wat tussen komt maargedo das dan jammer. Als meer mensen het met deze datum eens zijn: Vrijdag 28 Juli! dan laat et weten, dan kan dit ook ff gemeld worden op et forum van de [z]clan
Leroy

Waarschijnlijk vogende weerk vrijdagquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:53 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Het team voor de clanrace tegen [z] (waarschijnlijk volgende week vrijdag). Wil je ook joinen in de teamrace?

BOUNCER BONE ik moet zeggen erg aardig, waardeer ik zeker, maar ik ben op vakantie in frankrijk, de enige reden dat ik op het forum zit is omdat ik hier ook een laptop met inbelverbinding hebquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:14 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Mijn selectie:
1.Bouncer Bone (heeft immers voor de clanrace gezorgd)
2.JumperJack (verslaat ze op z'n dooie gemak op [Fok!]banen) 3.Fir3fly (heeft z'n eigen banen en daarmee een voorsprong op de rest)
4.Djoszee (idem)
5.Weebel (heeft haar eigen banen en was een van de eersten die van
de race hoorde)
6.Leroy (een grote waarde voor [Fok!])
7.Evil_Koekje (is goed op bijna alle [Fok!] banen)
8.Maximillian (is vaak in de kop te vinden)
9.draakje (kan onder bepaaldealle omstandigheden goed racen)(grapje eruit, tevreden koek?)
10.Loki (is vaak online en kent de tracks goed)
11.Oldbie (heeft z'n kansen op [Fok!] tracks)
12.w00t =D (een snelle racer)
13.!n$@n3 (kent z'n banen ook goed, maar ik was hem vergeten, sorry. Ik had het pas door na de douche)
14.WinIT (een van de besten bij [Fok!] nu)
Eventueel:15.tK (maar die zit bij de clan zondagrijdersmaar post wel op het [Fok!]forum
)
dusquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:32 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Offtopic: heeft JJ bijna heel de [Fok!] clan een ster gegeven?

Djoszee bedoel jequote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:41 schreef wOot_ het volgende:
Oldbie je techbaan is echt vet!

Volgens mij wel, ik heb al een stuk of 60 dagenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:32 schreef JumperJack het volgende:
[..]
weet trouwens IEMAND na hoeveel star days je je tweede ster krijgt, of moet je daar minimaal twee verschillende stemmers voor hebben![]()

Mag je daar wel Trackmania Nations downloaden?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:04 schreef Fir3fly het volgende:
Misschien kan ik in Kroatië nog ergens een internet-café vinden
Graag zelfs, aub.quote:

Heb ik toen in Turkije wel gedaan, en daarna weer verwijdert. Niemand had iets gemerktquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:14 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Mag je daar wel Trackmania Nations downloaden?
[..]

quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Heb ik toen in Turkije wel gedaan, en daarna weer verwijdert. Niemand had iets gemerkt

Heb ik ook algedaan, ze zijn best redelijk maar het voornaamste is die lui hebben kut banen echt ongelofelijk. Geen lekkere race stukken zoals wij, maar meer bochten na bocht na bocht ik dacht dat ik gek werdquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:52 schreef WinIT het volgende:
Hey luitjes, Leroy hiero, ik bied me wel aan te gaan kijken naar de banen op UK-rounds (toch?)
Ik zal wel ff kijken welke banen hun goed in zijn en of je ze veel spelen, en dan de namen hierneer zetten, dan kunnen ze een beetje geoefend worden.
Is er trouwens al een mogelijk tijdstip in gedachte?
Leroy

owkee. over 5/6 dagen heb je je eerste sterquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:14 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Mag je daar wel Trackmania Nations downloaden?
[..]
Graag zelfs, aub.![]()
![]()
(Het zou m'n beste dag op TMN worden
)
Login naam: T-Bone17

ok, hier mn feedbackquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:14 schreef wOot_ het volgende:
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=298567#auto
Allemaal ff w00tination downloaden![]()

quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:32 schreef JumperJack het volgende:
enne djoszee... Techwarrior is echt een klasse baanheb je record wel verbroken
![]()
maar had toch eerst een snellere ronde waar ik de laatste bocht verknalde, dus er kan nog ruim onder gereden worden door jezelf denk ik
dus success
![]()

I know, er zijn nog vier drie kandidaten voor het teamquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:33 schreef Loki.Nya het volgende:
Leuk! een clanwar
Ik hoop er bij te zijn, maar als het een hoop banen zijn met veel bochtenwerk heb ik geen kans om te winnen.. echt m'n zwakke punt
btw Bone, vergeet Markus niet... misschien dat hij ook mee wil doen ^^

mag ik m'n 52sec al uploadenquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:03 schreef e-wok het volgende:
[afbeelding]
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=298254#auto
tk, wacht je even een dag met het uploaden van een tijd?

Net ontmoeten op [Fok!]Rounds server en hij wilde wel joinen. Same met Markus. Dus allebei ge-add aan de list.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:55 schreef Maximillian- het volgende:
[Fok!]Duurtlang dan?

en oh ja ik ga ook je eerste techbaan checken danquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:33 schreef e-wok het volgende:
[..]
> De splitsing na de dubbele looping moet je weghalen (Zal um weghalen
Na de tweede looping zit er een rembooster voor een bocht die je makkelijk kunt halen, beter zonder (Ja dat klopt maar dat had ik in eerste instantie gedaan omdat ik bang was dat mensen gaan proberen te cutten, je weet wel hard op de rem en eronder door verder rijden, ik zal vandaag kijken of het uberhaupt wel mogelijk is daar te cutten aangezien ik ook muur onder de loop heb geplaatstals het onmogelijk is sneller te zijn zonder die boost zal ik die boost onmiddelijk weghalen
![]()
> De wallride met die draai erin heeft een onvolledige incar. Het werkt beter als je in die draaiwallride ook een incar plaatst roger that
> Na de twistwallride en loop moet je erg scherp insturen. Misschien kun je een kussenlanding maken, zodat het landingsveld breder is. Als je dit kussen iets hoger maakt dan de volgende kun je zo overspringen.dat is idd waar, dat wilde ik ook in eerste instantie doen, maar me eerste loop staat dan in de weg![]()
daarom heb ik het op deze manier gedaan, aangezien je na een paar keer wel door heb welke van de 3 loops je moet nemen, zo 123 weet ik geen andere oplossing, dus als jij er 1 weet
![]()
> De landing vanaf het laatste kussen loopt niet echt vloeiend. Dit wordt wat lastig om aan te passen, misschien kun je de looping een rij breder maken. ik maak de bocht op het kussen wel later, na de bocht heb je dan tijd zat om recht van het kussen af te komen, met het pijltje naar achter land je dan beter.
ps ik heb de track nu (vanaf de tijd in de vorige post) 1x gehaald op zilverhij kan in 48-49
![]()

www.amazon.co.ukquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:54 schreef Loki.Nya het volgende:
hoeveel van die sterren kun je eigenlijk weg geven?
als je er zoveel kan uitdelen als je wilt doe mij er maar ook 1
zou wel stoer zijn ^o^
Btw, ik heb even lopen zoeken naar TM Sunrise.. maar was overal 35-40 euro, is er ergens waar ik 'em goedkoper kan krijgen? en met internetbankieren kan betalen?
Of zou ik toch maar wachten op die nieuwe TM ^^;

nee planet gaat waarschijnlijk geld kostenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:21 schreef insan3 het volgende:
trackmania planet wordt dat dan de opvolger van nations (gratis dus:P )?
Oja, ik heb me ook nog zitten ergeren aan mensen die als ze een baan niet meteen snappen meteen -- doen. zoals bij madness, back to hell, short 'nd crazy. Erg irri

Mee eens. Oldbie van mij mag dat zo blijven, weet niet of je dat nog veranderen wou?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:33 schreef JumperJack het volgende:
[..]
. maar toch handig dat je alle votes kunt zien![]()

Ik doe inderdaad graag mee,quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:55 schreef Maximillian- het volgende:
[Fok!]Duurtlang dan?

Ik ga, als het goed is, morgen nieuwe software installeren....ik weet niet wat ze met de votes hebben gedaan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:13 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Mee eens. Oldbie van mij mag dat zo blijven, weet niet of je dat nog veranderen wou?

Same herequote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:22 schreef e-wok het volgende:
ga ik ff zwemmen zijn we alweer een pagina verder?

quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:13 schreef insan3 het volgende:
scs

Misschien is het beter voor de leesbaarheid als je je eigen reactie zo opbouwt:quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:42 schreef wOot_ het volgende:
@djoszee, ja ik had je feedback gelezen en ik heb er al een reactie op gegeven zoals je op deze pagina kan zienja het gaat zo snel maakt niet uit als je het over het hoofd ziet
hmm ik weet niet of 41.02 gaat lukken maar die 41.68 is er het eerste rondje al af
reactiequote:blablabla
reactiequote:blablabla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |