Mijn nieuwe baan bijvoorbeeldquote:Op maandag 17 juli 2006 18:10 schreef Fir3fly het volgende:
Pff, zitten we nog steeds in hetzelfde topic![]()
Ben weer terug, ik heb behoorlijk wat in te halen
Het is vakantie hequote:Op maandag 17 juli 2006 18:10 schreef Fir3fly het volgende:
Pff, zitten we nog steeds in hetzelfde topic![]()
Ben weer terug, ik heb behoorlijk wat in te halen
Nee, blijf denk ik eerst een (half) jaartje thuisquote:Op maandag 17 juli 2006 19:29 schreef e-wok het volgende:
[..]
Het is vakantie he
Welkom terug
(heb je al een kamer in grunn?)
Weet ik, ik check ook elke keer de list. Maar ik bedoel zoals vandaag: Ik add nr 34 speed & co. Dan staat er ook dat die is toegevoegd. (de goede naam). En dan komt vervolgens enemy terr..(ook leuke baan trouwensquote:Op maandag 17 juli 2006 17:54 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ohja, aantal gewonnen races wordt met de laatste update van RASP (plugin voor Aseco) niet meer bijgehouden. Het komt weer terug.....loopt dus iets achter
Met de jukebox moet je nooit afgaan op je geheugen. Zodra ik de database restart worden de tracks anders ingedeeld (vraag me niet waarom)
Als je gisteren dus nummer 33 wilde, is het best mogelijk dat je nu nummer 14 wil hebben
quote:
haha, ok danquote:Op maandag 17 juli 2006 19:56 schreef Fir3fly het volgende:
Nee, blijf denk ik eerst een (half) jaartje thuis
staat mijn track op de server, kan ik vijf weken niet online spelenquote:Op maandag 17 juli 2006 20:24 schreef insan3 het volgende:
[..]
Weet ik, ik check ook elke keer de list. Maar ik bedoel zoals vandaag: Ik add nr 34 speed & co. Dan staat er ook dat die is toegevoegd. (de goede naam). En dan komt vervolgens enemy terr..(ook leuke baan trouwens). En die stond niet in de jukebox
. Add ik 'm nog een x, krijgen we sk8r boi.
![]()
MAar meestal doet-ie 't wel. probleem is geloof ik alleen met nieuwe tracks![]()
yup. dit werkt. duurde wel drie minuten voor de download klaar was, maar heb mquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:09 schreef e-wok het volgende:
ik heb wat leuks voor jj en de rest. Ik heb op het forum van de uk-rounds server om een zip bestand met daarin alle (tot nu toe op de server verschenen) tracks. Alle toffe techbanen die je daar kunt spelen staan er in.
Ik kan iedereen aanraden om 'chase' 'pro-38-64 (oid)' 'pro orthodox caveman' en alle 'roundsperfect' maps eens te spelen. De url voor de zip:
http://tmnserver.flexvps.(...)_Track_Catalogue.zip
(dit werkt vast wel jj. Als je wil kan ik mijn 500cc map en nieuwe techmap wel ff gezipt uploaden)
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:36 schreef JumperJack het volgende:
[..]
[...] maar ik vind tech tracks de laatste tijd ook best leuk worden[...]
Toevallig heb ik hem een half uur geleden even geprobeerd. Ik vind em zeker beter dan je vorige track, die practisch onmogelijk was. Een hekel punt vind ik de boost jump waarna je na een stukje offroad keihard naar rechts moet. Dat stuk haalt de flow er uit.quote:
quote:
probeer uk-rounds. banen zijn een stuk moeilijker maar je krijgt veel meer punten, niveau is hoger en het is er drukkerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:06 schreef Maximillian- het volgende:
Noo ik kan niet meer connecten naar de f0k server ohnos
thanksquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:11 schreef e-wok het volgende:
[..]
Toevallig heb ik hem een half uur geleden even geprobeerd. Ik vind em zeker beter dan je vorige track, die practisch onmogelijk was. Een hekel punt vind ik de boost jump waarna je na een stukje offroad keihard naar rechts moet. Dat stuk haalt de flow er uit.
leuke baanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:11 schreef e-wok het volgende:
tk / jumperjack (en fir3fly)
misschien willen jullie mijn technische baan ff proberen en mss een tijd neerzetten?
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=285980#auto
[..]
Daar rij ik nu, dikke pauper banenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:13 schreef e-wok het volgende:
[..]
probeer uk-rounds. banen zijn een stuk moeilijker maar je krijgt veel meer punten, niveau is hoger en het is er drukker
edit:
koekje, de track is bijna afMail binnenkort
Ok, dan ga ik het nog eens proberen. Dank voor je award.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:33 schreef -tK- het volgende:
heb je de replay ook bekeken?
Als je de bocht bedoeld voor de jump, die heb ik zo gemaakt dat je hem perfect kan slippen. Zelfde geldt voor de bocht na die jump.
slippen dus gas+sturen+remmen tegelijk.
zoals ik op tmx al schreef 'wtfao nice timequote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:33 schreef -tK- het volgende:
leuke baan![]()
zal gelijk ff een goede tijd uploaden
nu moet jij em verbreken hèquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:56 schreef e-wok het volgende:
[..]
zoals ik op tmx al schreef 'wtfao nice time'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |