Ik bedoel vier gigabyte aan dataverkeer voor Fok!quote:
Dus jij gaat ons nu allemaal vertellen waar we een host kunnen vinden zonder datalimiet ?quote:
dóór fok.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:36 schreef Sjibble het volgende:
Fok is zo'n groot forum met maar 5 gig, wtf
heb wel wat meer verwacht, moet je zien hoeveel er word gepost en geladen of wtf allemaal.
Zoek wat hoger
Je hebt hosts voor redelijk weinig met veel ruimte en bandbreedte, kwestie van zoeken, en het is beter te upgraden dan steeds bij te betalen voor de overschrijding
10 euro + 6.50 voor een .nl- etje.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:35 schreef Nyx96 het volgende:
Wat betaal je daarvoor?
Lijkt me handig om te gebruiken als fotoalbum ipv reisverslagen en zo
ik haal elke maand makelijk 12 tot dus de vorige maand mijn max (15 GB dus ) alleen al aan fokquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:36 schreef Sjibble het volgende:
heb wel wat meer verwacht, moet je zien hoeveel er word gepost en geladen of wtf allemaal.
Zoek wat hoger
Je hebt hosts voor redelijk weinig met veel ruimte en bandbreedte, kwestie van zoeken, en het is beter te upgraden dan steeds bij te betalen voor de overschrijding
Wuppie plaatjes, stuk of 20quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:40 schreef Molluck het volgende:
Welk icoontje was dat eigenlijk?
Ja, thuis.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:35 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Dus jij gaat ons nu allemaal vertellen waar we een host kunnen vinden zonder datalimiet ?
Badmuts
Ja maar is niet zo snel hequote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:00 schreef Kindervriend het volgende:
Providers met datalimieten.
Wanneer krijgen jullie stromend water en riolering? En heeft de eerste auto al zijn intrede gedaan in jullie dorp?
Omg hoor.quote:
quote:
KLIKquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:00 schreef Kindervriend het volgende:
Providers met datalimieten.
Wanneer krijgen jullie stromend water en riolering? En heeft de eerste auto al zijn intrede gedaan in jullie dorp?
Je weet zeker dat die geen verkapte manier is om te zeggen dat je in geldnood zit?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:20 schreef Renesite het volgende:
leuk man!
wuppies.
Vooral als je er toffe plaatjes mee maakt en op Fok zet.
"Gelieve 10.98 over te maken"
WTF?
"U heeft 9.8gig gebruikt van de toegestane 5 gig"
GVD![]()
Nederland ook, overal ter wereld eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:11 schreef Ovidius het volgende:
België heeft een datalimiet.
Nederland heeft nog FUP, Telenet én Belgacom (zowat de enige grote providers) hebben beiden een limiet op 10 of 12 gig.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:13 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Nederland ook, overal ter wereld eigenlijk wel.
volgens mij moet jij het hele topic nog eens doorlezen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:15 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Nederland heeft nog FUP, Telenet én Belgacom (zowat de enige grote providers) hebben beiden een limiet op 10 of 12 gig.![]()
Het leek me duidelijk dat ik het even niet meer had over de datalimiet op zowat alle webhosts.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
volgens mij moet jij het hele topic nog eens doorlezen.
Anders trok ik dezelfde conclusie, maar dan over mijn voorgangersquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:09 schreef BobbyB het volgende:
Anders lezen bovenstaande 3 posters het topic even door
Sorry, maak van die 3 maar een 2 danquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:30 schreef Nosh het volgende:
[..]
Anders trok ik dezelfde conclusie, maar dan over mijn voorgangers
Niet eensquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:13 schreef Nawien het volgende:
[..]
Je weet zeker dat die geen verkapte manier is om te zeggen dat je in geldnood zit?![]()
Veroorzaakt gigantisch veel dataverkeer. Ik heb al behoorlijk wat plaatjes in B&H gepost die op mijn eigen server gehost waren, het dataverkeer schoot erdoor omhoog. Ook veroorzaakte de 'FOK! picture uploader' die ik geschreven had veel te veel dataverkeer, en heb ik deze daarom maar offline gegooit.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:43 schreef Remzz het volgende:
Ik heb nu 200+ plaatjes in B&H staan(10.000 vieuws) op mijn @home webspace, ik vraag me echt af hoeveel dataverkeer dat ongeveer zal zijn. Gelukkig heb ik trouwens geen datalimiet
Al betaald, hup, weg ermee.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:20 schreef Black-Hole het volgende:
Stuur een mail naar je webhost met de reden, misschien zijn ze coulant
Idd, en 11 euro is best te doen. Vergeet niet dat de host ook voor het dataverkeer moet betalen, dus het is niet zo gek dat ze dat doorverrekenen aan de klanten.quote:
Alleen jammer dat het 1 eurootje meer kost dan dat mijn host daadwerkelijk gekost heeft.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Idd, en 11 euro is best te doen. Vergeet niet dat de host ook voor het dataverkeer moet betalen, dus het is niet zo gek dat ze dat doorverrekenen aan de klanten.
Tsja zij willen ook geld verdienen hequote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het 1 eurootje meer kost dan dat mijn host daadwerkelijk gekost heeft.
Oh!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:55 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Tsja zij willen ook geld verdienen he![]()
Dan is het goedquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh!
Niet verkeerd begrijpen!
Het is sneu geld - en ik klaag een beetje dat Fok dat doet (tssssk)
Maar ik heb het gelijk betaald - wil voor die rot pleuko's niet janken hoor
Je hebt de plaatjes zelf gepost hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh!
Niet verkeerd begrijpen!
Het is sneu geld - en ik klaag een beetje dat Fok dat doet (tssssk)
Maar ik heb het gelijk betaald - wil voor die rot pleuko's niet janken hoor
Fok dat aanrichtquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je hebt de plaatjes zelf gepost hoor![]()
Welkom.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:36 schreef Sjibble het volgende:
Zoek wat hoger
Dat is het fijne van de webhost die je bij je ADSL/kabel abonnement krijgt!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:43 schreef Remzz het volgende:
Ik heb nu 200+ plaatjes in B&H staan(10.000 vieuws) op mijn @home webspace, ik vraag me echt af hoeveel dataverkeer dat ongeveer zal zijn. Gelukkig heb ik trouwens geen datalimiet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |