FOK!forum / Klaagbaak / muts van een of ander callcenter
Jeliefdinsdag 11 juli 2006 @ 16:58
De telefoon gaat, ik laat alles vallen en neem op, met Jelief.
geroezemoes
Met Jelief
Hallo met trutje vanSpaarbeleg
"Ik heb bij voorbaat al geen interesse"
Hoezo niet?
-Bij elke zin die ze zecht lijkt het of ze ondertussen iets aanhet eten is-
"Ik hebgeen interesse in wat dan ook datje mij wilt aansmeren"
Maar ik wil niks verkopen
"Ow nee wat dan?"
U reageert wel raar hoor mevrouw, waarom is dat?
"omdat ik regelmatig gebeld wordt om mij iets aan te sme...
tuut tuut tuut


Echt ik ben het zo zat , ze mag nog blij zijn dat ik niet net met mijn dochter bezig ben. En ja ik neem meestal wel op omdat ze altijd tussen vijf en zes bellen wanneer ik ook wel eens gebeld wordt door mijn man....

Zoek een echte baan ofzo, en als ik iets wil van spaarbeleg of een of ander krant of een of ander pensioenadviesburo dan bel ik zelf wel
STOMME TRUT VAN ZO'N IDIOOT CALLCEN
Ebayzo.nldinsdag 11 juli 2006 @ 17:42
Zecht?

Leer nederlands....

Die mensen doen ook maar hun werk hoor.
Frozen_Icedinsdag 11 juli 2006 @ 17:44
Zecht is dat iets wat je kan eten?
veldmuisdinsdag 11 juli 2006 @ 17:55
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 16:58 schreef Jelief het volgende:

Echt ik ben het zo zat , ze mag nog blij zijn dat ik niet net met mijn dochter bezig ben.
Schattig!

Groetjes,

Martijn
Zuendinsdag 11 juli 2006 @ 18:00
Ik wist niet dat volwassen mensen met kinderen zelf nog praten als kleine kindjes. Vooral dat stomme trut zoek naar een echte baan, het lijkt er anders op dat jij zelf ook gewoon thuis zit .
kwibdinsdag 11 juli 2006 @ 18:13
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 18:00 schreef Zuen het volgende:
Ik wist niet dat volwassen mensen met kinderen zelf nog praten als kleine kindjes. Vooral dat stomme trut zoek naar een echte baan, het lijkt er anders op dat jij zelf ook gewoon thuis zit .
Voor sommige is een uitkering aanvragen ook werk

Of zo voelt het tenminste
Sjibbledinsdag 11 juli 2006 @ 18:41
Kreeg een keer een belletje van Oxxio
Als je geen klanten kan vinden moet je ook niet beginnen.
Wedden dat ze binnenkort failliet draaien al die bedrijven die bellen?
Die oxxio kortingstunt of wat dan ook, half jaar gratis stroom
Triest...
Ik kies voor de elite (die dus al lang bestaan)
Bigsdinsdag 11 juli 2006 @ 18:44
Wat een heerlijk werk was dat toch al callcenter agent Vooral die mensen die zich helemaal kwaad maken als je belt
Linc_The_Sinkdinsdag 11 juli 2006 @ 18:48
Jeliefdinsdag 11 juli 2006 @ 19:16
Ach ja, ik tik soms sneller dan ik denk en dan krijg je dat soort foutjes. en voor de rest lama, reageer dan gewoon niet...
mazarudinsdag 11 juli 2006 @ 19:21
nummerherkenning wil ook wel eens werken
DJJorisdinsdag 11 juli 2006 @ 19:22
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:21 schreef mazaru het volgende:
nummerherkenning wil ook wel eens werken
Callcentra gebruiken steeds meer en meer een geheim nummer om te voorkomen dat je gelijk ophangt.
Plastic_Powerdinsdag 11 juli 2006 @ 19:22
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:21 schreef mazaru het volgende:
nummerherkenning wil ook wel eens werken
exact
Plastic_Powerdinsdag 11 juli 2006 @ 19:23
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:22 schreef DJJoris het volgende:

[..]

Callcentra gebruiken steeds meer en meer een geheim nummer om dat te voorkomen.
Ze zegt dat ze alleen opneemt omdat het haar man kan zijn. Met nummerherkenning kan ze dat verifieren zonder daadwerkelijk op te nemen
nikkydinsdag 11 juli 2006 @ 19:25
Het gaat hier niet om taalfoutjes maar om het rete-irritante gedrag van callcenters die je bellen.
snellejelledinsdag 11 juli 2006 @ 19:26
waarom doe je zo?
whosvegasdinsdag 11 juli 2006 @ 19:31
Ja, idd leer eerst eens nederlands

Meestal doe ik gewoon aardig tegen die lui, die doen ten slotte ook maar gewoon hun werk
KNAKdinsdag 11 juli 2006 @ 19:49
Ik krijg elke dag gemiddeld 4x een telefoontje van

-HSBC Bank
-SBI ( State Bank of India)
-ABN AMRO
nog wat andere Bankjes

9 van de 10x:

Hello -blabla- Would you like to got for a Home Loan with -babla- interest etc etc

Ik onderbreek ze en vraag of ik als ik het neem het niet terug hoeft te betalen...

Dan is het even stil en dan hangen ze maar op

schijtziek word ik ervan
Ze bellen ook 10 in de morgen op zaterdag voor deze shit

aaipoddinsdag 11 juli 2006 @ 19:49
Met je dochter bezig
KNAKdinsdag 11 juli 2006 @ 19:51
Of

Are you interested in a *bank* credit card?

Ze hebben geen database met daarin de info waarin staat of het al eerder gevraagd is, dus soms krijg je elke dag dezelfde bank aan de lijn

Vaak lul ik slap met ze, dat ik bijvoorbeeld een nieuwe portomonee wil hebben omdat er al zoveel cards in zitten...
Het is een keer voorgekomen dat die miep mij in HOLD zette en het haar manager ging vragen
Stond ik dus wel een beetje voor paal.
Jeliefdinsdag 11 juli 2006 @ 20:02
Ik was ook vriendelijk, wellicht vond zij van niet omdat ik meteen aangaf geen interesse te hebben. Mijn ervaring isdat als ik datniet meteen zeg iktoch al gauw een minuut of vijf aan de telefoon hang. Om dan aan te horen dat ze echt een geweldige aanbieding voor mij hebbendie nooit meer terug komt. Als ik dan nee zech komt er als antwoord "Maar mevrouw wilt u dan niet zo en zoveel op uw telefoonrekening besparen"

ow ennuh:

be·zig (bn.)
1 werkzaam aan of met iets
2 bedrijvig => actief
bron
paarse_paashaasdinsdag 11 juli 2006 @ 20:06
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:25 schreef nikky het volgende:
Het gaat hier niet om taalfoutjes maar om het rete-irritante gedrag van callcenters die je bellen.
Het gaat verdomme wel om stomme huiswijven die zecht typen i.p.v zegt.
JediMasterLuciadinsdag 11 juli 2006 @ 20:38
Tegenwoordig bellen die mutsen je ook al uit bed
kansloze_dertigerdinsdag 11 juli 2006 @ 20:43
Een nummermelder is de oplossing: [private/anoniem/0000000000] dan gewoon niet opnemen, maar soms is het leuk die gasten te pesten
Ik zeg dan meestal "o, voor dat soort zaken moet u mijn vrouw hebben.... momentje MMAAARIIEEEHIEEE !!!! TELEFOOON !!!!!!!" daarna telefoon op mute en ze een half uur laten wachten.
kansloze_dertigerdinsdag 11 juli 2006 @ 20:44
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 20:38 schreef JediMasterLucia het volgende:
Tegenwoordig bellen die mutsen je ook al uit bed
Als je om 12 uur nog eens je bed uit komt kan dat idd gebeuren, maar ik ben elke dag om 6 uur wakker.
Jeliefdinsdag 11 juli 2006 @ 21:07
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 20:06 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

Het gaat verdomme wel om stomme huiswijven die zecht typen i.p.v zegt.
joepie!ik ben een stom huiswijf!!! Goed gezien zeg, en jij maakt zeker ook nooit fouten?
Sorelladinsdag 11 juli 2006 @ 21:14
oxio: geen belangstelling, Mevr. wilt u niet minder betalen dan, Nee dat wil ik niet, veel succes met uw prijsstijgingen, pfffffffffff
Zero2Ninedinsdag 11 juli 2006 @ 23:17
Een tijdje terug begon zo'n wijf meteen zo'n lulverhaal over een hypotheek af te steken, bleek het voor mijn vader te zijn (ja ik heb heel toevallig dezelfde achternaam als mijn vader ). Vraag dan eerst of je wel de juiste persoon aan de lijn hebt muts!
HassieBassiedinsdag 11 juli 2006 @ 23:24
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 23:17 schreef Zero2Nine het volgende:
Een tijdje terug begon zo'n wijf meteen zo'n lulverhaal over een hypotheek af te steken, bleek het voor mijn vader te zijn (ja ik heb heel toevallig dezelfde achternaam als mijn vader ). Vraag dan eerst of je wel de juiste persoon aan de lijn hebt muts!
Das leuk, en dan de meest stompzinnige vragen stellen die je je kan bedenken. Of dom alsof je strak staat van de pep, of juist van de downers. Je maakt die lui echt helemaal gek
Iksjedinsdag 11 juli 2006 @ 23:57
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:22 schreef DJJoris het volgende:

[..]

Callcentra gebruiken steeds meer en meer een geheim nummer om te voorkomen dat je gelijk ophangt.
Jep, en na een hele dag 'onbekend' te zien op je scherm druk je plots toch op opnemen... en heb je een Nederlands callcenter aan de lijn Ik wil niet meewerken aan nationale callcentertoestanden, en al helemaal niet aan internationale...moet wel zeggen dat deze dame zich bijzonder snel liet afwimpelen en het gesprek was na een minuut dus afgelopen. Mooi.
HassieBassiewoensdag 12 juli 2006 @ 00:01
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 23:57 schreef Iksje het volgende:

[..]

Jep, en na een hele dag 'onbekend' te zien op je scherm druk je plots toch op opnemen... en heb je een Nederlands callcenter aan de lijn Ik wil niet meewerken aan nationale callcentertoestanden, en al helemaal niet aan internationale...moet wel zeggen dat deze dame zich bijzonder snel liet afwimpelen en het gesprek was na een minuut dus afgelopen. Mooi.
Als je echt geen zin hebt in zo'n gesprek hang je toch gewoon meteen op? Ik zie het probleem echt zo onwijs niet
Gerard_Veewoensdag 12 juli 2006 @ 00:33
Bij mij gaat gewoon het antwoordapparaat aan,callcentre's spreken meestal toch niets in en anders zet iets op het bandje dat je geen callcentrums teugbelt!!
Sirolfwoensdag 12 juli 2006 @ 00:43
Afmelden voor telemarketing: www.infofilter.nl
Iksjewoensdag 12 juli 2006 @ 08:11
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:01 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Als je echt geen zin hebt in zo'n gesprek hang je toch gewoon meteen op? Ik zie het probleem echt zo onwijs niet
Ik wilde gewoon weten hoe een Nederlands marketingbedrijf aan mijn telefoonnummer kwam, wat vrij onlogisch is omdat ik er erg zuinig mee ben. Als ik al eens bonnen invul (vb spaaracties van kranten) vermeld ik nooit mijn telnr of e-mailadres...
Volgens mevrouw callcenter vormde de computer random nummers...daarna was het gesprekje alweer gedaan.
Nataliewoensdag 12 juli 2006 @ 10:56
Het is nog net geen telefoonterreur.

Wij worden de laatste tijd steeds gebeld door een onbekend nummer, en zodra je je naam zegt, dan wordt er opgehangen. Soms wel een paar keer per dag. Ik denk bij mezelf: als je dan toch het verkeerde nummer hebt gedraaid, zeg dat dan gewoon.
Stuk minder frustrerend dan gewoon ophangen. Hol ik daarvoor de trap af..
veldmuiswoensdag 12 juli 2006 @ 11:03
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:56 schreef Natalie het volgende:
Het is nog net geen telefoonterreur.

Wij worden de laatste tijd steeds gebeld door een onbekend nummer, en zodra je je naam zegt, dan wordt er opgehangen. Soms wel een paar keer per dag. Ik denk bij mezelf: als je dan toch het verkeerde nummer hebt gedraaid, zeg dat dan gewoon.
Stuk minder frustrerend dan gewoon ophangen. Hol ik daarvoor de trap af..
Inbrekers die proberen uit te vogelen wanneer je niet thuis bent
SimtekF1woensdag 12 juli 2006 @ 11:10
Zecht
KreKkeRwoensdag 12 juli 2006 @ 11:44
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 08:11 schreef Iksje het volgende:

[..]

Volgens mevrouw callcenter vormde de computer random nummers...daarna was het gesprekje alweer gedaan.
Dat gebeurt voor zover ik weet ook wel eens:

Men neemt een bestaand nummer uit de telefoongids, en past dan 1 of 2 cijfertjes aan. Dit zodat men geen scala aan volledige onzin nummers krijgt.