Schattig!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:58 schreef Jelief het volgende:
Echt ik ben het zo zat , ze mag nog blij zijn dat ik niet net met mijn dochter bezig ben.
Voor sommige is een uitkering aanvragen ook werkquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:00 schreef Zuen het volgende:
Ik wist niet dat volwassen mensen met kinderen zelf nog praten als kleine kindjes. Vooral dat stomme trut zoek naar een echte baan, het lijkt er anders op dat jij zelf ook gewoon thuis zit.
Callcentra gebruiken steeds meer en meer een geheim nummer om te voorkomen dat je gelijk ophangt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:21 schreef mazaru het volgende:
nummerherkenning wil ook wel eens werken
exactquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:21 schreef mazaru het volgende:
nummerherkenning wil ook wel eens werken
Ze zegt dat ze alleen opneemt omdat het haar man kan zijn. Met nummerherkenning kan ze dat verifieren zonder daadwerkelijk op te nemenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:22 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Callcentra gebruiken steeds meer en meer een geheim nummer om dat te voorkomen.
Het gaat verdomme wel om stomme huiswijven die zecht typen i.p.v zegt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:25 schreef nikky het volgende:
Het gaat hier niet om taalfoutjes maar om het rete-irritante gedrag van callcenters die je bellen.
Als je om 12 uur nog eens je bed uit komt kan dat idd gebeuren, maar ik ben elke dag om 6 uur wakker.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:38 schreef JediMasterLucia het volgende:
Tegenwoordig bellen die mutsen je ook al uit bed![]()
joepie!ik ben een stom huiswijf!!! Goed gezien zeg, en jij maakt zeker ook nooit fouten?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Het gaat verdomme wel om stomme huiswijven die zecht typen i.p.v zegt.
Das leuk, en dan de meest stompzinnige vragen stellen die je je kan bedenken. Of dom alsof je strak staat van de pep, of juist van de downers. Je maakt die lui echt helemaal gekquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:17 schreef Zero2Nine het volgende:
Een tijdje terug begon zo'n wijf meteen zo'n lulverhaal over een hypotheek af te steken, bleek het voor mijn vader te zijn (ja ik heb heel toevallig dezelfde achternaam als mijn vader). Vraag dan eerst of je wel de juiste persoon aan de lijn hebt muts!
Jep, en na een hele dag 'onbekend' te zien op je scherm druk je plots toch op opnemen... en heb je een Nederlands callcenter aan de lijnquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:22 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Callcentra gebruiken steeds meer en meer een geheim nummer om te voorkomen dat je gelijk ophangt.
Als je echt geen zin hebt in zo'n gesprek hang je toch gewoon meteen op? Ik zie het probleem echt zo onwijs nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:57 schreef Iksje het volgende:
[..]
Jep, en na een hele dag 'onbekend' te zien op je scherm druk je plots toch op opnemen... en heb je een Nederlands callcenter aan de lijnIk wil niet meewerken aan nationale callcentertoestanden, en al helemaal niet aan internationale...moet wel zeggen dat deze dame zich bijzonder snel liet afwimpelen en het gesprek was na een minuut dus afgelopen. Mooi.
Ik wilde gewoon weten hoe een Nederlands marketingbedrijf aan mijn telefoonnummer kwam, wat vrij onlogisch is omdat ik er erg zuinig mee ben. Als ik al eens bonnen invul (vb spaaracties van kranten) vermeld ik nooit mijn telnr of e-mailadres...quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:01 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Als je echt geen zin hebt in zo'n gesprek hang je toch gewoon meteen op? Ik zie het probleem echt zo onwijs niet![]()
Inbrekers die proberen uit te vogelen wanneer je niet thuis bentquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:56 schreef Natalie het volgende:
Het is nog net geen telefoonterreur.
Wij worden de laatste tijd steeds gebeld door een onbekend nummer, en zodra je je naam zegt, dan wordt er opgehangen. Soms wel een paar keer per dag. Ik denk bij mezelf: als je dan toch het verkeerde nummer hebt gedraaid, zeg dat dan gewoon.
Stuk minder frustrerend dan gewoon ophangen. Hol ik daarvoor de trap af..
Dat gebeurt voor zover ik weet ook wel eens:quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:11 schreef Iksje het volgende:
[..]
Volgens mevrouw callcenter vormde de computer random nummers...daarna was het gesprekje alweer gedaan.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |