Ook als ze nummers van Waters spelen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:32 schreef Hankster het volgende:
dat is helemaal waar...vooral de Roger nummers
Dave's nummers happen wel een stuk sneller weg...
The Bravery of Being Out Of Rangequote:Op woensdag 12 juli 2006 22:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
sowieso amused to death is een briljante plaat
doe ze wat mij betreft nou maar gewoon bij elkaar op 1 podiumquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook als ze nummers van Waters spelen.
Bij Waters zit er altijd een extra "laag" in, en ook al zingt ie wat minder zuiver dan Gilmour: dat heb ik dan toch liever.
ja..van Magny Cours...dat is komende vrijdag...dus ergens eind dit jaar kan je 'em kopenquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:35 schreef ummagumma het volgende:
Ik denk dat ik straks afhaak bij de darkside met al dat italiaans gelul
Maar heb ik het goed gelezen dat van deze tour ook een dvd uitkomt?
mee eensquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:36 schreef Hankster het volgende:
[..]
doe ze wat mij betreft nou maar gewoon bij elkaar op 1 podium![]()
Deal.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:36 schreef Hankster het volgende:
[..]
doe ze wat mij betreft nou maar gewoon bij elkaar op 1 podium![]()
en dat ga ik doenquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:37 schreef Hankster het volgende:
[..]
ja..van Magny Cours...dat is komende vrijdag...dus ergens eind dit jaar kan je 'em kopen
das nou echt tres bienquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:37 schreef Hankster het volgende:
[..]
ja..van Magny Cours...dat is komende vrijdag...dus ergens eind dit jaar kan je 'em kopen
Genoeg hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:42 schreef VonHinten het volgende:
Laten we er een cliché in knallen: zulke muziek maken ze niet meer![]()
Iemand die hetzelfde soort genoegdoening haalt uit recentere / hedendaagse muziek? Bandnamen?
Mooi zoquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:35 schreef ummagumma het volgende:
Ik denk dat ik straks afhaak bij de darkside met al dat italiaans gelul
Maar heb ik het goed gelezen dat van deze tour ook een dvd uitkomt?
waarom knap je op Porcupine Tree af? ik heb ze 7 keer gezien en 7 keer was het altijd geweldig.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:46 schreef Hankster het volgende:
Ik ben inderdaad al lang zoekende naar een nieuwe band die mij kan bekoren....tot dusver ben ik enkel fan van bands waar de helft al van dood is...met ruzie uit elkaar is....of enkel nog maar op treden met een andere zanger(Queen, PF, The Who)
qua show is er nu maar 1 kerel en dat is imo Robbie Williams
qua muziek...tsja...er wordt wel van sommige bands gezegd dat ze de niuwe PF zijn oid (zoals Porcupine Tree) maar ik knap daar toch altijd behoorlijk op af. Ook zijn Brian May en Roger Taylor helemaal weg van The Foo Fighters en Darkness. Ik met m'n stomme kop dacht nog wel een tijd geleden 'misschien omdat ze hetzelfde niveau hebben'.....ook toen werd ik weer onder een behoorlijk koude douchte gezet
hebben geen andere zanger. en heden ten dage zijn er maar weinig bands die me echt kunnen bekoren. System of a Down vind ik 1 van de weinige originele bands. ik luister toch liever naar ouwe meuk, zit meestal beter in elkaar!quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:46 schreef Hankster het volgende:
Ik ben inderdaad al lang zoekende naar een nieuwe band die mij kan bekoren....tot dusver ben ik enkel fan van bands waar de helft al van dood is...met ruzie uit elkaar is....of enkel nog maar op treden met een andere zanger(Queen, PF, The Who)
qua muziek...tsja...er wordt wel van sommige bands gezegd dat ze de niuwe PF zijn oid (zoals Porcupine Tree) maar ik knap daar toch altijd behoorlijk op af. Ook zijn Brian May en Roger Taylor helemaal weg van The Foo Fighters en Darkness. Ik met m'n stomme kop dacht nog wel een tijd geleden 'misschien omdat ze hetzelfde niveau hebben'.....ook toen werd ik weer onder een behoorlijk koude douchte gezet
'of' .... dus daar bedoelde ik Queen meequote:Op woensdag 12 juli 2006 22:50 schreef Raphaelo29 het volgende:
[..]
hebben geen andere zanger. en heden ten dage zijn er maar weinig bands die me echt kunnen bekoren. System of a Down vind ik 1 van de weinige originele bands. ik luister toch liever naar ouwe meuk, zit meestal beter in elkaar!
Ik wilde precies hetzelfde vragen als iemand voor mij: waarom afgeknapt op Porcupine Tree? Het laatste album van hun (Deadwing) vind ik sowieso steengoed en ook In Absentia is wat mij betreft een goed staaltje muziek. Heb ze 1x live gezien en dat was echt magistraal geweldig.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:46 schreef Hankster het volgende:
qua muziek...tsja...er wordt wel van sommige bands gezegd dat ze de niuwe PF zijn oid (zoals Porcupine Tree) maar ik knap daar toch altijd behoorlijk op af. Ook zijn Brian May en Roger Taylor helemaal weg van The Foo Fighters en Darkness. Ik met m'n stomme kop dacht nog wel een tijd geleden 'misschien omdat ze hetzelfde niveau hebben'.....ook toen werd ik weer onder een behoorlijk koude douche gezet
Tsja .. ik ben altijd een beetje schrikkerig om éérst een review te lezen en dan pas zelf de band te beluisteren. Dan zit je toch steeds een beetje naar een bevestiging van de review. Of in jouw geval: ze worden vergeleken met PF en dan luister je met een PF-oor (is dat een woord?) en dan valt het misschien tegen omdat je ze in een hokje zet..quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:50 schreef Hankster het volgende:
naja..ik heb ze geen kans gegeven omdat ze aan mij werden gepresenteerd als een soort van nieuwe PF...ik moet er gewoon opnieuw naar luisteren. Op Arrow Rock heb ik er helaas niet veel van meegekregen...
Nowadays too much talk en te weinig muziek imoquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:02 schreef ummagumma het volgende:
vandaar dat ik ook al jaren niet meer luister naar 3FM![]()
Aural Moon? Érg goeie als je het mij vraagt! Progrock isquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:14 schreef ummagumma het volgende:
ik luister vaak naar webradio en vooral naar progrock stations....opzich wel geinig maar hoe kleiner ze zijn hoe vaker je de zelfde nummers te horen krijgt. Voordeel is wel dat de kwaliteit erg goed is.
Ik zag het, ik ook dan bij dezen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:39 schreef Hankster het volgende:
[..]
hij heeft z'n excuses al aangeboden
Wat een ontnuchterend interview...maar eigenlijk had ik het ook zo gehoopt.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:05 schreef ummagumma het volgende:
Interview met de zus van Syd Barret in de Sunday Times
http://www.timesonline.co.uk/article/0,,2092-2271741,00.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |