Tja, dat was ook mijn gedachte. Sterker nog, ik was eigenlijk een soort opgelucht dat het door de suikerziekte kwam (al is dat ook naar) en niet door een touw.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:36 schreef Berkery het volgende:
Ik moest wel even slikken toen ik het las, maar echt verdrietig: nee. Ik denk niet dat hij een erg leuk leven heeft gehad.
Ik ga ook kijken of ik BBC2 hebt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:21 schreef Pudy het volgende:
yes ik heb het.. vanavond dus om half 12 voor de buis (wel beneden, hier boven heb ik geen bb2)
Inderdaad ja, Nederland zend het niet zo gauw uit ! Als het om een buitenlandse artiest gaatquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:14 schreef Harry_Sack het volgende:
het is weer typisch nederlands dat ze het eerst de bbc laten uitzenden om het vervolgens maanden daarna op tv te laten zien. Waarom kunnen ze nou nooit eens op tijd inspringen
kut nederlandquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Inderdaad ja, Nederland zend het niet zo gauw uit ! Als het om een buitenlandse artiest gaatIk vind het ook jammer..
Komt vanavond op BBC2 om 23.30 Nederlandse tijd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:14 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
kut nederland
vooral de uitzending van Live8 was kut
die heb ik op de bbc gezien
die deden het veel beter
BBC![]()
Bron: Frontpage.quote:Zanger en gitarist Roger 'Syd' Barrett is op zestigjarige leeftijd overleden aan de gevolgen van diabetes, zo werd op dinsdag 11 juli bekend gemaakt. Hij werd midden jaren zestig beroemd als gitarist, zanger en songwriter van de legendarische band Pink Floyd. Het meeste werk op hun debuutalbum A Piper At The Gates of Dawn is van zijn hand.
Het ging echter al snel bergafwaarts met Barrett, die gebukt ging onder psychische problematiek. Nog voordat Pink Floyds tweede album A Saucerful of Secrets uitkwam had hij de band verlaten. Niet snel daarna ging hij solo verder om in 1970 twee albums uit te brengen; The Madcap Laughs en Barrett. Deze solo-carrière was echter maar van korte duur, waarna Barrett zich terugtrok uit de muziekindustrie.
Syd Barrett was een bron van inspiratie en invloed voor velen, zoals David Bowie en REM, maar ook voor zijn voormalige band Pink Floyd. Op het album Wish You Were Here brengen zij een ode aan hem in de vorm van het nummer Shine on You Crazy Diamond.
Oftewel een dooie mus.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik dacht dat het om 23.30: uur op tv zou komen ?
Bij ons is BBC2 op de kabel.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:45 schreef Harry_Sack het volgende:
ik kan het niet vinden, staat bbc2 nog wel op de kabelEn zo ja, is het inderdaad wel om 23.30?
Dat doe ik.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:50 schreef Harry_Sack het volgende:
geef je een seintje als het komt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |