Mee eensquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:39 schreef Burbo het volgende:
Dit is wel tof, even een tvp dus.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:39 schreef Burbo het volgende:
Dit is wel tof, even een tvp dus.
Iedereen kan googlen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]....al zal het voor mij hoofdzakelijk meelezen worden !
maar zelfs dat is leerzaam
weet ik ook wel...maar de creatieve manier van vragne stellen staat me wel aan....dat opzoeken is inderdaad een leuke bijkomstigheid !quote:
Hij is echter offline... Maar hij zal vast Arnhem of Nijmegen bedoelen? Die hebben elk zo'n 150.000 inwonersquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:40 schreef Mas het volgende:
Wat feedback van Keileweg zou ik waarderen!
Zo onbekend is de Radboud Universiteit toch niet? En wat voor uni staat er dan in Arnhem?quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:45 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Hij is echter offline... Maar hij zal vast Arnhem of Nijmegen bedoelen? Die hebben elk zo'n 150.000 inwoners
Dat lijkt me Anton...quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:59 schreef Mas het volgende:
Zal ik een nieuwe vraag proberen te verzinnen? Ik weet niet wie de chef van dit topic is...
Ik kan't echt niet vindenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:09 schreef Mas het volgende:
Het bedenken van vragen voor dit topic is een stuk moeilijker, maar ook een leuke uitdaging. Ik zal eens kijken...
In de bewustzijnsfilosofie is er een argumentatie die gebaseerd is op een kleurenwetenschapster in een wat rare situatie. Hoe heet dit argument en de wetenschapster, van wie is het en welk standpunt wordt aan de hand hiervan beargumenteerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |