abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39724071
Sjonge, jonge
wat heb ik spijt van mijn abonnement van HI.
Ze bieden allemaal diensten aan die niet werken!
Zo heb je telefoonrekening online maar er is al weken iets mis met de lay out van de site dus kan je het niet lezen!
Kan je een smsje sturen en dan krijg je een smsje terug hoeveel belminuten je nog hebt enzo werkt het gewoon niet Dus ik die lui van de klantenservice opgebeld, ja dat komt omdat de nota nog niet is opgemaakt dus dan moet u ff wachten. Nou lekker is dat dacht ik dus ik wachten, na een klein maandje gewacht te hebben werkt het nog steeds niet. Wat een tentenneuzen bij KPN verdorie!
  dinsdag 11 juli 2006 @ 15:08:34 #2
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39724104
Ik dacht dat ze met dingen waar ze geld aan konden verdienen altijd razend snel waren
(doelend op de nota.....)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_39724378
tentenneuzen

Ontopic: lullig voor je
pi_39724516
ik heb geen problemen met mijn nota online bekijken.
pi_39726877
neem dan vodafone, daar heb ik tenminste nog nooit problemen mee gehad.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 18:08:09 #6
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_39727917
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 15:23 schreef deliberator het volgende:
ik heb geen problemen met mijn nota online bekijken.
En HI heb ik ook. 0,0 problemen mee
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_39742196
Ik heb wel problemen met het bekijken van mijn telefoon rekening online via firefox. Als ik internet explorer gebruik heb ik verder geen problemen.

Over dat met je bel saldo, ik stuurde laatst een smsje en toen was mijn saldo nog iets van 98% en was geldig tot 10 juli...maar dat bleek dus de volgende dag te zijn. Die dag erna nog eens weer een smsje gestuurd toen was mijn saldo nog geldig tot 11 juli. 11 juli weer gestuurd en toen was die nog geldig tot 2 augustus ofzo. Gewoon een paar kleine foutjes waar je je niet eens druk over hoef t te maken.
pi_39765917
het kwam idd doordat ik firefox gebruikte dat ik de rekening niet goed kon lezen.
maar die smsjes werken nog steeds niet

ballen tent!
pi_39772603
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 20:47 schreef Darkmind het volgende:
het kwam idd doordat ik firefox gebruikte dat ik de rekening niet goed kon lezen.
maar die smsjes werken nog steeds niet

ballen tent!
Nog even geduld hebben. Over een paar dagen doet die het weer goed
  donderdag 13 juli 2006 @ 00:46:29 #10
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_39774725
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 17:34 schreef immortalsean het volgende:
neem dan vodafone, daar heb ik tenminste nog nooit problemen mee gehad.
Nee die zijn lekker inderdaad. Die blijven nog altijd rekeningen sturen, terwijl ik al sinds oktober geen abonnement meer heb. Alles is gewoon betaald, en ik krijg herinneringen en dreigbrieven.
Hope for the best, prepare for the worst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')