abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:05:08 #51
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_39818763
Pinquit & Vicky Dat zal wel schrikken geweest zijn!

Fuente, wat leuk dat Sara al naar de dreumesgroep gaat. Robin eet daar bij ons regelmatig een boterhammetje mee Kan me wel voorstellen dat het voor je gevoel wel errug hard gaat Gaat het slapen al wat beter?
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:09:11 #52
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_39818871
Kady is deze week weer bij de poli geweest en ze is nu 66 cm lang en 7300 gram.
Voor de lengte volgt ze de onderste curve en voor het gewicht kruipt ze al richting gemiddelde.
Ze heeft de laatste paar weken ook van die heerlijke spekbeentjes gekregen. Een en al plooi

Ze mag nu ook al met voeding voor 8 maanden beginnen, wat dat betreft is ze al een beetje een inhaalslag aan het maken. Ze eet nu zelf d'r ligaatje (zoooo schattig) en ik ben nu voor haar zelf gaan kokkerellen. Wég met die potjes van 1 euro per stuk! (wat is dat tegenover Glenn zijn potjestijd duur geworden zeg!)
De aarbeien met yoghurt gingen er vanochtend goed in en ook de meloen vindt ze heerlijk. Ze boft maar hoor, met al dat verse zomerfruit.
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:10:12 #53
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_39818903
*even abrupt inbreekt*
Cas lacht
Ja ik weet het is vroeg (3 1/2 week), maar de kraamhulp zei ookal dat ik moest verwachten dat hij eerder zou zijn met dingen omdat hij 11 dagen overtijd was. En Léon lachte ook met 4 weken, dus het klopt wel.
Ik zat eik de hele week al te wachten, want hij keek me telkens aan van: Ik ga het echt nú doen hoor mam! En gisteravond lachte hij voor het eerst naar mij en zijn paps. En vanmorgen ook weer. Echt, het was geen stuipje of grimas. Dit is echt.
en nu snel voeden
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:44:33 #54
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_39819959
Dutchie Nu nog op de foto krijgen

Kady groeit ook lekker door zeg En ze is een lekker meisje zag ik het foto-topic
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_39820766
Fijn dat het zo goed met Kady gaat EW

Lief is dat hè Dutchie. Ik kan al helemaal wegsmelten bij de gedachte.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 14:11:23 #56
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_39820857
Cas kleine lachebek
pi_39823294
Wat goed
  vrijdag 14 juli 2006 @ 16:05:21 #58
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_39824293
Cas lachen op de foto krijgen is nog een hele kunst, tis me hier nog niet gelukt
pi_39825269
Hier is het me 3 dagen geleden gelukt, terwijl Finn al minstens 3 weken kan lachen.
pi_39843772
Wennie, ja het gaat zo hard! Over het slapen: Ik weet niet hoe het komt maar na ons bezoek aan de dokter (eergisteren) heeft ze alleen nog maar doorgeslapen Dus tot nu toe nog geen huil-perikelen meer gehad

En een lachende Cas
En Kady, wat ga je goed meis!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 15 juli 2006 @ 13:29:58 #61
108648 cattie
lieve moeder
pi_39848583
Dank jullie wel voor het warme welkom!
En wat betreft de vragen: Ive spreek je idd uit als Ie-vuh en hij krijgt bv. En daar doet hij het prima op! De eerste dagen heeft hij veel geslapen, maar het is nu echt een wakker mannetje!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 14:00:15 #62
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_39849244
en Vicky dat is schrikken gelukkig heeft ze niks. volgende keer maar geen hond in de buurt
pi_39857891
Ik ben het ff helemaal zat met Sara . De laatste 2 dagen ging het dus goed. Nu is manlief vanmorgen op kamp gegaan voor een week (scouting) en ik ben alleen met Sara. Papa samen uitgezwaaid, boodschapjes gedaan, leuk begin van de dag. Toen besloot Sara dat ze liever de hele dag wou miepen en brullen, niet slapen enz. Wat ik ook probeerde (samen spelen, knuffelen, alleen spelen, lekker lang badderen enz enz) ze dramde alleen maar.
Nu ligt ze in bed, is een half uur stil geweest, ik neem m'n eerste hap avondeten en mevrouw begint weer. Ik wordt er ff helemaal knetter van, ik ga d'r er ook niet uithalen, kben er wel even klaar mee.

Goed moment voor de 5 minutenregel?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 15 juli 2006 @ 19:22:16 #64
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_39857940
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:20 schreef Fuente het volgende:
Goed moment voor de 5 minutenregel?

Waarschijnlijk voelt ze dat de situatie anders is dan anders en dat jij er dit weekend even alleen voorstaat. Daar kunnen die kleintjes heel gevoelig op reageren. Gewoon proberen die 5-minutenregel. Succes!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_39857966
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:22 schreef m@x het volgende:

[..]

Waarschijnlijk voelt ze dat de situatie anders is dan anders en dat jij er dit weekend even alleen voorstaat. Daar kunnen die kleintjes heel gevoelig op reageren. Gewoon proberen die 5-minutenregel. Succes!
Thnx! *zich inhoudt om Sara niet te gaan oppakken*
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 15 juli 2006 @ 19:26:20 #66
3142 m@x
pi_39858058
Hou in gedachten dat even laten brullen geen kwaad kan. Mocht je het niet volhouden dan kan je haar er altijd nog uithalen. Eet gewoon eerst even rustig je eten op. Die 5 minuten-methode vond ik ideaal om alleen te proberen omdat je elkaar dan niet op gaat zitten fokken omdat je het allebei eigenlijk heel zielig vindt. Kom op, je kan het
pi_39858106
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:26 schreef m@x het volgende:
Hou in gedachten dat even laten brullen geen kwaad kan. Mocht je het niet volhouden dan kan je haar er altijd nog uithalen. Eet gewoon eerst even rustig je eten op. Die 5 minuten-methode vond ik ideaal om alleen te proberen omdat je elkaar dan niet op gaat zitten fokken omdat je het allebei eigenlijk heel zielig vindt. Kom op, je kan het
Je hebt helemaal gelijk. Net voor de tweede maal wezen neerleggen, aai over de bol, en weggeaan, ze is woest!
Ik ga me nu gewoon rustig houden *ademt in....ademt uit* en volhouden.
Thnx voor de opbeurende woorden meis! Ik laat jullie strax weten of het gelukt is.
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 15 juli 2006 @ 19:47:03 #68
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_39858605
En? Hoe gaat het nu Fuente?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zaterdag 15 juli 2006 @ 19:48:42 #69
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_39858643
Tobias heeft vanndaag overdag meer geslapen dan hij meestal doet, gister heeft hij zijn 2e kokken-inenting gekregen, denk dat het daar aan ligt. Dit keer (nog) geen verhoging!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zaterdag 15 juli 2006 @ 19:49:11 #70
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_39858656
Fuente
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_39859610
Ze slaapt yey joepie yey Ze was rond 20:15 stil.
Pfff ben zo opgelucht, heb ik d'r iig niet voor niets laten huilen. Ze was zo ontzettend boos, ze keek zo boos, morgenochtend maar lekker knuffelen met m'n meiske.
Thnx meiden, toch fijn om terug te kunnen vallen op tips van hier
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † zaterdag 15 juli 2006 @ 20:33:14 #72
81992 Githa
pi_39859654
Feunte wat fijn!
Tuurlijk is ze boos, ze denkt waarschijnlijk "waarom staat mama niet naast mijn bed na mijn eerste gil "
Maar wederom bewezen dat de 5 min methode werkt ....lekker!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 20:39:02 #73
3142 m@x
pi_39859783
Goed zo Fuente
pi_39859911
Hier moeten we nog even uitzoeken hoe we Merlijn het beste kunnen laten gaan slapen. Ik ben nogal lui geweest in de afgelopen maanden waardoor hij sinds april niet of nauwelijk in zijn bedje heeft geslapen. Tot 4 maanden sliep hij in de wagenbak en doordat hij daarna regelmatig ziek was en ik ook, sliepen we samen boven in bed. Ik voedde hem in slaap en ik kon ook weg omdat hij nog niet deed rollen etc. Hij is dus iets teveel verwend denk ik, met altijd mama naast hem in bed.

Nu moeten we het anders aan gaan pakken, maar dat is echt iets van deze week omdat hij in het grote bed niet meer stil blijft liggen, hij kruipt eruit. Dus Merlijn moet leren om in zijn ledikant te slapen. Zijn ledikant vindt hij prachtig, hij ligt compleet in een deuk als hij daar in ligt, maar o wee als mamma weggaat.

We hadden eigenlijk geen ritueel meer voor het slapen gaan, omdat we samen gingen slapen, dat was duidelijk voor hem. Nu voed ik hem en leg hem in zijn ledikant. En dan weet ik het niet meer, hij is zo boos, muziekje wordt gewoon tegen de ledikant aan gesmeten, hijn is klaarwakker.

En dat is eigenlijk lijkt het wel vaker het probleem met Merlijn. Hoe moe hij ook is, hij zal zich niet laten horen tenzij hij wil slapen, want als hij niet wil slapen is hij vol energie. Als ik hem dan voed om hem moe te krijgen, valt hij na twee borsten wel een beetje in slaap, maar wil nog steeds borst. Meneer wordt ook boos als hij hem niet krijgt. Dan geef ik hem die, hij is 5 minuten weg en dan hij is weer wakker en niet meer moe te krijgen. Pfff. Ook op het KDV hebben ze hier problemen mee, hij wil niet slapen en laat zich dan ook niet horen.

Wat een verhaal, ik ga nu meer lezen hierover en hoop volgende maand met de wijkverpleegkundige een goed plossing te vinden. De oplossing nu is eigenlijk, vaak de deur uit en hopen dat hij dan wel gaat slapen en dat lukt meestal wel.
pi_39859997
De 5 minuten methode zijn we hier denk ik eigenlijk nog niet aan toe, we moeten eerst iets anders doen denk ik. Het moet duidelijk worden dat hij moet gaan slapen.
pi_39860021
Randa, moeilijk is dat. Toen Sara jong was sliep ze alleen maar op m'n arm. Wij zijn toen gaan inbakeren maar ik denk dat Merlijn daar te oud voor is nu?
Sjah, ik zou zeggen (zelf net aan de lijve ondervonden en er zullen vast nog meer avonden komen dat het hier zo gaat) probeer de 5 minuten regel. Je leert je kleine er wel mee om zelf in slaap te vallen, in plaats van bij mama.
Het is heel hard (vind ik, voor mijn gevoel) maar uiteindelijk leert hij dan wel dat ledikantje slapen betekent.
Misschien een ritueel maken met eerst voeden, dan kuffelen, en dan in bedje?
Heeft Merlijn ook een lievelingsknuffel? Sara heeft een 'Nijnel' (zo'n nijn met knuffeldoek eraan) dat ding is haar steun en toeverlaat in bedje, ze ligt er altijd innig omhelst mee te slapen.
Misschien helpt zoiets?
Sara
Merel
Ukje
pi_39860034
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 20:50 schreef Randa_v het volgende:
De 5 minuten methode zijn we hier denk ik eigenlijk nog niet aan toe, we moeten eerst iets anders doen denk ik. Het moet duidelijk worden dat hij moet gaan slapen.
Ah, in dat geval, vergeet deel 1 van mijn verhaal Maar misschien deel 2? Een ander vast ritueel, een knuffel?
Sara krijgt normaal een flesje pap, dan even knuffelen en dan in bed.
Sara
Merel
Ukje
pi_39860069
Randa, kijk anders eens naar de boeken van Tracy Hogg, vooral 'Wat je baby vertelt'. Die zijn heel babyvriendelijk, zij is sterk tegen de vijf-minuten-methode. En gaan ook over dit soort problemen.
pi_39860110
Een lievelingsknuffel heeft hij wel maar in zijn ledikant nu nog wordt het naar het voeteneind gesmeten en ligt hijzelf helemaal bovenin, hij doet er daar dus niks mee. Terwijl in de buggy het zijn manier is om in slaap te vallen, shoarma (knuffelschaapdoekje van happy horse, zijn er 3 van in omloop hier in huis, is zo gedoopt ) in zijn gezichtje houden en meneer is weg, maar hier in huis werkt nu alleen nog in slaap dragen en in slaap voeden, eerder gaat hij niet slapen. Alhoewel hij laatst wel zomaar op zijn speelkleed tijdens het spelen in slaap viel.
pi_39860131
Het ritueel zal nu nummer 1 op het lijstje moeten worden.

Mmm, en naar die boeken moet ik eens gaan zoeken ja, dank je.
pi_39860307
Misschien had je 't al gezien maar deze recensie is vrij uitgebreid met voorpublicaties: http://www.ouders.nl/mopv2001-juni.htm
pi_39860478
Ik zat al fragmenten te lezen op Bol.com.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 22:06:03 #83
56471 pinquit
oh my lama!
pi_39861933
oei, wat is dat lastig randa!!

naar dat hij na de in-slaap-val-voedingen weer wakker wordt!!
ik heb eigenlijk geen tips voor je, want ik heb echt geen idee hoe je het hem moet aanleren.

ja, ritueel, maar hoe moet je daar in godsnaam mee beginnen zonder merlijn aan het huilen te maken?
als ik je bericht lees, wil hij ook pertinent niet aan zijn moeheid toegeven.

misschien voor het slapen gaan even wandelen in de buggy en hem dan slapend in zijn bedje leggen? of wordt hij dan ook weer wakker?
en dan weet ik ook niet hoe je het 's middags moet doen..

poeh.. ..

max heeft het af en toe ook, dat hij gewoon zijn moeheid niet wil voelen, maar er tegenin probeert te gaan (ofzo) en dan heel erg druk en zeurderig gaat doen.
ik heb badspul met lavendel voor hem gekocht en dat heb ik nu 2 keer gebruikt, hielp ook beide 2 keer, misschien kan je dat doen? max wordt in iedergeval heel soezerig van een avondbadje met dat lavendel spul.
maarja dan weet ik t voor 's middags ook niet..
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_39861960
Ja of, iets heel anders, misschien iets van een babymassage voor het slapen gaan? Ik heb gehoord dat ze daar heerlijk soezig van worden. Dus lekker in badje, en smeren met die olie?
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 15 juli 2006 @ 22:08:04 #85
56471 pinquit
oh my lama!
pi_39861983
is ook een goeie fuente!
pi_39862914
Ik vind het mooie van Merlijn en het niet willen toegeven aan de moeheid, dat hij dus ook niet zeurderig wordt en best veel moeite doet om niet in zijn ogen te wrijven of te gapen. Knap vind ik dat. Hij heeft ook echt zoveel energie dat hij makkelijk nog een hele tijd door kan spelen.
Een ritueel is nu lastig, eerder deed magneet hem op ons bed verschonen tussen de twee borsten door bij de laatste voeding rond 23.30. Maar dat is niet meer gebeurd omdat Merlijn in mei bij ons in bed is gaan slapen. Daarvoor sliep hij 's avonds in zijn wieg.
's avond is het gelukkig niet een al te groot probleemet is vooral overdag dat problemen geeft omdat hij erbij wil zijn.

Poemojn het boek ga ik aanschaffen, de stukken die gelezen heb spreken me wel aan.
pi_39863014
Babymassage wordt wel weer tijd om dat op te pakken al viel hij daarmee met twee maanden ook niet in slaap. Maar we zijn wel even verder, de moeite waard om het weer eens de proberen.
  zondag 16 juli 2006 @ 08:11:27 #88
105850 Fuente
mamamuts
pi_39869998
Sara heeft vanmorgen tot 6:30 geslapen , ok het was vroeg, maar iig niet wakker geweest vannacht.
Ze was rond 7:45 wel weer moe, dus weer in bed, 10 minuten gehuild en ze dut

Even een vraagje. Wij hebben in Frankrijk een opblaasbadje gekocht, daar heeft ze er gewoon droog in gespeeld (zitten leuke speledingetjes aan).
Mag Sara ook al lekker in het water spelen? Ik wou dan zometeen een klein laagje water erin doen en Sara met zwembroekie erin (uit de zon uiteraard).
Kan dat al met zo'n ukje? Ik blijf er uiteraard bij
Sara
Merel
Ukje
pi_39870005
GO SARA!!!

Amber lag er gister om 23.15 in geloof ik. Was vanancht 1x wakker, helemaal in paniek, speentje erin en om half 8 werd ze wakker!

Ze kan nu zelf ook weer gaan zitten als ze staat.... Echt een grappig gezicht

Ze is alleen wel weer een beetje aan de diaree. Zal ws weo door de warmte en door dr tandjes komen. Bij elke sheet die ze laat zit haar broek vol. Gister had ze heeeerlijk gegeten, we zitten in de auto naar huis, en ze spuugt zichzelf helemaal leeg. Echt zo zielig. Alles zat onder.

Fuente, volgens mij kan je Sara wel in een badje doen hoor. Mijn vriendin doet de badkuip met een klein laagje water en dan gaat haar dochter er ook in...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 16 juli 2006 @ 08:17:37 #90
105850 Fuente
mamamuts
pi_39870014
Amber heeft ook lekker uitgeslapen dus
Dat gaan zitten is idd leuk, Sara gaat dan iets door d'r knieen en laat zich dan gewoon vallen

Nou Sara gaat strax lekker in badje buiten, lijkt me leuk!
Sara
Merel
Ukje
pi_39870023
lekker!! Sara in badje! Foto's

Wij gaan strakjes naar Schiphol! Zusje ophalen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 16 juli 2006 @ 09:00:34 #92
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_39870150
Ben me hier vast een beetje aan het inlezen, bedacht me ineens dat ik over een maand of 2 hier naar toe ga verhuizen!

Zag iets over de 5 minuten regel, wat is dat precies?

Leuk om hier al het wel en wee te lezen van de kleintjes!!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 16 juli 2006 @ 09:24:00 #93
105850 Fuente
mamamuts
pi_39870264
quote:
Op zondag 16 juli 2006 09:00 schreef PM-girl het volgende:
Ben me hier vast een beetje aan het inlezen, bedacht me ineens dat ik over een maand of 2 hier naar toe ga verhuizen!

Zag iets over de 5 minuten regel, wat is dat precies?

Leuk om hier al het wel en wee te lezen van de kleintjes!!
Hey gezellig dat je hier ook komt
De 5 minutenregel, ik pas hem als volgt toe: Sara brult want ze wil niet slapen. Ik laat haar 5 minuten gaan, dan even toedekken, aai over d'r bolletje, speentje geven, maar ik zeg niets, behalve misschien iets van 'shhht maar'.
Nou, Sara brult nog woedender dan ervoor, ik laat d'r 10 minuten gaan, en dan weer aai over d'r bol enz.
Erna brult ze misschien nog steeds, dan wacht ik 15 minuten en zelfde weer. Als ze erna nog huilt, dan om de 15 minuten.
Sommige mensen doen het ook strak om de 5 minuten. Ligt een beetje aan je kindje, als ik elke 5 minuten naar Sara zou gaan, denk ik niet dat ze zou gaan slapen.
Sara
Merel
Ukje
  zondag 16 juli 2006 @ 09:24:37 #94
105850 Fuente
mamamuts
pi_39870267
Overigens, Sara en ik hebben vanmorgen eerst maar een portie lekker geknuffeld en volgens mij heeft ze me alweer vergeven van gisteravond
Sara
Merel
Ukje
pi_39870628
Natuurlijk kan zo'n badje, je bent er bij immers. Ik denk dat ze dat hartstikke leuk vind joh

Het boek van Tracey Hoggs heb ik sinds gister in huis, ik moet er nog in beginnnen.
Variety is the spice of life
pi_39870802
Merlijn is afgelopen maand ook in het zwembadje geweest, wel deed ik hem dan vasthouden, maar hij vond het prachtig.

Boeken van Hoggs zijn besteld!!!
  zondag 16 juli 2006 @ 11:48:24 #97
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_39871996
Ik leg Arwen hier wel in de douchebak met een laagje water vind ze heerlijk om te trappelen zodat mama en de badkamer helemaal onder zitten

Hoera voor saartje knappe meid

Ambertje lekker meissie wat ga je hard ! merlijntje goed slapen hoor tobias hoe gaat het verder met je? Kady doet het ook al zo goed en robin hoe gata het met jou?
En hoe gata het met de verse mooie pukkies ive, romijn, cas Sarah , ezra, iris, kendhal, daniel etc?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 16 juli 2006 @ 12:44:09 #98
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_39873297
Weer heeel even internet tot twaalf uur, en dan wil de buurman weer ( zal blij zijn als we weer een eigen aansluiting hebben..)

Dutchie! wat fijn dat Cas lacht ! special moments top 10!

Fijn Fuente dat je meisje wil slapen!

[klaagmodus]
Daniel is helemaal van zijn ' ritme' af, gelukkig zijn de enige uurtjes die hij doorslaapt 's' nachts. maar de rest van de dag is het bal, hij wil constant drinken en ma staat zo ondertussen droog.. dan slaapt hij weer even en dan komt hij weer ..Vandaag heb ik besloten niet met hem te gaan wandelen.. wil helemaal rust en regelmaat hebben nu, want ik heb het idee dat hij gewoon van de riedel raakt van een simpel blokje om. [/klaagmodus]

Verder is het een lekker ding , groeit goed,en elke dag kijkt hij nieuwsgieriger de wereld in.

Naja hij wil weer uit zijn wiegje.. tot ziens maar weer!
pi_39874191
Nanalune, je zal dit ws. niet meer lezen dan, maar toch maar even: het is vrij normaal dat zo'n jonge baby veel wil drinken, de meeste babies neigen naar korte slaapperioden met vele voedingen. Meestal willen ze kort en vaak ipv om de zoveel uur en veel. Het is ook nog eens erg warm, zelf willen we ook meer drinken nu.
Variety is the spice of life
  zondag 16 juli 2006 @ 13:54:58 #100
56471 pinquit
oh my lama!
pi_39875088
max drinkt de laatste tijd zo onrustig.. iemand een idee wat er zou kunnen zijn?
niks met die val van vandeweek hoop ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')