quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:20 schreef Fuente het volgende:
Goed moment voor de 5 minutenregel?
Thnx! *zich inhoudt om Sara niet te gaan oppakken*quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:22 schreef m@x het volgende:
[..]
![]()
Waarschijnlijk voelt ze dat de situatie anders is dan anders en dat jij er dit weekend even alleen voorstaat. Daar kunnen die kleintjes heel gevoelig op reageren. Gewoon proberen die 5-minutenregel. Succes!
Je hebt helemaal gelijk. Net voor de tweede maal wezen neerleggen, aai over de bol, en weggeaan, ze is woest!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:26 schreef m@x het volgende:
Hou in gedachten dat even laten brullen geen kwaad kan. Mocht je het niet volhouden dan kan je haar er altijd nog uithalen. Eet gewoon eerst even rustig je eten op. Die 5 minuten-methode vond ik ideaal om alleen te proberen omdat je elkaar dan niet op gaat zitten fokken omdat je het allebei eigenlijk heel zielig vindt.Kom op, je kan het
Ah, in dat geval, vergeet deel 1 van mijn verhaalquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:50 schreef Randa_v het volgende:
De 5 minuten methode zijn we hier denk ik eigenlijk nog niet aan toe, we moeten eerst iets anders doen denk ik. Het moet duidelijk worden dat hij moet gaan slapen.
Hey gezellig dat je hier ook komtquote:Op zondag 16 juli 2006 09:00 schreef PM-girl het volgende:
Ben me hier vast een beetje aan het inlezen, bedacht me ineens dat ik over een maand of 2 hier naar toe ga verhuizen!
Zag iets over de 5 minuten regel, wat is dat precies?
Leuk om hier al het wel en wee te lezen van de kleintjes!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |