Geweldig is dat he? Die koppies die steeds meer gaan snappen. Sara eet ook werkelijk alles wat ik haar voorschotel, echt een heerlijk smulbekkie is hetquote:Op maandag 17 juli 2006 20:32 schreef Igraine het volgende:
Hier wordt ook stug doorgegeten. En veel gedronken. Gisteravond had ze een klein beetje diarree, maar dat zal gewoon van de warmte zijn denk ik. Vandaag had ze ineens verhoging (38,7) dus nog meer drinken.
Over iets meer dan een week is ze alweer een jaar. Wat is dat hard gegaan en ze is zo groot en lief en knap als ik naar haar kijk. En niet alleen wij zien en vinden dat, iedereen zegt het, dat ze zo lief en gezellig is. Echt een niet te beschrijven gevoel van trots geeft dat.![]()
Ze eet nu regelmatig gewoon met ons mee en dat is zo grappig. Hoe ze alles gewoon opeet, dingen die ze nog nooit op heeft, gaan met smaak erin. Ik word nog steeds iedere dag verliefder op haar volgens mij.![]()
![]()
Ja, ze krijgt fruit en groente.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:27 schreef Vicky het volgende:
Ingrid, krijgt ze nu groente?
Dat kan geen kwaad? En dan wel of geen lactulose?quote:Op maandag 17 juli 2006 21:23 schreef Vicky het volgende:
Ingrid, probeer eens een theelepeltje olijfolie door d'r groente te doen. Bij Amber werkte dat echt super!
Succes Vicky!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:50 schreef Vicky het volgende:
ArwenKnappe meid!!
ga om 14.50 toch maar even langs een waarnemend ha... Amber zit echt niet lekker in haar velletje
beter 1 keer te veel dan 1 keer te weinig...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:39 schreef dutchie het volgende:
Vicky, goed dat je toch gegaan bent. Hoop dat het niet wat naars is.
En gefeliciteerd natuurlijk.
Je hoeft het ze niet te verbieden, maar het alleen te zeggen. (Meer een constatering en niet een verwijt) Dat werkt toch het beste. Wij kregen via de keuken ook rook van onze buren binnen, omdat ze via de afzuigkap rookten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:33 schreef nebelung het volgende:
Ja, ze lig inmiddels ergens anders, maar ik moet dan zo slepen met haar en hier hebben we ook wat slaapprobleempjes![]()
We kunnen het eigenljk prima met onze buren vinden hoor, maar dit is niet bespreekbaar. En verbieden om in hun eigen tuin te roken vind ik van de zotte en dat zou ik nooit doen. Vandaar... lastig.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:54 schreef nebelung het volgende:
Ik baal er zo van, ze weten toch dat daar een baby ligt te slapen?
Soms kom je pas later achter dingen, dit soort dingen zijn erg seizoensafhankelijk. En dan woon jij daar al of heb je al zo'n keuze voor de kinderkamer gemaakt. Soms heb je helemaal geen keuze en is alleen een bepaalde kamer over en moet je wel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:11 schreef Spekkiemonster het volgende:
wist je niet dat de buren roken, voordat je besloot dat dat de kinderkamer werd?
misschien met wat extra ( scotch ) tape vastplakken. Nadeel is natuurlijk wel weer dat jij ze dan ook lastiger loskrijgt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:36 schreef _evenstar_ het volgende:
hmm wordt dus wachten tot de wintervind het niet zo slim om der nu winterkleding aan te doen
Ze werd troyuwens heel boos, ze probeerde de strepen van deblouse af te pakken en dat lukte niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |