quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Volgens mij wil TS alleen klagen.
En terecht. Het is kut dat je MSN Messenger niet gewoon kunt afsluiten als je dat wilt, alleen omdat Outlook of Outlook Express nog open staat ofzo. Gewoon onzin.
Waarom open je dan dit topic, je wilt toch een oplossing of niet?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:52 schreef outcast_within het volgende:
Neej ik ben niet op zoek naar een andere email provider,
Neej ik ben niet op zoek naar een andere messenger.
Dit is KLB, geen DIG, hij wil alleen klagen, geen oplossingquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Waarom open je dan dit topic, je wilt toch een oplossing of niet?
Dan had het beter in DIG kunnen staan he. Volgens mij wil TS alleen klagen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Waarom open je dan dit topic, je wilt toch een oplossing of niet?
Doe eens rustig aan man, ik was nog aan het typen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is KLB, geen DIG, hij wil alleen klagen, geen oplossing.
ja die bewoording iddquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan had het beter in DIG kunnen staan he. Volgens mij wil TS alleen klagen.
En terecht. Het is kut dat je MSN Messenger niet gewoon kunt afsluiten als je dat wilt, alleen omdat Outlook of Outlook Express nog open staat ofzo. Gewoon onzin.
Doe nou gewoon m'n of mijn.quote:
Als je echt van dat ranzige MSN af wil en net als ik bijvoorbeeld Trillian gebruikt dan kun je Tweak XP gebruiken om MSN er hardhandig uit te slopen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:52 schreef outcast_within het volgende:
Programma afsluiten.
*bliep: ja dat kan niet want je hebt nog een hotmail raampje open staan of een outlook express/outlook ding.
Ik zal je vertellen I don't give a fuck als ik men messenger wil afsluiten wil ik geen gezeik omdat iets anders nog open staat.
Neej ik ben niet op zoek naar een andere email provider,
Neej ik ben niet op zoek naar een andere messenger.
MSN kun je gewoon de installerenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:40 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Als je echt van dat ranzige MSN af wil en net als ik bijvoorbeeld Trillian gebruikt dan kun je Tweak XP gebruiken om MSN er hardhandig uit te slopen.
Ik laat me door M$ niet gek maken.
MSN en Windows Messenger is wat anders, hé?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:40 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Als je echt van dat ranzige MSN af wil en net als ik bijvoorbeeld Trillian gebruikt dan kun je Tweak XP gebruiken om MSN er hardhandig uit te slopen.
Ik laat me door M$ niet gek maken.
Ja maar ik ben extreem lui. Plus dat die process ook uit het geheugen moet gefucked worden. Messenger, MSN maakt mij geen flikker uit.quote:
Format C: schijnt ook te werkenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:23 schreef Robbiej het volgende:
start: uitvoeren:
pleur dit erin en knal op enter. succes!
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |