quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Volgens mij wil TS alleen klagen.
En terecht. Het is kut dat je MSN Messenger niet gewoon kunt afsluiten als je dat wilt, alleen omdat Outlook of Outlook Express nog open staat ofzo. Gewoon onzin.
Waarom open je dan dit topic, je wilt toch een oplossing of niet?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:52 schreef outcast_within het volgende:
Neej ik ben niet op zoek naar een andere email provider,
Neej ik ben niet op zoek naar een andere messenger.
Dit is KLB, geen DIG, hij wil alleen klagen, geen oplossingquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Waarom open je dan dit topic, je wilt toch een oplossing of niet?
Dan had het beter in DIG kunnen staan he. Volgens mij wil TS alleen klagen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Waarom open je dan dit topic, je wilt toch een oplossing of niet?
Doe eens rustig aan man, ik was nog aan het typen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is KLB, geen DIG, hij wil alleen klagen, geen oplossing.
ja die bewoording iddquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan had het beter in DIG kunnen staan he. Volgens mij wil TS alleen klagen.
En terecht. Het is kut dat je MSN Messenger niet gewoon kunt afsluiten als je dat wilt, alleen omdat Outlook of Outlook Express nog open staat ofzo. Gewoon onzin.
Doe nou gewoon m'n of mijn.quote:
Als je echt van dat ranzige MSN af wil en net als ik bijvoorbeeld Trillian gebruikt dan kun je Tweak XP gebruiken om MSN er hardhandig uit te slopen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:52 schreef outcast_within het volgende:
Programma afsluiten.
*bliep: ja dat kan niet want je hebt nog een hotmail raampje open staan of een outlook express/outlook ding.
Ik zal je vertellen I don't give a fuck als ik men messenger wil afsluiten wil ik geen gezeik omdat iets anders nog open staat.
MSN kun je gewoon de installerenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:40 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Als je echt van dat ranzige MSN af wil en net als ik bijvoorbeeld Trillian gebruikt dan kun je Tweak XP gebruiken om MSN er hardhandig uit te slopen.
Ik laat me door M$ niet gek maken.
MSN en Windows Messenger is wat anders, hé?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:40 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Als je echt van dat ranzige MSN af wil en net als ik bijvoorbeeld Trillian gebruikt dan kun je Tweak XP gebruiken om MSN er hardhandig uit te slopen.
Ik laat me door M$ niet gek maken.
Ja maar ik ben extreem lui. Plus dat die process ook uit het geheugen moet gefucked worden. Messenger, MSN maakt mij geen flikker uit.quote:
Format C: schijnt ook te werkenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:23 schreef Robbiej het volgende:
start: uitvoeren:
pleur dit erin en knal op enter. succes!
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove
En toch heb ik dat probleem niet met Trillian!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:52 schreef outcast_within het volgende:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:22 schreef Nexxennium het volgende:
HotmailOutlook Express
Messenger
Zie je het patroon al?
Dit zijn pas goede oplossingen!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:23 schreef Robbiej het volgende:
start: uitvoeren:
pleur dit erin en knal op enter. succes!
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove
ey yo ga je ergEns 4anders VerhevuH voelUhquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:22 schreef Nexxennium het volgende:
HotmailOutlook Express
Messenger
Zie je het patroon al?
Nee, Trillian is een fijn alternatief als je al die dode IM's niet ernaast gebruiktquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:22 schreef Nexxennium het volgende:
HotmailOutlook Express
Messenger
Zie je het patroon al?
Heel |337 hoor dat je weet wat altavista is (was), dat er vroeger zoiets als ISDN was en dat je weet dat Trillian ook MSN kan babbelen. Ik ben echt onder de indruk. NOT.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:46 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ey yo ga je ergEns 4anders VerhevuH voelUh
Hotmail 4 life. Mijn eerste Uitwisselingsliefde emailtjes daarop uitgewisseld in de tijd dat altavista nog populair was en de school 2 isdn verbindingen had voor 1000 man.![]()
Het is gratis en synchroniseerd met outlook express.
Plus elke keer je email adres veranderen is net zo duf als iedere keer een nieuw telefoon nummer nemen. Hou toch gewoon hetzelfde
Wat trouwens jarenlang trouw zijn werk heeft gedaan als mailprogramma, meer had ik er niet van nodig. Tis dat ik overgestapt ben op die agenda functie van outlook anders had ik gewoon nog steeds express gebruikt.
En messenger wat wil je dan die trillian troep. Ik ga niet moeilijk doen. En dat ik mijn dode icq nummer erin kan vullen of een van de 13 in dozijn yahoo messengers die boeien mij ook niet.
Rest mij enkel nog de slut woorden
H4TuH 1S v3RlAtUh![]()
Poeh, doe eens rustig.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:08 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Heel |337 hoor dat je weet wat altavista is (was), dat er vroeger zoiets als ISDN was en dat je weet dat Trillian ook MSN kan babbelen. Ik ben echt onder de indruk. NOT.
Hij zal eerder in broek plassen van de zenuwen in de hoop iemand eruit te lullen met mijn zijn |33t 5killz.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:29 schreef Nosh het volgende:
[..]
Poeh, doe eens rustig.
Straks plast hij nog in zn broek van pure angst, omdat er een kans bestaat dat een of andere betweterige internetheld daadwerkelijk niet onder de indruk is.
HAHahaHquote:
Eensquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:08 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Heel |337 hoor dat je weet wat altavista is (was),
Eensquote:dat er vroeger zoiets als ISDN was
das dan weer jammerquote:en dat je weet dat Trillian ook MSN kan babbelen. Ik ben echt onder de indruk. NOT.
Ik wil geen oplossingen ik wil gewoon MUN messenger/msn netwat afsluiten ook al is er een hotmail raampje open. En dat dat niet kan zonder moeilijk te doen daar klaag ik overquote:Je zeikt zelf over messenger. Als je werkelijk zo |337 bent zou je toch prima moeten weten dat er oplossingen bestaan die je van het gezeik afhelpen.
Ja ach soms hoor ik de melk wel klotsen maar die verwijt de klepel dan weer dat het beter is om tien negers dicht bij een boom te laten vallen, wanneer het hek uit de sloot word gehaald. maar ach ik zit er niet zo mee.quote:* Nexxennium mompelt iets over een spreekwoord met een klepel en een klok.
works for mequote:En een hotmail-adres, ja dáár kom je echt goed mee voor de dag.
ik denk, ik test dit even, en wat denk je? je kan msn gewoon asluiten als hotmail open staat.....quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:20 schreef outcast_within het volgende:
Ik wil geen oplossingen ik wil gewoon MUN messenger/msn netwat afsluiten ook al is er een hotmail raampje open. En dat dat niet kan zonder moeilijk te doen daar klaag ik over
Jij bent best triest.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:46 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ey yo ga je ergEns 4anders VerhevuH voelUh
Hotmail 4 life. Mijn eerste Uitwisselingsliefde emailtjes daarop uitgewisseld in de tijd dat altavista nog populair was en de school 2 isdn verbindingen had voor 1000 man.![]()
Het is gratis en synchroniseerd met outlook express.
Plus elke keer je email adres veranderen is net zo duf als iedere keer een nieuw telefoon nummer nemen. Hou toch gewoon hetzelfde
Wat trouwens jarenlang trouw zijn werk heeft gedaan als mailprogramma, meer had ik er niet van nodig. Tis dat ik overgestapt ben op die agenda functie van outlook anders had ik gewoon nog steeds express gebruikt.
En messenger wat wil je dan die trillian troep. Ik ga niet moeilijk doen. En dat ik mijn dode icq nummer erin kan vullen of een van de 13 in dozijn yahoo messengers die boeien mij ook niet.
Rest mij enkel nog de slut woorden
H4TuH 1S v3RlAtUh![]()
*zucht* "Ik-ben-stoer-want-ik-kraak-normale-mensen-af"-postquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:22 schreef Nexxennium het volgende:
HotmailOutlook Express
Messenger
Zie je het patroon al?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |