DE GROTE BEURT BAGGERquote:
waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:48 schreef De_Delph het volgende:
Het lijkt erop dat iedereen hier iets beters rijdt?
De reed net achter me aanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:42 schreef peacetaker het volgende:
kom ik uit werk
zie ik dit staan...
hoe moe ik ook was ik viel om van het lachen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
voor de duidelijkheid nog wat RDW gegevens:
Merk: OPEL
Handelsbenaming: CORSA-B; X1.0XE
Kleur(en): Rood
HAHA laatst kwam ik die tegen in rotterdam, in een rijtje stonden we te wachten voor het stoplicht. Uiteindelijk werd het groen en omdat er een dikke knalpijp onder zit maakt het meer lawaai dan dat het vooruit komt. Veel herrie omdat er al redelijk wat gas werd gegeven, wil de persoon wegrijden, viel de motor uit HAHAHA.quote:
das kunstquote:
hmm ik vind em tofquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Pontiac Fiero
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 24 juli 2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Mja, het past op de een of andere manier gewoon bij de Pontiac Fiero. Die dingen zijn gebouwd om plastic aan te hangen.quote:
Wat sommige met die fiero's doen gaat ook nergens over... Daar heb ik dan weer wel respect voor. Kan even geen pics vinden maar er zijn er genoeg diequote:Op woensdag 26 juli 2006 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, het past op de een of andere manier gewoon bij de Pontiac Fiero. Die dingen zijn gebouwd om plastic aan te hangen.
Dat is een MG ZRquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:46 schreef kirpeknots het volgende:
[afbeelding]
Rover 25 met straaljager ambitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |