quote:
Ziet er uit als een Opel Vectra type rond 1990 (kan het ook verkeerd hebben, maar ach het opzich vrij kleinquote:
Zeg me a.u.b. dat je het sarcastisch bedoeltquote:Op woensdag 27 september 2006 20:56 schreef Geqxon het volgende:
Dat is toch een erg mooie wagen?
Op het rode na vind ik deze wagen nog niet eens lelijk.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:15 schreef pvdplanet het volgende:
StratenmakersFerrariMcLaren
[afbeelding]
Ik vraag me eigen af hoeveel geld dit nu eigenlijk allemaal kost?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:37 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
volgens mij kan je er een aardige BMW van kopenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:48 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik vraag me eigen af hoeveel geld dit nu eigenlijk allemaal kost?
Mischien een E36 M3?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:51 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
volgens mij kan je er een aardige BMW van kopenIk vind deze wel knap gemaakt, mooi is anders, maar dit is iig geen prutser
een gekneusde ego?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:53 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Mischien een E36 M3?
Wat beweegt mensen toch om een Corsa zo te verbouwen?
Daar ben ik niet zo zeker van, mooi vind ik het niet maar er zit veel werk in en het is ook netjes gedaan.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:17 schreef j0rrit het volgende:
Grappig ook dat alle passanten je uitlachen met je Corzilla grafbak.
wie zegt dat? mss is het een 1.8 of zit er een andere blok in?quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:24 schreef PNG het volgende:
Ik wel, want tis een 1.2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |