quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:18 schreef gebruikersnaam het volgende:
Topic nummer zoveel over zidane.
Zidane werd kwaad toen die italiaan hem vertelde dat die volgend seizoen bij feyenoord moest gaan spelen.
en dat is een hele goede reden om boos te worden
Wehehehe.quote:
Topic nummer zoveel inderdaad, maar aangezien het vorige topic over het kopstoot incident vol is, blijft deze gewoon open.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:18 schreef gebruikersnaam het volgende:
Topic nummer zoveel over zidane.
Zidane werd kwaad toen die italiaan hem vertelde dat die volgend seizoen bij feyenoord moest gaan spelen.
en dat is een hele goede reden om boos te worden
"ik hoef geen frans shirt, die kun je in je kont steken"quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:15 schreef dvdfreak het volgende:
"Ik hield zijn shirt een paar seconden vast", zei Materazzi tegen het Italiaanse dagblad Gazzetta dello Sport over de aanleiding. "Hij bekeek me daarna minachtend en spottend aan. Hij bekeek me superarrogant van boven naar beneden en zei: 'Als je mijn shirt echt wilt hebben, kun je dat later krijgen."
Schitterend !!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:44 schreef Smurfin het volgende:
Deel zelf eenuit
http://www.kicken.com/zidane/
![]()
Volgens mij wordt er juist naar de omstandigheden gekeken (lees: het provocerende gedrag van de italiaan).quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:52 schreef qonmann het volgende:
[..]
Schitterend !!![]()
![]()
Tegen de arrogante Zidane wordt een onderzoek gestart volgens de Telegraaf:
gaan we de omstandigheden van het voorval onder de loep nemen.”
[/i][/i]
Nog een bron:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:20 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er juist naar de omstandigheden gekeken (lees: het provocerende gedrag van de italiaan).
Verdraai de boel maar weerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:20 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er juist naar de omstandigheden gekeken (lees: het provocerende gedrag van de italiaan).
Volgens mij is begrijpend lezen jou vreemdquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:10 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij wel een geheel objectieve bril op![]()
volgens mij ben je een flikkerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:19 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Volgens mij is begrijpend lezen jou vreemd
Ik zag gisteren die huldiging en het eerste wat ik zei was: "Geef Chirac een kopstoot" en ja hoor, 1 of andere gek heeft dat dus gefotoshopt.quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:20 schreef Nyrem het volgende:
[..]
quote:Investigations are regular practice whenever a red card is shown in an international match to determine how the player, and any others who may be involved, should be punished, FIFA said.
The governing body declined to comment on whether Materazzi's conduct was also being investigated, or whether it was trying to find out if the Italian player had provoked Zidane.
Leg eens uit dan?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:19 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Volgens mij is begrijpend lezen jou vreemd
Wat is die Zidane ook een debielquote:Materazzi's agent Phil Smith revealed the Italian's version of what happened.
He said it began when Materazzi grabbed the Frenchman's shirt, pinching his nipple. "If you want my shirt so much, then you can f...... have it after the game," Zidane supposedly said.
"I'd rather have the shirt off your woman," Materazzi responded, a reference to Zidane's wife Veronique.
Bron: www.nu.nlquote:Zidane geeft woensdagavond 'live' uitsluitsel
Uitgegeven: 12 juli 2006 08:05
Laatst gewijzigd: 12 juli 2006 08:05
PARIJS - Aan al het gespeculeer over de aard en inhoud van de beledigingen tegen Zinedine Zidane komt woensdagavond waarschijnlijk een einde. De afgezwaaide aanvoerder van WK-finalist Frankrijk heeft toegezegd woensdagavond te verschijnen in een rechtstreeks tv-programma op het Franse Canal Plus. Hij heeft ingestemd met een interview. De uitzending begint om 20.00 uur.
Volgens de manager van Zidane zal de Franse voetbalvedette uitleggen waarom hij aan zijn Italiaanse tegenstander Marco Materazzi zondag in de WK-finale in Berlijn, door Italië gewonnen via strafschoppen, een doldrieste kopstoot tegen diens borst uitdeelde. Zidane werd voor dat ernstige vergrijp uit het veld gestuurd op advies van de vierde official langs de lijn. Daarmee kwam een triest einde aan de grootse carrière van 'Zizou'.
quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:42 schreef qonmann het volgende:
[..]
Er staat toch echt dat de FIFA een onderzoek TEGEN Zidane opent
Wellicht dat er nog meer onderzoeken lopen maar dat vermeldt dit artikel niet.
quote:Zidane to lose Golden Ball?
Zinedine Zidane could be stripped of his World Cup Golden Ball award, FIFA chief Joseph Blatter has stated.
The Frenchman pipped Fabio Cannavaro and Andrea Pirlo to the honour, but there is the possibility that FIFA could act to reverse the decision made by a panel of journalists after his head-butt on Marco Materazzi in the World Cup Final.
“I’ve ordered our disciplinary section to open an investigation regarding the incident,” Blatter told the Repubblica newspaper. “We’ll await their findings before taking any action.
“The winner of that award is not decided by FIFA, but by an international commission of journalists.
“Saying that, FIFA’s executive committee has the power and the need to intervene when dealing with comportments which go against the ethics of sport.
“But we have to wait for the time being. Being innocent until being proved guilty is a sacred principle.”
Zidane shocked the footballing community with his gesture, one which Blatter has admitted was rather unexpected.
“It hurt me,” he continued. “I’ve known Zidane for many years. Seeing him react like that was bad, for himself and for fair play.
“He was so distraught after the game that when the French officials told him to go and collect his medal, he replied by stating that he didn’t deserve a medal.”
The Italian newspaper also used the interview to ask Blatter why he wasn’t part of the ceremony in which the Azzurri were handed the World Cup trophy.
“I was convinced that the honour should have gone to my Vice-President and UEFA President Lennart Johansson,” he explained.
“The decision had already been taken after the quarter-finals when it became clear that the title would have gone to a European nation. I thought it was the right thing to do.”
Meanwhile, Zidane is set to speak publicly for the first time after his controversial red card on French television this evening.
Dat hij (mogelijk) de eer van z'n vrouw verdedigd heeft?quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:54 schreef Ratatosk het volgende:
'k las net dit:
[..]
Wat is die Zidane ook een debiel![]()
"de eer"? voor zover ik het lees maakte materazzi een alledaagse opmerking, zou voor mij niet eens reden zijn om op te reagerenquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:51 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Dat hij (mogelijk) de eer van z'n vrouw verdedigd heeft?
![]()
ah, jij bent Zidane zie ik?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:00 schreef eL. het volgende:
Ik blijf het een mooie kopstoot vinden, ik hoop dat ze elkaar nog eens treffen.
volgens mij haal je mij door elkaar met je moederquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:15 schreef SpiceP het volgende:
[..]
volgens mij ben je gehandicapt en homo
beter zou zijn als je hoofd er volledig afging. Maar dat doet je vriendje Zidane het liefst in zijn vrije tijd als ie weer bij zijn moslimvriendjes isquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:18 schreef af het volgende:
[..]
volgens mij haal je mij door elkaar met je moeder![]()
wat, krijg ik nu een kopstoot![]()
![]()
Offtopic,Bos81 hoelang blijft het wk forum nog open?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:23 schreef Bos81 het volgende:
Af en SpiceP het is genoeg geweest nu
Waarschijnlijk tot het weekend.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:26 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Offtopic,Bos81 hoelang blijft het wk forum nog open?
Is het je ontgaan dat de finale Zidanes afscheidswedstrijd was..quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:00 schreef eL. het volgende:
Ik blijf het een mooie kopstoot vinden, ik hoop dat ze elkaar nog eens treffen.
Nee, gewoon tijdens een gala, benefietje of gewoon straat.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:45 schreef Eluc het volgende:
Is het je ontgaan dat de finale Zidanes afscheidswedstrijd was..
Nop,e wordt overigens ongecodeerd uitgezonden op de satellietquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:52 schreef Skazminko het volgende:
Weet iemand of het interview ook op een nederlandse zender wordt uitgezonden?
wat was het nou?quote:
ta soeur est ta mère?quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:09 schreef Soul79 het volgende:
Hoorde van een verslaggever op CNN dat Zidane achter zijn daad bleef staan, dat hij niet letterlijk zei wat Materazzi had gezegd maar wel dat het om zijn moeder en zus ging.
wat die liplezers zeiden klopt dus... denk dat het dus toch iets over terrorist en hoer is..quote:Zidane biedt excuses aan
Uitgegeven: 12 juli 2006 20:09
PARIJS - Zinedine Zidane heeft zijn excuses aangeboden voor de kopstoot tegen de borst van Marco Materazzi. De Franse superster viel de Italiaan aan in de finale van het wereldkampioenschap voetbal.
Op aanwijzing van de vierde official werd hij vervolgens uit het veld gestuurd. Zidane verklaarde woensdag voor de Franse betaalzender Canal Plus dat Materazzi zijn moeder en zus met "persoonlijke en harde woorden" beledigde.
"Ik vraag vergeving aan alle kinderen die mij hebben gezien", aldus Zidane. "Er was geen excuus voor wat ik heb gedaan." Frankrijk verloor de finale uiteindelijk van Italië na het nemen van strafschoppen.
ik wed voor 100 euro dat je zidane niet geloofd en wel geloofd wat die italiaan zeiquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:18 schreef SpiceP het volgende:
Nou, dus al dat gezeik rondom racisme, politiek en religie zijn bij deze dus uit de wereld (was net ook op Rai Uno inderdaad, TG1 ).
Ben benieuwd of het NOS journaal wat nu loopt er nog mee komt, maar ik denk het niet. Die zijn niet zo actueel.
dat denk ik ook...quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:21 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wat een onzin, hij zegt het geeneens.
Hij geeft alleen maar excuses omdat ie die gouden bal wil houden.
Juist niet, hij zei dat het over zijn moeder en zus ging. Hij heeft dan niet gezegd wat het was, maar het ging niet over terrorisme of over religie. Je toont je net zo'n slechte verliezer als Zidanequote:Op woensdag 12 juli 2006 20:19 schreef af het volgende:
[..]
wat die liplezers zeiden klopt dus... denk dat het dus toch iets over terrorist en hoer is..
geen wonder dat spicep opeens niks zegt, hij was de gene die het niet geloofde ...
quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:18 schreef SpiceP het volgende:
Ben benieuwd of het NOS journaal wat nu loopt er nog mee komt, maar ik denk het niet. Die zijn niet zo actueel.
quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:25 schreef SpiceP het volgende:
Toch een kleine update net op NOS hierover, over wat al een half uur geleden bekend is gemaakt. We weten nu nog niets
Dat jij een ander een simpel figuur noemt en denkt te weten wat de ander weet maakt jou tot een nog simpeler figuurquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:25 schreef Soul79 het volgende:
Wat ouwehoert ie nou over 'kinderen'? Was hij te gast in Sesamstraat ofzo?
Anyway, aangezien hij het niet aan de kinderkens kwijt wil, zal het wel iets seksueels zijn geweest, en niet iets met racisme. Dat leek me ook al sterk want Zidane is zo blank als wat en Materazzi is een nogal simpele figuur, ik vraag me af of die uberhaupt weet dat Zidane van Algerijnse afkomst is.
Neuh, het was 20.03 afgelopen en op CNN was al te horen wat er was gezegd. Tevens ook in andere tv programma's.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:28 schreef eL. het volgende:
[..]
Je zit er weer naast, een half uur geleden wisten we nog niet wat hij ging zeggen..
quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:24 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Juist niet, hij zei dat het over zijn moeder en zus ging. Hij heeft dan niet gezegd wat het was, maar het ging niet over terrorisme of over religie. Je toont je net zo'n slechte verliezer als Zidane
Tussen 20.03 en 20.25 zit geen half uur, het is gewoon keurig in het journaal vermeld, in tegenstelling wat je eerder beweerde en in tegenstelling tot je stelling dat ze een half uur achter liggen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:29 schreef SpiceP het volgende:
Neuh, het was 20.03 afgelopen en op CNN was al te horen wat er was gezegd. Tevens ook in andere tv programma's.Je zit voor de 2e keer er naast.
Mijn domheid om vervolgens taal en spelfouten te makenquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:31 schreef af het volgende:
[..]
@ jouw domheid.. hij wilt het toch niet vertelle, hij zegt alleen het ging over mijn moeder en zus..
Je bent door de mand gevallen.quote:wat zeiden de liplezers? Dat hij blablabla ik heb stront in mn mond blablabla ik lul uit mn nek blablabla wat ben ik een grote stakker blablabla
Mwa, 20.30. Net geen half uur, maar afgerond dus wel. Je wilt graag mierenneuken? Dacht ik al wel, al was het één seconde dan zou je er over vallen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:32 schreef eL. het volgende:
[..]
Tussen 20.03 en 20.25 zit geen half uur, het is gewoon keurig in het journaal vermeld, in tegenstelling wat je eerder beweerde en in tegenstelling tot je stelling dat ze een half uur achter liggen.
.
Hmm, dat eerste had hij gerust kunnen zeggen waar de kindertjes in de studio bij waren. Dat tweede misschien niet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:31 schreef af het volgende:
wat zeiden de liplezers? Dat hij zidane zijn moeder een terrorist noemde en andere bronne zeiden ook dat ze zijn zus een hoer noemde..
Mierenneuken ? Ik wijs je er alleen op dat het NOS journaal er wél mee kwam, terwijl jij beweerde van niet. Daarna kom je met de dooddoener dat ze maar liefst een half uur (!!!) achter lagen met een stukje over een voetbalwedstrijd ... ander items gezien ? Er gebeurt meer in de wereld dan het (inmiddels afgelopen) WK.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:35 schreef SpiceP het volgende:
Mwa, 20.30. Net geen half uur, maar afgerond dus wel. Je wilt graag mierenneuken? Dacht ik al wel, al was het één seconde dan zou je er over vallen.
Ga slapen ofzo.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:34 schreef SpiceP het volgende:
Mijn domheid om vervolgens taal en spelfouten te maken![]()
hij wilt?
vertelle ?
Ik zei ook 'ik denk het niet'. Ik heb niet gezegd dat het helemaal niet zou komen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:39 schreef eL. het volgende:
[..]
Mierenneuken ? Ik wijs je er alleen op dat het NOS journaal er wél mee kwam, terwijl jij beweerde van niet. Daarna kom je met de dooddoener dat ze maar liefst een half uur (!!!) achter lagen met een stukje over een voetbalwedstrijd ... ander items gezien ? Er gebeurt meer in de wereld dan het (inmiddels afgelopen) WK.
Ow en over mierenneuken gesproken :
[..]
Ga slapen ofzo.
Die vergat je nog, je zat er dus gewoon naast.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:18 schreef SpiceP het volgende:
Die zijn niet zo actueel.
Klopt toch? 20.30 is niet echt actueel meer.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:45 schreef eL. het volgende:
[..]
Die vergat je nog, je zat er dus gewoon naast.
En daarbij, de post die ik daarna plaatste was practisch gelijk met jouw post, maar aangezien jij hier de mierenneuker bent, was die post inderdaad veel te laat.
Voor een mierenneuker niet nee.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:47 schreef SpiceP het volgende:
Klopt toch? 20.30 is niet echt actueel meer.
Vind je het dan niet een beetje raar dat dat normaal gevonden wordt. Om tijdens het voetballen te pas en te onpas famillieleden van spelers te beledigen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:38 schreef Soul79 het volgende:
Hoe dan ook: Materazzi heeft volgens mij gelijk dat dit soort dingen vrij normaal zijn op het voetbalveld. Dat is triest, maar een 34-jarige stervoetballer als Zidane is gewoon een ontzettende loser als hij op zo'n simpele provocatie zo reageert.
Dat zeg ik ook, het is triest. Maar van een ervaren speler als Zidane mag je verwachten dat hij zich niet zo simpel laat provoceren, juist omdat het schering en inslag is.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:03 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
[..]
Vind je het dan niet een beetje raar dat dat normaal gevonden wordt. Om tijdens het voetballen te pas en te onpas famillieleden van spelers te beledigen?![]()
En wie zegt ons dat Zidane zich niet ook van dit soort middelen bedient? Gezien al zijn eerdere rode kaarten, met kopstoten en al, is hijzelf ook bepaald geen lieverdje. Hij liep zelf iig ook te zaniken op Materazzi tijdens de wedstrijd - wie weet wat hij zelf gezegd heeft. Waar 2 vechten hebben 2 schuld.quote:Ik keur Zidane's reactie niet goed. Maar het feit dat hij überhaupt reageerde vind ik net een tandje beter dan niks. Want zomaar mensen uitschelden die je dierbaar zijn is ook niet echt normaal.
Helemaal waar.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:16 schreef Soul79 het volgende:
Waar 2 vechten hebben 2 schuld.
Ja, en daarom noem jeje zelf de lieve allochtoon om bij voorbaat al provocatie uit te lokken met je usernamequote:Op woensdag 12 juli 2006 21:29 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
[..]
Helemaal waar.
Dus niet vergeten dat Matarezzi net zo schuldig is. Alhoewel, Geweld > Woorden maar sommige dingen kunnen wel hard aankomen.
Precies, dat is het hele punt. Je weet niet half wat er tijdens zo'n wedstrijd allemaal gebeurd. Er wordt vanalles gezegd, en gedaan op het veld. Ze provoceren elkaar.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:16 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook, het is triest. Maar van een ervaren speler als Zidane mag je verwachten dat hij zich niet zo simpel laat provoceren, juist omdat het schering en inslag is.
[..]
En wie zegt ons dat Zidane zich niet ook van dit soort middelen bedient? Gezien al zijn eerdere rode kaarten, met kopstoten en al, is hijzelf ook bepaald geen lieverdje. Hij liep zelf iig ook te zaniken op Materazzi tijdens de wedstrijd - wie weet wat hij zelf gezegd heeft. Waar 2 vechten hebben 2 schuld.
Is toch sarcastische hé?quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:45 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Ja, en daarom noem jeje zelf de lieve allochtoon om bij voorbaat al provocatie uit te lokken met je username(en dan gaan lopen zeiken, ik
op allochtonen als jij. Excuus allochtoon
)
lol @ you, enige wat je kan doen is mijn zinne verbeterequote:Op woensdag 12 juli 2006 20:34 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Mijn domheid om vervolgens taal en spelfouten te maken![]()
hij wilt?
vertelle ?
[..]
Je bent door de mand gevallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |