Haha, wtf? En je ging niet naar een groothandel/bestelde alles?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:58 schreef TR08 het volgende:
Ik heb ooit in een supermarkt geshopt met 9 wagens vol oidToen kregen we maar even een eigen kassa
Na een half uur bliepen en naar de auto heen en weer lopen: "Zo, das dan 2500 dollar"
feestje?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:58 schreef TR08 het volgende:
Ik heb ooit in een supermarkt geshopt met 9 wagens vol oid
Gaat in het verkeer (straks) zeker net zo...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:54 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik vraag het wel altijd. Fuck de maatschappij, ik ben een offensieve jongen. Bite me.
Dat dacht je maar. Ik ben het meest sociale knuffeldier van heel Amsterdam.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TS is een lui varken met een asociale instelling
Mja, nu je het zegt, voorrang afdwingen is wel leuk somsquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gaat in het verkeer (straks) zeker net zo...
das van Me,Myself and Irenequote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:38 schreef Viking84 het volgende:
Vorige week bedacht ik me in de supermarkt nog een geinige actie.
Ga je met één dingetje achter iemand staan die een kar vol heeft: "Mevrouw, mag ik even voor?".
"Ja hoor".
En dan roep je: "Kom maar jongens!!". Komen al je vrienden erbij met hun volle boodschappenkarren![]()
.
Nope, geen tijdquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:59 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Haha, wtf? En je ging niet naar een groothandel/bestelde alles?
Onzin. Er geldt zoiets als normaal fatsoen en als TS alleen twee pizza's en een blikje moet afrekenen is het niet meer dan normaal om, als de persoon voor hem een megakar barstensvol boodschappen heeft, hem eventjes voor te laten gaan. Kleine moeite, scheelt een half minuutje maar als je echt zo aso wil zijn kost het de ander 10 minuten wachten omdat jij te gierig bent om een half minuutje op te offeren, zal ik je vooral niet tegenhouden. En dan zelf nog het lef hebben om anderen tokkies te noemen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:41 schreef Roquefort het volgende:
Sorry, er geldt geen paupervoorrang in de supermarkt. Wat is dat toch voor een debiele redenering dat je voor iemand zou mogen omdat je minder boodschappen hebt? Zo blijven alle nette mensen natuurlijk wachten in de rij op alle Tokkies die een biertje en een pizza willen afrekenen.
Tief toch op met dat voordringen, als je niet in de rij wil staan moet je naar een gewone winkel gaan.
Dan klopt daar ook geen kont van als je al gaat zeiken over eventjes wachten bij de kassaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:02 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Dat dacht je maar. Ik ben het meest sociale knuffeldier van heel Amsterdam.
Nou das nog altijd sneller dan zo'n huisvrouwtje die wacht met het pakken van haar portomonee totdat de kassière het bedrag ook echt genoemd heeft en vervolgens met muntjes van vijf cent gaat afrekenen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:07 schreef Cheiron het volgende:
Overigens zijn mensen met maar 1 item wel vaak dezelfde mensen die een item van 1 euro willen pinnen...
Ergens heb je gelijk... dat het een kwestie van fatsoen zou zijn..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:06 schreef Martuh het volgende:
[..]
Onzin. Er geldt zoiets als normaal fatsoen en als TS alleen twee pizza's en een blikje moet afrekenen is het niet meer dan normaal om, als de persoon voor hem een megakar barstensvol boodschappen heeft, hem eventjes voor te laten gaan. Kleine moeite, scheelt een half minuutje maar als je echt zo aso wil zijn kost het de ander 10 minuten wachten omdat jij te gierig bent om een half minuutje op te offeren, zal ik je vooral niet tegenhouden. En dan zelf nog het lef hebben om anderen tokkies te noemen.
Als je maar niet hier in het noorden komt wonenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:20 schreef mindflick het volgende:
Ga serieus in Twente wonen ofzo, hier zijn de mensen nog aardig. Behalve in Enschede, daar woont veel tuig en junkies en zijn de mensen kut...
Ik kijk altijd liefquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:26 schreef Deetch het volgende:
Of netjes vragen of op je beurt wachten. Je zal wel chagrijnig hebben gekeken, dan laten ik mensen ook nooit voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |