In India(en volgens mij ook Ijsland) speel je maar 18 duels in de compeititie weet niet of er extremere landen zijn...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:35 schreef dvdk het volgende:
Hoi ik vroeg me af welke league in het spel het minst aantal fixtures heeft dat je per seizoen moet spelen?
Ik kan me herinneren, bv vroeger in de austria league, dat je een thuis en uit fixture had, maar dat was maar tegen 8 teams dus was je na 16 games al klaar met je seizoen...europese cups en nationale bekers niet meegerekend.
In brazilie moet je geloof ik het meeste aantal fixtures per seizoen spelen.
ik ben ook benieuwd wanneer 2007 komt.. Weer met nieuwe selectiesquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wanneer komt 2007?
Wil het wel weer eens gaan spelen, maar geen zin met oude selecties etc.
je eerste seizoen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:44 schreef AirRaid het volgende:
sta nu met Fortuna na 10 wedstrijden op een zeer keurige 2e plek.
Als je ziet met welke kleine selcctie ik het momenteel moet doen is dit zeker een goede prestatie.
Verschillende contractloze spelers die ik in vorige games wel nar Fortuna geloosd had, kozen deze keer echter voor een andere ploeg.
Alleen Wout van Steenvelt en Cavit zijn de club komen versterken.
Cavit laat ik voorlopig met de reserve's mee spelen, zodat ie volgend jaar klaar is voor het grote werk.
Platvoet doet het bij mij meestal zeer goed in de spits (misschien ligt het aan mijn tactiek maar zelfs met zijn bagger finishing ramt hij er makkelijk 25+ in een seizoen) Die moet als Eindhoven makkelijk te halen zijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je eerste seizoen?
Ik ben gisteravond een game begonnen met FC Eindhoven, ook zo hopeloos... Maar goed gelukkig heb ik een aantal spelers kunnen verkopen, waardoor ik nu een transferbudget van 1,2 miljoen heb. Ik heb voor 30k inmiddels 2 spelers kunnen aantrekken, die ik goed genoeg bevonden heb... Ik ben alleen nog op zoek naar een goedkope spits en een goedkope centrale middenvelder.. Tips zijn welkom
thnx voor de tip.. Ik zal Platvoet vanavond meteen proberen te halen...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:24 schreef MazeMouse het volgende:
[..]
Platvoet doet het bij mij meestal zeer goed in de spits (misschien ligt het aan mijn tactiek maar zelfs met zijn bagger finishing ramt hij er makkelijk 25+ in een seizoen) Die moet als Eindhoven makkelijk te halen zijn.
Kwa middenveld zoek ik eigenlijk altijd gewoon naar spelers met veel Stamina en Passing en verder ALTIJD Determination, TeamWork en WorkRate. Probeer Linssen of Lettinga eens. (of zoek de loan-lijsten af. Ik heb met vrij veel succes teams uit de conference weten te slepen puur en alleen met Loan spelers. Leuke tactiek voor back-to-back promoties om daarna een andere club te nemen en ze weer back-to-back te zien degraderen)
Mijn game ATM:
VVV (eerste seizoen)
Positie na 27 wedstrijden: 2e
Topscorer: Platvoet
MVP: Fleuren (Gemiddelde van 8.45)
Tip meteen er bovenop. DOE GEEN ENQUIRE. Ze stelen je helemaal blind (ergens tussen de 900.000 en 1.1miljoen). Doe gewoon een bod van rond de 750.000 (of lager) en blijf net zo lang treiteren tot hij zelf weg wil.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
thnx voor de tip.. Ik zal Platvoet vanavond meteen proberen te halen...
thx mmufcquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:25 schreef MMUFC het volgende:
[..]
In India(en volgens mij ook Ijsland) speel je maar 18 duels in de compeititie weet niet of er extremere landen zijn...
als middenvelder heb ik Brian Leonardo Martinez aangetrokken een 19-jarige Uruguayaan. Tevens aas ik op dit moment op Scorza en op PLatvoet voor in de spits, daarbij heb ik al een spits aangetrokken Pedro Esterilla..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:47 schreef MazeMouse het volgende:
[..]
Tip meteen er bovenop. DOE GEEN ENQUIRE. Ze stelen je helemaal blind (ergens tussen de 900.000 en 1.1miljoen). Doe gewoon een bod van rond de 750.000 (of lager) en blijf net zo lang treiteren tot hij zelf weg wil.
voor de positie van spits aas ik momenteel op Van Tent Beking (Graafschap)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je eerste seizoen?
Ik ben gisteravond een game begonnen met FC Eindhoven, ook zo hopeloos... Maar goed gelukkig heb ik een aantal spelers kunnen verkopen, waardoor ik nu een transferbudget van 1,2 miljoen heb. Ik heb voor 30k inmiddels 2 spelers kunnen aantrekken, die ik goed genoeg bevonden heb... Ik ben alleen nog op zoek naar een goedkope spits en een goedkope centrale middenvelder.. Tips zijn welkom
bij VVV loopt Macio Gerritsen rond. een speler die met de juiste training een hele grote kan worden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:24 schreef MazeMouse het volgende:
Mijn game ATM:
VVV (eerste seizoen)
Positie na 27 wedstrijden: 2e
Topscorer: Platvoet
MVP: Fleuren (Gemiddelde van 8.45)
Fleuren is ook vrij aardig in de linksback (goed genoeg om in mijn teams altijd rotation niveau te behouden)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:32 schreef AirRaid het volgende:
[..]
bij VVV loopt Macio Gerritsen rond. een speler die met de juiste training een hele grote kan worden.
kwam hem voor het eerst tegen toen ik aan een seizoen met het duitse oberhousen bezig was. hij was regelmatig zeer belangrijk voor mijn ploeg.
haha das mooi lullig.. Ik heb me inmiddels ernstig kunnen versterken met ook Neerlands topper Jurgen Dirkxquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:24 schreef AirRaid het volgende:
lekker ironisch MrMoon, vlieg er net uit in de beker uit inde beker. Tegenstander??????? Eindhoven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |