Zij herinnerde het zich als 30 juni, maar ik heb 't nu ff opgezocht en 't is inderdaad 1 juliquote:
Ik heb het jaartal al goed geteld en ook het goede antwoord al gegevenquote:
Oh ja ik zie het.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik heb het jaartal al goed geteld en ook het goede antwoord al gegeven
Geeft niks, joh. Ik ben ook wel 'ns achterdochtig over mensen. Googlen maakt dit hele spel kapot, dus je moet juist mensen er op aanspreken als je ze verdenktquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:17 schreef AntonDingeman het volgende:
Ok, ok, het spijt me dat ik zo achterdochtig doe.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:21 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Geeft niks, joh. Ik ben ook wel 'ns achterdochtig over mensen. Googlen maakt dit hele spel kapot, dus je moet juist mensen er op aanspreken als je ze verdenkt![]()
Ik ben gewoon redelijk goed in precieze data. Misschien dat ik daarom geschiedenis ben gaan studeren
No worriesquote:
Inderdaadquote:
afkorting van Jezus Christus God Zoon Redder in het Grieks Ichthusquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:24 schreef Berkery het volgende:
Veel christenen hebben zo'n visje op hun auto:
[afbeelding]
Waar komt dit symbool vandaan?
Och ja, natuurlijkquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
afkorting van Jezus Christus God Zoon Redder in het Grieks Ichthus
Die zocht ik.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
afkorting van Jezus Christus God Zoon Redder in het Grieks Ichthus
Dat is een goeie vraag die je daar stelt. Het enige dat ik kan zeggen is dat Grieks toendertijd de Lingua Franca van de wetenschap en de filosofie was, dus er waren vast wat intellectuelen die het spraken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:33 schreef pyl het volgende:
Geen bezwaar hoor, maar ondertussen vraag ik me wel af waarom de eerste christenen Grieks zouden spreken ... Moet dat niet Aramees, Hebreeuws of desnoods gewoon Latijn zijn geweest? Iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |