Jij bent niet wijs weet je dat.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:16 schreef GI het volgende:
Ik ben "alien freak" en persoonlijk vindt ik twee de slechtse van alle.
Of een bushokje of je tieten laten zien. Zeg het maar.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:16 schreef pussydeluxe het volgende:
Gezellig. Een oldbies topic
.
Kom maar op met die bushokjes![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Of een bushokje of je tieten laten zien. Zeg het maar.
Ik zie je doodgraagquote:
Mooi zo!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:20 schreef NJ het volgende:
Ohja, Arma, vandaag of morgen worden alle oranjefans weer zwart.
Zodra Breuls een query in de database uitvoert, tenminste.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hmm... Ok, dan laat ik mijn tieten zien.
VINDT MET DT?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:16 schreef GI het volgende:
Ik ben "alien freak" en persoonlijk vindt ik twee de slechtse van alle.
Alsof ik de rechten heb om je OP te edittenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij bent niet wijs weet je dat.
Fix jij die OP even wil je?
Dan log je even uit.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:21 schreef GI het volgende:
[..]
Alsof ik de rechten heb om je OP te editten
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hmm... Ok, dan laat ik mijn tieten zien.
En dat zou als nut hebben dat ?quote:
DEV dan even iets wat de tt aanpast.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:23 schreef GI het volgende:
En dat zou als nut hebben dat ?
Een siteadmin heeft puur en alleen rechten in FB en crewfora.
Ik heb als devver ook rechten in DEV en daar houdt het wel mee op
Neequote:
Helemaal niks, want de OP is al gefixed.quote:
Ik mag niet aan het forum devvenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
DEV dan even iets wat de tt aanpast.
Overigens kan Dubbeldrank hier je wat meer over vertellen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:23 schreef GI het volgende:
[..]
Een siteadmin heeft puur en alleen rechten in FB
Wehehe, ik ga er iets anders mee omquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:25 schreef NJ het volgende:
[..]
Overigens kan Dubbeldrank hier je wat meer over vertellen..
Dat zijn ze wél. Althans, vergelijkbaarquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:25 schreef Joene het volgende:
Matig dat het niet je echte tieten zijn poesje.
Mooie bos hout. Daar kom je de winter wel mee door.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:28 schreef pussydeluxe het volgende:
Dat zijn ze wél. Althans, vergelijkbaar.
Maar ze zijn lekker toch?![]()
Is die ingeschoven niet zo'n dikke klont?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:31 schreef miss_bleu het volgende:
Ik ga nieuwe foon bestellen
[afbeelding]
Ja! Neuken?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat zijn ze wél. Althans, vergelijkbaar.
Maar ze zijn lekker toch?![]()
En de zomer ook wel.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mooie bos hout. Daar kom je de winter wel mee door.
Witness the power of pushups.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:36 schreef Ripley het volgende:
En de zomer ook wel.
Dus dat is zeg maar het braziliaanse principe?
Just checking
Delen!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:36 schreef Armageddon het volgende:
Vet! Ik heb KITT op mijn TomTom nu. hahaha!
KITT?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:36 schreef Armageddon het volgende:
Vet! Ik heb KITT op mijn TomTom nu. hahaha!
nee hoor mooi dingetje. Qtek 9100quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Is die ingeschoven niet zo'n dikke klont?
Een collega van me heeft zoiets, die vind ik best dik ingeschoven.
NJ@fok.nl.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik mail hem wel even naar je. Heb ook Bush enzeau.![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb geeneens een TomTom.
Kweenie, jij hebt mijn hotmail he? Doet hotmail dat?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:43 schreef Armageddon het volgende:
Het is 18mb. Kunnen jullie dat ontvangen?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kweenie, jij hebt mijn hotmail he? Doet hotmail dat?
Nope!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kweenie, jij hebt mijn hotmail he? Doet hotmail dat?
Weet ik veel ik gebruik dat snotmail nooit. Prutsmeuk.quote:
Kay! Thanks.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:45 schreef Armageddon het volgende:
Weet je wat doet zelf maar even downloaden.
http://www.binsearch.info/?q=tomtom&max=25&adv_age=7&server=
Dat is nog makkelijker!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:45 schreef Armageddon het volgende:
Weet je wat doet zelf maar even downloaden.
http://www.binsearch.info/?q=tomtom&max=25&adv_age=7&server=
Ik vind dr geen homo aan ..quote:
De 9000 is helemaal geil, die heeft een net wat fijner toetsenbordje en UMTS.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:40 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
nee hoor mooi dingetje. Qtek 9100
Collega hier heeft hem ook
Handig hè.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:48 schreef GI het volgende:
ik googelde net op -edit- en vond alleen dingen over een DJ
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:50 schreef NJ het volgende:
[..]
Handig hè.
Ik kan werkelijk alles over mezelf online gooien, niemand die het ooit zal vinden..
Ik had het er van de week nog over met Vortexx (forumhoeren). Zij heeft zelfs al een aantal keer gemaild met Google, omdat mensen op haar naam gingen zoeken en dingen vonden waarvan ze spijt had dat ze die online gezet had.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:51 schreef Tally het volgende:
[..]Jammer hoor..
Ik maar zoeken op *.rar van je maar helaas..
Die strijkfoto's staan niet online
Drom! Trouwens over 2 weken heb ik 16mb ADSL2 liggen in mijn nieuwe huis. Weet jij nog een beetje betaalbare goeie usenet provider zonder datalimiet?quote:
Wij gebruiken hier thuis gewoon die van Planet. Werkt ook prima, maar een vriend van me heeft een betaalde. Dertig dagen retentie en geen datalimiet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Drom! Trouwens over 2 weken heb ik 16mb ADSL2 liggen in mijn nieuwe huis. Weet jij nog een beetje betaalbare goeie usenet provider zonder datalimiet?
O dan ga ik Dave of Anna even aanschietenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:55 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik had het er van de week nog over met Vortexx (forumhoeren). Zij heeft zelfs al een aantal keer gemaild met Google, omdat mensen op haar naam gingen zoeken en dingen vonden waarvan ze spijt had dat ze die online gezet had.
Daar zal ik nooit last van hebben.
Oh, en die strijkfoto hebben Dave en Anna nog wel (en die wil ik niet hier zien, btw)..
Mja, daarom kijk ik ook een beetje uit met dat soort dingen. Dan maar paranoide hoor, d'r is altijd wel iemand die denkt lollig te moeten zijn met je privé gegevens of foto's. Ik vind dat veeeeeeel mensen daar wel erg naief mee omgaan. Wat je nu leuk vind vind je over 5 jaar misschien een stuk minder leuk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:55 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik had het er van de week nog over met Vortexx (forumhoeren). Zij heeft zelfs al een aantal keer gemaild met Google, omdat mensen op haar naam gingen zoeken en dingen vonden waarvan ze spijt had dat ze die online gezet had.
Precies.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:05 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vind dat veeeeeeel mensen daar wel erg naief mee omgaan. Wat je nu leuk vind vind je over 5 jaar misschien een stuk minder leuk.
Naamtechnisch ben ik dus niet te vinden, omdat ik onder de paraplu van die DJ zit, zeg maar.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:09 schreef Jarno het volgende:
Ja maar goed, ook met foto's enzo. Je moest eens weten hoeveel weirdo's hier standaard een mapje op hun PC hebben staan waar echt ELKE foto van IEDEREEN in terecht komt. Niet zo'n behoefte aan eigenlijk.
Nou uhmquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:09 schreef Jarno het volgende:
Ja maar goed, ook met foto's enzo. Je moest eens weten hoeveel weirdo's hier standaard een mapje op hun PC hebben staan waar echt ELKE foto van IEDEREEN in terecht komt. Niet zo'n behoefte aan eigenlijk.
Dat dus..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:18 schreef GI het volgende:
Ik heb ook een mapje foto's op mijn schijf staan. Maar dat is allemaal persoonlijk doorgestuurd mijn kant op. Ik doe niet aan de " save-as ".
Maar ik kan me op FOK! verschillende meisjes voor de geest halen die een vervelende situatie hebben gehad met " gewaagde fotos". En das gewoon dom/vervelend
LOLz... da's altijd een leuke binnenvaller.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat dus..
Op het laatste na
Want ik heb nooit echte naaktfoto's geplaatst
Bennie gek.. En dat wil je toch echt niet zien![]()
Het enige dat er van mij rondzwerft is die strijkfoto en twee foto's die Dirk toen gemaakt heeft voor z'n sweatdreams.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat dus..
Op het laatste na
Want ik heb nooit echte naaktfoto's geplaatst
Bennie gek.. En dat wil je toch echt niet zien![]()
Ben bang van ook.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:36 schreef GI het volgende:
[afbeelding]
Dat soort dingen, dat gaat haar nog terugpakken als ze ooit gaat sollicteren.
Astraweb gebruik ik zelf , wel wat duurderquote:
Met zulke concurrentie kan ik mijn meisjes misschien beter ingepakt houden, JKquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Speaking of which, R, ben je er al uit mbt je bos hout de vrijheid gunnen in Brazilië?
ik weet het niet , maar ik heb er geen problemen meequote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:54 schreef miss_bleu het volgende:
WTF doet chanty in dit topic bijna naakt
Euhmz.. tja.. voorbeeldje vanuit de Sexy en Gewaagd reeks van US?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:54 schreef miss_bleu het volgende:
WTF doet chanty in dit topic bijna naakt
Goeie zaakquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:57 schreef Armageddon het volgende:
Als ik met Google ga mailen kunnen ze heel Google opdoeken. Zo'n beetje alles gaat over mij.
Correctquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:58 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Euhmz.. tja.. voorbeeldje vanuit de Sexy en Gewaagd reeks van US?
Ligt er natuurlijk aan waar ze gaat solliciteren.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:36 schreef GI het volgende:
[afbeelding]
Dat soort dingen, dat gaat haar nog terugpakken als ze ooit gaat sollicteren.
UIO, klopt. Voor hoer is het denk ik een voordeel. Maar als het meisje lerares wil worden...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan waar ze gaat solliciteren.
Grappen worden toch minder als ze uitgelegd wordenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:02 schreef GI het volgende:
[..]
UIO, klopt. Voor hoer is het denk ik een voordeel. Maar als het meisje lerares wil worden...
Ik voldoe aan een verwachtingspatroon R. Zoals altijdquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Grappen worden toch minder als ze uitgelegd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |