Dus omdat jij het niet boeiend vind moeten we het maar snél over voetbal (of whatever) gaan hebbenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:12 schreef danos het volgende:
[..]
nouja er zijn maar 2 mensen die het weten, ga elkaar dan lekker vraagjes stellen via msn. Was is er nou boeiend aan om wat van de griekse mythologie te weten
natuurlijk niet, maar ik krijg niet eens de kans om er over na te denken omdat een of andere mofo alweer binnen 1 minuut het antwoord geeft omdat er 2 mensen zijn die er veel van weten. Vind ik niet erg voor een vraag of 2 maar bij vraag 3 ga ik me toch afvragen wat het nut er dan van isquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dus omdat jij het niet boeiend vind moeten we het maar snél over voetbal (of whatever) gaan hebben![]()
Goed, punt gemaakt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:16 schreef danos het volgende:
[..]
natuurlijk niet, maar ik krijg niet eens de kans om er over na te denken omdat een of andere mofo alweer binnen 1 minuut het antwoord geeft omdat er 2 mensen zijn die er veel van weten. Vind ik niet erg voor een vraag of 2 maar bij vraag 3 ga ik me toch afvragen wat het nut er dan van is
Helaasquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:20 schreef requiem4adream het volgende:
lectoru salutim (in nl ook wel lezers scripten)
Nee, dat is twee keer de standaard maat fles. Ik zoek nog zes maten groter (20 keer een normale fles).quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:23 schreef PAA-053 het volgende:
Magnum?
Ik denk dat het wapen net als de fles is genoemd naar het formaat. Het ijsje ook, trouwens.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:32 schreef Soempie het volgende:
zijn die namen van champagneflessen ergens van afgeleid?
Vernoemd naar wapens ofzo?
Mijn bronnen kennen de Nebukadnezar als de grootste.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:41 schreef marhil het volgende:
uhum, die is maar 15 de sovereign is 25 l
Ja, dat weet ik, maar toch moet het kloppen (beroepseer).quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:45 schreef marhil het volgende:
geen probleem hoor V het is maar een spelletje
En nu graag in het Nederlands.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:43 schreef Nembrionic het volgende:
Over Nabuccodonosor ?
Heel goed. En hoe heette die koning?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:44 schreef marhil het volgende:
Verdis nabucco gaat over de exodus dacht ik onder de koning van babylon
Dat komt het volgens mij ook niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:42 schreef Soempie het volgende:
Nooit geweten dat magnum (ijs, wapen en dus champagne) van een bijbelse koning kwam.
Nebukadnezzar de 2equote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:46 schreef pyl het volgende:
[..]
En nu graag in het Nederlands.
[..]
Heel goed. En hoe heette die koning?
Uhm.... tja, dit is de - verkorte - naam in het Italiaans. ik zoek, veel eenvoudiger, de Nederlandse naam.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:47 schreef marhil het volgende:
koning nabucco
Nebukadnezar, dus, ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:48 schreef Nembrionic het volgende:
Nebukadnezzar de 2e
Oe, nembrionic stelt moeilijke vragenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |