Dus omdat jij het niet boeiend vind moeten we het maar snél over voetbal (of whatever) gaan hebbenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:12 schreef danos het volgende:
[..]
nouja er zijn maar 2 mensen die het weten, ga elkaar dan lekker vraagjes stellen via msn. Was is er nou boeiend aan om wat van de griekse mythologie te weten
natuurlijk niet, maar ik krijg niet eens de kans om er over na te denken omdat een of andere mofo alweer binnen 1 minuut het antwoord geeft omdat er 2 mensen zijn die er veel van weten. Vind ik niet erg voor een vraag of 2 maar bij vraag 3 ga ik me toch afvragen wat het nut er dan van isquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dus omdat jij het niet boeiend vind moeten we het maar snél over voetbal (of whatever) gaan hebben![]()
Goed, punt gemaakt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:16 schreef danos het volgende:
[..]
natuurlijk niet, maar ik krijg niet eens de kans om er over na te denken omdat een of andere mofo alweer binnen 1 minuut het antwoord geeft omdat er 2 mensen zijn die er veel van weten. Vind ik niet erg voor een vraag of 2 maar bij vraag 3 ga ik me toch afvragen wat het nut er dan van is
Helaasquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:20 schreef requiem4adream het volgende:
lectoru salutim (in nl ook wel lezers scripten)
Nee, dat is twee keer de standaard maat fles. Ik zoek nog zes maten groter (20 keer een normale fles).quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:23 schreef PAA-053 het volgende:
Magnum?
Ik denk dat het wapen net als de fles is genoemd naar het formaat. Het ijsje ook, trouwens.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:32 schreef Soempie het volgende:
zijn die namen van champagneflessen ergens van afgeleid?
Vernoemd naar wapens ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |